• Файл

Євгенія

Секретар-референт, адміністратор, офіс-менеджер

Розглядає посади:
Секретар-референт, адміністратор, офіс-менеджер, Продавець-консультант
Вік:
39 років
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Рашевська Євгенія Сергіївна

Дата народження: 30.03.1986 р., вік: 38 років.
Сімейний стан: не заміжня, дітей немає.
м. Суми, Україна, 40009
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ОСВІТА
Сумський педагогічний університет ім. А.С. Макаренко, м. Суми – Спеціальність «Філологія» (Українська, російська та англійська мова, зарубіжна література)/диплом спеціаліста
2003р. – 2008р.
Hyde Park Language Centre, м. Суми – курси англійської мови
2018р. – 2019р.
ДОСВІД РОБОТИ
ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб», м. Суми – секретар-референт ДП
2018р. – грудень 2024р.
АТ «СМНВО-Інжиніринг», м. Суми – старший референт першого заступника генерального директора (за сумісництвом)
Квітень 2022р. – по вересень 2022р.
ПАТ «Сумське науково-виробниче об'єднання», м. Суми – референт директора з інформаційних технологій
2018р. – вересень 2018р.
ПАТ «Сумське науково-виробниче об'єднання», м. Суми – референт директора з матеріально-технічного та інформаційного забезпечення
2016р. – 2018р.
ПАТ «Сумське науково-виробниче об'єднання», м. Суми – референт директора з інформаційних технологій
2014р. – 2016р.
ПАТ «Сумське науково-виробниче об'єднання», м. Суми – референт першого заступника генерального директора, директора з виробництва
2009р. – 2014р.
ПАТ «Сумське науково-виробниче об'єднання», м. Суми – секретар Адміністративного відділу
2009р. – 2009р.

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ
• Прийом телефонних дзвінків, фіксування та передача інформації співробітникам підприємства, керівництву, переадресація дзвінків по відділах, в залежності від запитів;
• Обробка кореспонденції;
• Ведення документообігу;
• Організація робочого дня керівника, ділових зустрічей, презентацій та прийом делегацій;
• Ведення календаря робочого часу керівника;
• Оперативне виконання завдань керівника;
• Контроль виконання розпоряджень та доручень директора;
• Ведення протоколів нарад;
• Проектування презентацій;
• Оформлення відряджень, пошук логістики, бронювання готелів;
• Організація заходів, підбір подарунків;
• Забезпечення життєдіяльності офісу.
НАВИЧКИ
Досвідчений користувач ПК: MS Word, MS Excel, Outlook, Power Point, FineReader, Photoshop, ведення електронного документообігу, ведення корпоративного порталу SHAREPOINT. Знання ділового етикету. Володіння англійською мовою на середньому рівні
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Відповідальне ставлення до роботи і поставлених завдань, уміння працювати в режимі багатозадачності, уміння розставляти пріоритети, оперативність в роботі, здатність зберігати конфіденційність, комунікабельність, пунктуальність, здатність швидко навчатись

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: