Олександр
3D-художник, 25 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 21 рік
- Місто проживання:
- Львів
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13032622/
Освіта
Львівська Політехніка
САП Системи автоматизованого проектування
Вища, з 2021 по 2025 (4 роки)
Знання і навички
- Самостійність
- Blender
- Adobe Substance 3D Painter
- RizomUV
- 3D modeling
- PBR Texturing
- Візуалізація
- Текстурування
- 3D-моделювання
- 3d
- Шейдинг
- Shading
- Texturing
- Texture baking
- UVLayout
- Adobe Photoshop
- Моделювання
- UV-перетворення
- Marmoset Toolbag
Знання мов
Англійська — вище середнього
Додаткова інформація
Портфоліо: https://www.artstation.com/Froise
Про мене
3D-художник зі спеціалізацією в character modeling(здебільшого стилізовані) і props modeling. Працюю як у реалістичному, так і в стилізованому напрямках.
Сильні сторони — якісна топологія, уважність до деталей, стабільне управління pipeline’ом моделювання, текстурування та шейдингу.
Ключові навички
- Character Modeling: highpoly/lowpoly персонажі, clean topology, UV, baking, ретопологія.
- Props Modeling: деталізовані об’єкти для ігрового середовища, з урахуванням оптимізації та естетики.
- Stylized Shading: розробка шейдерів у Blender (geometry nodes + material editor) для стилізованого освітлення та силуетів.
- Texturing: PBR + handpainted текстури в Substance Painter, Krita (аналог Photoshop), грамотна робота з деталізацією та кольоровим балансом.
Tools & Software:
- Blender (експертний рівень)
- Substance Painter, Krita
- Fusion 360 / CAD-системи
- Git, Trello, Miro — для командної роботи
Методи та підходи
- Hard Surface + скульптинг
- Full pipeline: від концепту до ігрової моделі
- Автоматизація задач через geometry nodes та кастомні інструменти
-Розробка / R&D
Типи проєктів, які мене цікавлять
- Stylized/hand-painted games
- Ігри з атмосферним world-building
- Unreal/Unity-проєкти з високими візуальними стандартами
- Команди, що фокусуються на художній цілісності
Готовий до
- Віддаленої співпраці
- Повного циклу моделювання
- Впровадження нових інструментів та робочих процесів
- Оптимізації під ігрові рушії
Портфоліо:
https://www.artstation.com/Froise
З дослідницько-розробкових робіт:
Розробка методів стилізації у 3D графіці
- Метод, що дозволяє поєднати дві різні форми в одному 3D-об'єкті: одна визначає силует, інша — стилізоване освітлення (через нормалі). Це відкриває можливість створення складних, а іноді й неможливих у традиційний спосіб форм, які описують стилізоване освітлення голови персонажа.
- Розроблена система стабілізації нормалей і тангентів під час деформацій (shape keys), що критично важливо для збереження стилізованого освітлення при анімації.
- Створено інструменти для реалізації методу в Blender.
Схожі кандидати
-
Моушн-дизайнер
Дистанційно -
Motion designer
25000 грн, Дистанційно -
3D artist
Дистанційно -
3D-визуализатор
Дистанційно -
2D-аніматор
2500 грн, Дистанційно, Хмельницький -
3D-дизайнер
Дистанційно