- Файл
Євгенія
Секретар-референт, адміністратор, офіс-менеджер
- Розглядає посади:
- Секретар-референт, адміністратор, офіс-менеджер, Продавець-консультант
- Вік:
- 39 років
- Місто:
- Суми
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13066669/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 30.03.1986 р., вік: 38 років.
Сімейний стан: не заміжня, дітей немає.
м. Суми, Україна, 40009
[
ОСВІТА
Сумський педагогічний університет ім. А.С. Макаренко, м. Суми – Спеціальність «Філологія» (Українська, російська та англійська мова, зарубіжна література)/диплом спеціаліста
2003р. – 2008р.
Hyde Park Language Centre, м. Суми – курси англійської мови
2018р. – 2019р.
ДОСВІД РОБОТИ
ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб», м. Суми – секретар-референт ДП
2018р. – грудень 2024р.
АТ «СМНВО-Інжиніринг», м. Суми – старший референт першого заступника генерального директора (за сумісництвом)
Квітень 2022р. – по вересень 2022р.
ПАТ «Сумське науково-виробниче об'єднання», м. Суми – референт директора з інформаційних технологій
2018р. – вересень 2018р.
ПАТ «Сумське науково-виробниче об'єднання», м. Суми – референт директора з матеріально-технічного та інформаційного забезпечення
2016р. – 2018р.
ПАТ «Сумське науково-виробниче об'єднання», м. Суми – референт директора з інформаційних технологій
2014р. – 2016р.
ПАТ «Сумське науково-виробниче об'єднання», м. Суми – референт першого заступника генерального директора, директора з виробництва
2009р. – 2014р.
ПАТ «Сумське науково-виробниче об'єднання», м. Суми – секретар Адміністративного відділу
2009р. – 2009р.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ
• Прийом телефонних дзвінків, фіксування та передача інформації співробітникам підприємства, керівництву, переадресація дзвінків по відділах, в залежності від запитів;
• Обробка кореспонденції;
• Ведення документообігу;
• Організація робочого дня керівника, ділових зустрічей, презентацій та прийом делегацій;
• Ведення календаря робочого часу керівника;
• Оперативне виконання завдань керівника;
• Контроль виконання розпоряджень та доручень директора;
• Ведення протоколів нарад;
• Проектування презентацій;
• Оформлення відряджень, пошук логістики, бронювання готелів;
• Організація заходів, підбір подарунків;
• Забезпечення життєдіяльності офісу.
НАВИЧКИ
Досвідчений користувач ПК: MS Word, MS Excel, Outlook, Power Point, FineReader, Photoshop, ведення електронного документообігу, ведення корпоративного порталу SHAREPOINT. Знання ділового етикету. Володіння англійською мовою на середньому рівні
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Відповідальне ставлення до роботи і поставлених завдань, уміння працювати в режимі багатозадачності, уміння розставляти пріоритети, оперативність в роботі, здатність зберігати конфіденційність, комунікабельність, пунктуальність, здатність швидко навчатись
Схожі кандидати
-
Администратор
17000 грн, Суми -
Адміністратор рецепції
Суми, Ромни -
Адміністратор
13000 грн, Суми -
Помічник керівника
Суми -
Офіс-менеджер
25000 грн, Суми -
Асистент керівника
50000 грн, Суми, Київ , ще 3 міста