- Файл
Катерина
Керівник відділу маркетингу
- Розглядає посади:
- Керівник відділу маркетингу, Маркетолог, Маркетинговий директор
- Вік:
- 29 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13067755/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ОСНОВНА ІНФОРМАЦІЯ
Київ , готова до відряджень
[
Дата народження: 10 червня 1996 р.
ДОСВІД РОБОТИ
Креативний директор 04.22 - теперішній час
Kameneva agency
Досвід роботи з брендами Європи та Америки у різних нішах
Ведення українських клієнтів як проєктний менеджер
Розробка креативних концепцій для брендів різних категорій
Створення айдентики, візуальної та комунікаційної стратегії
Координація рекламних кампаній від ідеї до запуску
Організація процесів та керування командами дизайнерів, копірайтерів та продакшену
Координація роботи з клієнтами, аналіз їхніх потреб та реалізація бізнес-завдань
Розробка контент-стратегій для соціальних мереж та рекламних кампаній
Управління SMM, відеопродакшеном та медійною рекламою
Керівник відділу маркетингу 09.20 - теперішній час
LNZ Group
Робота з брендами
FMCG: Жайвір, Золотисті, Хрустата Потата
Agro: LNZ Group, Universeed, Defenda
Frozen Berries: Tevitta
Finance: Фінансова компанія Віва Капітал
Стратегічне управління маркетингом
Реструктуризація маркетингового відділу відповідно до нових бізнес-цілей
Керування командою (6 осіб), організація та контроль роботи департаменту
Координація проєктів та взаємодія з партнерами й підрядниками
Бюджетування та контроль ефективності маркетингових інструментів
Аналіз та маркетингові дослідження
Аналіз ринкових трендів, конкурентного середовища та споживацької поведінки
Ініціювання, планування та контроль маркетингових досліджень
Розробка маркетингових стратегій на основі аналітики та прогнозування
Розвиток брендів та комунікацій
Ребрендинг та розширення портфеля продуктів
Оцінка портфеля та оптимізація локації продажу продукції
Взаємодія з міжнародними асоціаціями (Ягідна асоціація, ЄБА, Насіннєва асоціація)
Допомога у просуванні брендів інших бізнес-напрямків компанії
Маркетингові активності та digital
Переведення зовнішніх комунікацій в онлайн-формат
Управління маркетинговими активностями у всіх каналах: PR, Digital, реклама, івенти, промо
Підтримка іміджу брендів та щорічне зростання їх впізнаваності
Запуск нових продуктів
Успішне створення бренду Tevitta (нагороджений Red Dot Award 2022)
Запуск B2C-продуктів та вихід на нові ринки
Розробка, організація та оцінка ефективності маркетингових кампаній
Це резюме створено з CVwizard.com.
Менеджер із комунікацій 11.19 - 09.20
LNZ Group
Робота з аграрними брендами LNZ Group, Universeed, Defenda та іншими
Ребрендинг ФК ЛНЗ
Розробка та впровадження комунікаційної стратегії розвитку брендів
Створення брендів для нових бізнес-напрямків
Підтримка комунікаційних стратегій агро брендів
Формування комунікаційного плану польових заходів та нових проєктів
Координація контент- та медіа-планів
Повне управління роботою digital-агентства
Розробка рекомендацій щодо корпоративної культури (брендбук, поліграфія, брендований одяг, сувенірна та
POSM-продукція)
Організація та проведення внутрішніх і зовнішніх корпоративних заходів
Підтримка та вдосконалення сайтів компанії. Контроль створення сайтів
Підвищення впізнаваності бренду у Facebook, YouTube та на сайті відповідно до KPI
Фахівець з маркетингу 07.18 - 11.19
LNZ Group
Підвищення впізнаваності бренду LNZ Group
Створення та допомога у запуску брендів DEFENDA, UNIVERSEED
Зменшення відтоку клієнтів завдяки маркетинговим заходам
Розробка та контроль реалізації діджитал-стратегії просування
Створення інноваційного форматів для офлайн заходів
Організація власних польових заходів та міжнародних виставок (збір клієнтської бази)
Контроль маркетингового бюджету, медіа- та контент-плану
Організація подій, зокрема LNZ Hub (масштабний захід протягом місяця)
Співпраця із ЗМІ, агентствами, проведення тендерів
Ведення документообігу та адміністративна підтримка маркетинг-відділу
Стажер відділу маркетингу 04.17 - 06.18
Syngenta
Формування бази клієнтів (2016–2018)
Проведення 10+ тендерів на заходи з бюджетом від 500 000 грн
Організація заходів (від 100 осіб)
Дослідження впізнаваності брендів на ринку
Сегментація ринку соняшника
Участь в організації маркетингових заходів
Контроль виконання медіа-плану
Оцінка та контроль маркетингових матеріалів
Підготовка макетів та супровід тендерів
Аналіз промо-акцій і маркетингових кампаній
Помічник маркетолога 12.15 - 08.16
ТОВ СВКА АГРО
Помічник маркетолога 07.15 - 08.15
Agrosolutions Ukraine
Помічник маркетолога 01.2015 - 05.15
Аграрна партія України
КВАЛІФІКАЦІЇ
2018 –2020
PROFI-Space, Business School
• Marketing&Brand;
• Creativity;
• Маркетинг емоцій: no emotions - no marketing;
• Управління проектами
• Ефективна комунікація
Genius Marketing.
Це резюме створено з CVwizard.com.
• Комплексний інтернет - маркетинг
IMBA
• Digital Marketing
Федорів
• Папа бренда
2020-2021
Brik consulting
• Навички ефективної презентації
• Навички ефективної презентації 2.0;
• Мистецтво ефективних продажів;
EBA
• Який сенс в комунікаційній стратегії в часи new normal;
• Як впроваджувати ініціативи, щоб вони ставали частиною культури компанії;
2022-2024
EBA
• Must Have рекрутингу 2022-2025;
• Маркетинг за законами воєнного часу;
• Управління командами в умовах війни;
• Мозок та нейромережі. Як бути високоефективним та затребуваним у епоху нейромереж
• Академія ДТЕК
Андрій Шевчук
• Скороти це негайно, Андрій Шевчук
Національний університет біоресурсів і природокористування
• Мікро, малих та середніх агровиробників та локальних торговельних точок у візуальному маркетингу для підняття
продажів
Владислав Шевченко
•Креативний редактор
Паша Вржещ
•Струс
Ukrainian Digital Community
• TikTok: репутаційний контент для брендів, органічне просування, що дає найвищі охоплення на українському ринку
• Як ефективно розвивати YouTube-канал для лідогенерації та популяризації бренду
2025-теперішній час
Ольга Мороз
• АІ-ВІДЕО
ОСВІТА
Спеціальність Маркетинг, факультет аграрного менеджменту, 09.13 - 12.18
Національний університет біоресурсів і природокористування України
ІНТЕРЕСИ
Відповідально підходжу до роботи, орієнтуючись на досягнення максимального результату. Впевнено працюю в
режимі багатозадачності, ефективно керую командами та реалізую проєкти від ідеї до повного впровадження. Вмію
швидко генерувати креативні рішення в стислі терміни та адаптувати їх під бізнес-цілі. Аналізую завдання компанії та
пропоную оптимальні маркетингові стратегії для їх вирішення.
ДОДАТКОВО
Вільне володіння ПК: стандарний пакет MS Office + додаткові програми, відео редактори (Sony Vegas, Adobe Premier),
графічні редактори (Adobe Photoshop)
English - B1
Маю водійське посвідчення категорії В. Стаж понад 10 років.
Це резюме створено з CVwizard.com.
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: CMO, Chief Marketing Officer, Директор з маркетингу, ще 2 посади
Київ
KATERYNA HRECHANA PERSONAL INFORMATION Kyiv, open to business trips , Date of birth: June 10, 1996 WORK EXPERIENCE Creative Director 04.22 - Present Kameneva agency Experience working with brands...
Схожі кандидати
-
Керівник відділу
Київ -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Київ, Харків -
Керівник підрозділу
Київ, Дніпро , ще 3 міста -
Керівник відділу
Київ -
Директор департамента
100000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 3 міста