Олександр

3D-художник, 25 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
21 рік
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Львівська Політехніка

САП Системи автоматизованого проектування
Вища, з 2021 по 2025 (4 роки)

Знання і навички

  • Самостійність
  • Blender
  • Adobe Substance 3D Painter
  • RizomUV
  • 3D modeling
  • PBR Texturing
  • Візуалізація
  • Текстурування
  • 3D-моделювання
  • 3d
  • Шейдинг
  • Shading
  • Texturing
  • Texture baking
  • UVLayout
  • Adobe Photoshop
  • Моделювання
  • UV-перетворення
  • Marmoset Toolbag

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Портфоліо: https://www.artstation.com/Froise

Про мене
3D-художник зі спеціалізацією в character modeling(здебільшого стилізовані) і props modeling. Працюю як у реалістичному, так і в стилізованому напрямках.
Сильні сторони — якісна топологія, уважність до деталей, стабільне управління pipeline’ом моделювання, текстурування та шейдингу.

Ключові навички

- Character Modeling: highpoly/lowpoly персонажі, clean topology, UV, baking, ретопологія.
- Props Modeling: деталізовані об’єкти для ігрового середовища, з урахуванням оптимізації та естетики.
- Stylized Shading: розробка шейдерів у Blender (geometry nodes + material editor) для стилізованого освітлення та силуетів.
- Texturing: PBR + handpainted текстури в Substance Painter, Krita (аналог Photoshop), грамотна робота з деталізацією та кольоровим балансом.

Tools & Software:
- Blender (експертний рівень)
- Substance Painter, Krita
- Fusion 360 / CAD-системи
- Git, Trello, Miro — для командної роботи

Методи та підходи
- Hard Surface + скульптинг
- Full pipeline: від концепту до ігрової моделі
- Автоматизація задач через geometry nodes та кастомні інструменти
-Розробка / R&D

Типи проєктів, які мене цікавлять
- Stylized/hand-painted games
- Ігри з атмосферним world-building
- Unreal/Unity-проєкти з високими візуальними стандартами
- Команди, що фокусуються на художній цілісності

Готовий до
- Віддаленої співпраці
- Повного циклу моделювання
- Впровадження нових інструментів та робочих процесів
- Оптимізації під ігрові рушії


Портфоліо:
https://www.artstation.com/Froise

З дослідницько-розробкових робіт:
Розробка методів стилізації у 3D графіці
- Метод, що дозволяє поєднати дві різні форми в одному 3D-об'єкті: одна визначає силует, інша — стилізоване освітлення (через нормалі). Це відкриває можливість створення складних, а іноді й неможливих у традиційний спосіб форм, які описують стилізоване освітлення голови персонажа.
- Розроблена система стабілізації нормалей і тангентів під час деформацій (shape keys), що критично важливо для збереження стилізованого освітлення при анімації.
- Створено інструменти для реалізації методу в Blender.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: