• Файл

Макс

Менеджер по роботі з клієнтами

Розглядає посади:
Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Рекрутер, Адміністратор магазину, Представник бренду, Оператор контакт-центру
Вік:
20 років
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Максим
Менеджер

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Навички
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • Комунікативні навички: Маю досвід роботи у сфері клієнтського обслуговування та комунікацій, що
дозволило мені розвинути вміння ефективно взаємодіяти з людьми, розуміти їхні потреби та
 Луцьк, Волинська область
будувати довірливі відносини.
• Робота з клієнтами: Працював у ролі менеджера по роботі з клієнтами в ігровому проекті (онлайн-
Ключеві навички казино), сапорта та “секстора”. Це навчило мене підтримувати контакт із клієнтами, залучати їхню
увагу та сприяти підвищенню їхньої лояльності.
Комунікативні навички • Гостинність і сервіс: Досвід роботи офіціантом допоміг мені краще розуміти потреби клієнтів, бути
уважним до деталей та забезпечувати високий рівень обслуговування.
Робота з клієнтами
• Стресостійкість та гнучкість: Вміння швидко адаптуватися до змінних умов, працювати з великим
Гостинність і сервіс обсягом інформації та знаходити ефективні рішення в нестандартних ситуаціях.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами (онлайн-казино)
Листопад 2024 – Березень 2025

• Робота з клієнтами та підтримка їх у процесі взаємодії з платформою.
• Побудова комунікації для утримання клієнтів та підвищення їхньої зацікавленості.
• Вирішення запитів, допомога з бонусами, акціями та технічними питаннями.
• Навчився знаходити підхід до різних типів клієнтів, працювати з запереченнями та будувати
довгострокові відносини.

Менеджер/Сапорт
Липень 2023 – Грудень 2023

• Взаємодія з клієнтами для вирішення їхніх запитів та питань.
• Залучення та утримання клієнтів через ефективну комунікацію.
• Пошук індивідуального підходу до кожного клієнта для покращення їхнього досвіду взаємодії з
платформою.

Офіціант
Січень 2022 – Червень 2023

• Обслуговування гостей на високому рівні, створення комфортної атмосфери.
• Рекомендація страв і напоїв відповідно до побажань клієнтів.
• Ведення касових операцій та фінансової документації

Освіта

Спеціальність " Правознавство"
Фаховий коледж технологій, бізнесу та права Волинського національного університету імені Лесі
Українки (2019-2024)

Спеціальність "Менеджмент"
Луцький національний технічний університет (2024-до сьогодні навчаюсь в ЛНТУ)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: