• Файл

Ярослав Ветеран

Топ-менеджер

Вік:
54 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Резюме від 17 березня 2025
Сорока Ярослав Миколайович
Керівник
Вид зайнятості:повна, неповна
Вік:53 роки
Місто проживання:Київ
Ветеран:Маю статус ветерана російсько-української війни.

Готовий працювати:Київ, Хмельницький
Контактна інформація
Адреса:вул.Березняківська 22
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Соціальні мережі:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи
Військовослужбовець
з 02.2023 по нині (2 роки 1 місяць)
ЗСУ, Київ (Сили оборони)
Військовослужбовець
з 05.2022 по 02.2023 (9 місяців)
ЗСУ, Авдіївка (Сили оборони)
Директор
з 11.2012 по 04.2022 (9 років 5 місяців)
UTP-Consulting, Хмельницький (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Компанія надає послуги:
- проектування об'єктів для нового будівництва;
- проекти на капітальний ремонт та реконструкцію будівель, споруд та інженерних систем;
- супровід під час проходження експертизи проектів;
- бізнес процеси: аналіз, побудування, інтеграція, впровадження;
- комплексна розробка та впровадження систем менеджменту на відповідність вимог міжнародних стандартів:
системи управління якістю ISO 9001 (ISO 9001);
системи менеджменту безпеки харчової продукції HACCP (ХАССП), ІСО 22000;
системи менеджменту професійного здоров'я та безпеки OHSAS;
системи екологічного менеджменту ISO 14001;
інтегровані системи менеджменту
-навчання персоналу
-ключові показники ефективності (KPI);
-Системний аудит;
-автоматизація та покращення систем;
-супровід під час сертифікації систем менеджменту на відповідність вимог міжнародних стандартів;
-організація бізнесу під ключ;
-startup-проекти;
-організація бізнесу з нуля;
-бізнес-плани.
Директор
з 01.2012 по 11.2012 (10 місяців)
ООО ПТК "УКРТЕХПОСТАЧ", Хмельницький (Сільське господарство, агробізнес)
• Забезпечення процесів та контроль реалізації цілей та функцій підприємства.
• Налагодження взаємовигідних відносин зі стратегічними та новими клієнтами.
• Збір інформації щодо ситуації на території та аналіз її.
• Контроль роботи відділу продажу, відділу сервісу та маркетингу з метою збільшення обсягу продажу та частки ринку компанії у відповідному регіоні.
• Участь у розгляді претензій споживачів, що надходять на підприємство, та підготовці відповідей на пред'явлені позови, а також претензій клієнтам при порушенні ними умов договорів.
• Організація та контроль діяльності підприємства.
• Постановка працівникам чітких та здійсненних завдань.
• Координація діяльності підприємства, забезпечення взаємозамінності працівників.
• Аналіз ходу виконання поставлених завдань та внесення відповідних коректив.
• Проведення рекламних заходів.
• Аналіз звітів з продажу як команди загалом, так і кожного співробітника.
• Розробка та впровадження заходів щодо виявлення та скорочення заборгованості від клієнтів та перед партнерами.
• Сприяння навчанню та навчання менеджерів з продажу стандартів продажу.
• Відстеження цінової політики у місті та регіоні.
• Реалізація програм, спрямованих на просування продукції.
• Бюджетування: розробка, погодження та контроль бюджету Підрозділу.
• Планування: здійснення стратегічного та тактичного планування розвитку підприємства.
• Звітність: щоденно, щотижня, щомісяця звітність відповідно до вимог.
• Кадрова робота: здійснення оперативного керівництва працівниками підприємства, проведення оцінки ефективності роботи, оцінки ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи, прийом та звільнення працівників.
• Розробка документів: посадові вказівки, внутрішні документи.
• Підтримка в актуальному стані даних, бази даних: контролювати ведення бази даних клієнтів.
Заступник генерального директора з якості
з 01.2011 по 01.2012 (1 рік)
ТОВ "МВ Стелар", Тернопіль (Транспорт, логістика)
- Розробка бізнес-процесів підприємства;
- розробка документації щодо підготовки до сертифікації підприємства з систем менеджменту ISO 9001:2008; ISO 22000:2005 (НАРСР); ISO 14000, 18000, GMP + BA14;
- сертифікація компанії ISO 9001:2008; ISO 22000:2005 (НАРСР); ISO 14000, 18000, GMP + BA14;
- Впровадження на підприємстві системи ризик-менеджменту на основі ISO 31000;
- Контроль того, що всі процеси, необхідні для системи менеджменту якості встановлено, впроваджені та підтримуються в робочому стані;
- регулярний звіт вищому керівництву про функціонування системи менеджменту якості та будь-яких потреб у її покращенні;
- планування та проведення внутрішнього аудиту підрозділів підприємства;
- контроль виконання коригувальних та попереджувальних дій у СУЯ;
- організація проведення робіт з контролю якості послуг, забезпечення відповідності вимогам міжнародних стандартів серії ISO, ДЕРЖСТАНДАРТ, ТУ та вимогам Споживача;
- участь у розробці заходів щодо підвищення якості послуг, забезпечення їх відповідності вимогам, що висуваються;
- участь у роботі з аналізу скарг, вивчення причин їх виникнення, погіршення якості роботи, розробки пропозицій щодо їх усунення, а також контролю за здійсненням необхідних заходів щодо підвищення відповідальності всіх підрозділів підприємства за якість послуг, що відповідає встановленим вимогам;
- представлення інтересів підприємства у сфері якості у відносинах із споживачами та постачальниками;
- ведення документації відповідно до вимог стандартів ISO.
Директор з логістики та продажу
з 03.2009 по 11.2010 (1 рік 8 місяців)
Холдинг «Українська птахівницька аграрна компанія» - Група компаній «СВАН» - ТОВ «ТД «Статус-Агро», ВАТ «Золотоношам'ясо», Черкаси (Харчова промисловість)
•Підвищення ефективності транспортної логістики шляхом забезпечення своєчасності та якості доставки продукції та економічно обґрунтованого вибору постачальників транспортних послуг;
•Ефективне управління операційно-складськими процесами шляхом: керування запасами (оптимізація); координації руху товару всередині складу (зонування складу, маршрутизація руху товару); оптимізації вантажно-розвантажувальних робіт; ефективного використання складських приміщень (розробка та впровадження системи адресного зберігання продукції з урахуванням її особливостей (скоропорт); раціонального використання людських, технічних та фінансових ресурсів; забезпечення оптимальних умов зберігання вантажів;
•Побудова системи внутрішнього та зовнішнього документообігу;
•Економічний аналіз, планування та оптимізація логістичних процесів.
•Організація збутової діяльності відповідно до замовлень і укладених договорів, планування збутових витрат за окремими видами продукції, районами збуту та споживачам, аналіз витрат обігу;
•Управління розподілом продукції, визначення умов відвантаження продукції( з цехів, з виробничих складів, складів готової продукції тощо);
•Ефективне управління персоналом;
Директор
з 05.2005 по 09.2007 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "ДЦ-Хмельницький"; ТОВ "ДЦ-Чернівці", Хмельницький,Чернівці (Роздрібна торгівля)
Робота з контролюючими та дозвільними органами
•Пошук приміщень для відкриття нових магазинів та їх економічна оцінка
•Робота з підрядними та будівельними організаціями
•Маркетингові дослідження у регіоні
•Пошук та підбір персоналу
•Бюджетування магазинів
•Проведення переговорів та укладання договорів з постачальниками
•Відкриття магазинів з «нуля» та їх повний супровід
•Бюджетування та проведення рекламних акцій
І т.д.
Досягнення:
•Відкриття нових магазинів мережі
•Досягнення бажаного рівня рентабельності
•Виконання планів продажу
Освіта
Хмельницкий институт бизнеса
бухгалтер-аудитор, Хмельницкий
Вища, з 1993 по 1994 (1 рік)
Харьковский военный университет
инженер-кибернетик, Харьков
Вища, з 1988 по 1993 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Аудитор СМК ISO 9001:2008
2011
Аудитор СМК ISO 22000:2005 (HACCP)
2011
Знання мов
Англійська ─ початковий
Додаткова інформація
Комунікабельність, цілеспрямованість, наполегливість у досягненні поставленого завдання, цілі; досвід ведення переговорів на різному рівні; досвід у підборі, адаптації та атестації персоналу; знання та досвід у галузі маркетингу, менеджменту та аналізу, логістики; структурний підхід щодо проведення внутрішніх, комерційних аудитів; знання основ виробничих процесів та практичні навички побудови дистрибуції, мерчандайзингу, ефективних логістичних схем; відповідальність за досягнення показників роботи підприємства (підрозділу); досвід у розробці стратегії просування ринку; вміння зберігати службову та комерційну інформацію; прагнення постійного самовдосконалення, професійного зростання; відповідальність за досягнення показників роботи; досвід у організації навчально-методичного процесу, підготовці методичного та роздавального матеріалу для проведення навчання; досвід проведення культурно-масових заходів
Водійські права категорії "В", "С". Стаж водіння з 1989р.

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/1401377/?puid=18839

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: