• PRO

Анастасiя

Support manager, 30 000 грн

Розглядає посади:
Support manager, Консультант в інтернет-магазин, Оператор чата, Оператор служби підтримки, Керівник служби підтримки, Менеджер контакт-центру
Вид зайнятості:
повна
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст з якості

з 02.2024 по 04.2024 (2 місяці)
Flowers.UA, Дніпро (Роздрібна торгівля)

•Комунікація з клієнтами у стресових ситуаціях, вирішення конфліктів.
•Контроль якості продукції відповідно до стандартів.
•Обробка скарг та пропозиція компенсацій.
•Утримання лояльності клієнтів шляхом гнучких рішень.

Support manager

з 08.2023 по 11.2024 (1 рік 3 місяці)
Flowers.UA, Дніпро (Роздрібна торгівля)

•Спілкування з клієнтами через телефонні дзвінки (вхідні та вихідні) та в чаті.
•Надання консультацій, обробка замовлень і вирішення запитів у режимі реального часу.
•Досвід роботи з CRM-системами для обробки, аналізу та ведення великих обсягів інформації.
•Ефективна робота з даними із збереженням високого рівня сервісу.
•Швидке та ефективне вирішення скарг, технічних і організаційних проблем клієнтів.
•Вміння чітко й доступно надавати інформацію.
•Здатність залишатися спокійною та ввічливою в складних ситуаціях.
•Активна допомога клієнтам, супровід на всіх етапах обслуговування.

Репетитор англійської

з 02.2019 по 05.2021 (2 роки 3 місяці)
American English Cеnter, Дніпро (Освіта, наука)

•Планування та проведення індивідуальних і групових занять.
•Мотивація дітей до навчання.
•Адаптація до індивідуальних потреб учнів.

Освіта

Університет імені Альфреда Нобеля

Фiлологiя, Дніпро
Незакінчена вища, з 2019 по 2022 (3 роки)

•Усна й письмова комунікація
•Аналіз літератури
•Міжкультурна комунікація
•Методика викладання

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Google Docs
  • Google
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Старанність
  • Прямий продаж
  • Робота із запереченнями
  • Ведення CRM

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Данська — початковий

Додаткова інформація

Мене звати Анастасiя. Менi 23 роки.

Я - спеціалістка з клієнтського сервісу з реальним досвідом роботи у багатоформатній підтримці: вхідна/вихідна телефонія, онлайн-чат та обробка замовлень. Вмію швидко орієнтуватися у ситуації, ефективно вирішувати запити клієнтів та знаходити оптимальні рішення навіть у складних чи емоційних випадках.

Мої сильні сторони - це чітка й доброзичлива комунікація, уважність до деталей, відповідальність та витримка у стресових умовах. Я легко налагоджую контакт з людьми та вмію перетворити негативний досвід клієнта на позитивний.

Швидко навчаюсь, відкрито приймаю нові інструменти та робочі системи, працюю з CRM, маю аналітичне мислення й вміння розставляти пріоритети. Для мене важливо не просто “відпрацювати звернення”, а дати людині відчуття підтримки й сервісу високого рівня.

Шукаю стабільну позицію в команді, де цінують якісну комунікацію, розвиток та здорову робочу атмосферу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: