• Файл

Oleh

Unity Developer

Розглядає посади:
Unity Developer, Unity-розробник
Вік:
23 роки
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Про Мене
Захопливий розробник ігор із
досвідом роботи в Unity та C#.
Створив кілька проєктів, зокрема ОЛЕГ
КРАВЧЕНКО
рольові, головоломки та аркадні
ігри. Маю навички розробки ігрової
механіки, процедурної генерації та
оптимізації.
Досвідчений у створенні захопливих Unity game developer
ігрових механік, оптимізації
продуктивності та роботі з
алгоритмами процедурної генерації.
Активний учасник ігрових джемів,
постійно вивчаю нові технології у
розробці ігор
Досвід
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Unity game developer 2024 – Present
Україна, Одеса
Фриланс та власні проєкти
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Розробив прототипи ігор із процедурною генерацією місцевості,
використовуючи шум Перліна та клітинні автомати. Реалізував механіки,
kravchenko-3389b727a
керовані ШІ, зокрема пошук шляхів для ворогів (A) та дерева поведінки.
Створював та оптимізував UI/UX елементи гри за допомогою Unity UI
Освіта Toolkit. Працював із анімацією, використовуючи Unity Animator і Timeline.
Займався управлінням активами, інтегрував 2D/3D-ресурси, звукові
Національний університет ефекти та візуальні ефекти.
Розробив кілька інді-ігор, доступних на Itch.io.
“Одеська Політехніка” Брав участь у численних ігрових джемах, створюючи швидкі
Диплом бакалавра спеціальності прототипи в обмежені терміни.
комп`ютерна інженерія Junior backend developer 2024-2025
2019-2023 ABP
"Розробляв внутрішні інструменти для SEO, використовуючи C# та MS
Hillel IT School SQL. Співпрацював із міжфункціональними командами для оптимізації
навігації на сайті. Проектував і підтримував бекенд-логіку для рішень,
C# courses (C# Basic/C# Pro) заснованих на даних.
2023 Працював у продуктовій компанії як частина SEO-команди. Основні
обов’язки включали розробку внутрішніх блоків посилань для
Навички покращення навігації сайту та підвищення ефективності SEO. Брав участь
у створенні ефективних і масштабованих рішень для структур посилань,
використовуючи C# для розробки бекенду та MS SQL для управління
C#, OOP, SOLID базами даних.
У команді тісно співпрацював із SEO-спеціалістами та розробниками для
principles, Git впровадження стратегій, заснованих на аналізі даних. Моя роль включала
Unity, Animation, аналіз вимог, проєктування технічних рішень та реалізацію функціоналу
для підтримки SEO-цілей.
UI/UX
Портфоліо
Finite State Machines
itch.io - https://olejjas.itch.io/
(FSM), Procedural
linkedIn - [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Generation,
Pathfinding (A*)
Game Development:
Unity, DOTween,
Unity UI Toolkit
AI & Algorithms:
Pathfinding (A*),
Behavior Trees

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: