Іван

Оператор служби підтримки

Розглядає посади:
Оператор служби підтримки, Оператор call-центру, Менеджер чата
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
18 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

НЮУ імені Ярослава Мудрого

Прокуратури
Незакінчена вища, з 2024 по 2028 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Coursera, CVS health call center customer service professional certificate.

2 місяці

Знання і навички

  • Дисциплінованість
  • Здатність до навчання
  • Стресостійкість
  • Швидкий набір тексту
  • Сліпий друк

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Маю досвід роботи чат-менеджером — займався продажем пального через Instagram та інші месенждери. Приймав замовлення, консультував клієнтів і супроводжував до моменту покупки. Навчився працювати з клієнтами в месенджерах і оперативно вирішувати їхні запити.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: