Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Оксана

Головний економіст, керівник відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бізнес-партнер з фінансів

з 08.2023 по 01.2024 (5 місяців)
МХП, ПрАТ, Луцьк (Сільське господарство, агробізнес)

- Планування показників та аналіз фактичних відхилень;
- Надання пропозицій щодо цілей бізнесу, їх моніторинг, контроль та перевірка;
- Надання аналітичних даних — підготовка, аналіз, пропозиції;
- Контроль витрат;
- Реінжиніринг процесів;
- Консалтинг.
- Ревізія виробничих процесів в частині обліку: кормовиробництво, щомісячне зважування, формування прямих витрат на дільницях.
- Розподіл загальнотваринницьких витрат між дільницями (коректність встановлених коефіцієнтів розподілу, метрика розподілу).
- Розподіл загальнотваринницьких витрат між віковими групами на дільниці (коректність встановлених коефіцієнтів розподілу, метрика розподілу).
- Формування річного бюджету: тваринництво та рослинництво.

Головний економіст

з 08.2022 по 08.2023 (1 рік)
ТОВ "Рентком", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- Розробка та контроль бюджетів рослинництва, елеваторів, тваринництва, нового будівництва та реконстукції елеваторів (БДР, БДДС, звіт P&L);
- Розробка і консолідація технологічних карт регіонів (план-факт аналіз);
- Розрахунок собівартості (калькуляцій) на надання послуг;
- Контроль за використанням ТМЦ;
- Оперативний облік проведення с/г робіт, контроль нормативів, використання техніки, трудових ресурсів, ТМЦ.

Економіст з фінансової роботи

з 03.2022 по 07.2022 (4 місяці)
ТОВ "Дубенська аграрна компанія", Дубно (Сільське господарство, агробізнес)

- Розробка та контроль бюджетів рослинництва, елеваторів, тваринництва, нового будівництва та реконстукції елеваторів (БДР, БДДС, звіт P&L);
- Розробка і консолідація технологічних карт регіонів (план-факт аналіз);
- Розрахунок собівартості (калькуляцій) на надання послуг;
- Контроль за використанням ТМЦ;
- Оперативний облік проведення с/г робіт, контроль нормативів, використання техніки, трудових ресурсів, ТМЦ.

Заступник директора

з 07.2019 по 03.2022 (2 роки 8 місяців)
ТОВ "Вест Активс", Рівне (Сільське господарство, агробізнес)

- участь в управлінні операційною діяльністю підприємтсва;
- планування, організація та контроль служб підприємства за відсутності директора;
- контроль за використанням ТМЦ;
- розробка бюджета підприємства (БДР, БДДС);
- контроль за виконанням бюджету;
- проведення тендерів на закупівлю ТМЦ та услуг;
- розробка технологічних карт у розрізі культур (кукурудза, ріпак, пшениця, жито, соняшник, конопля, просо, гречка, люпин), графіку виконання робіт згідно технологічних карт;
- оперативний облік проведення с/г робіт, контроль нормативів, використання техніки, трудових ресурсів, ТМЦ;
- підготовка регулярної управлінської та аналітичної звітності по виконанню ключових показників ефективності;
- реализація ТМЦ (зерно, ЗЗР);
- взаємодія зі сторонніми елеваторами;
- організація логістичних маршрутів, пошук найманої техніки;
- контроль за роботою ферми (180 голів ВРХ).

Заступник керівника відділу розвитку та інвестицій елеваторного напрямку

з 10.2016 по 07.2019 (2 роки 9 місяців)
ТОВ "Аграрні системні технології", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- розробка бюджету будівництва нових обёєктів і бюджету експлуатаціі елеваторів (БДР, БДДС);
- розрахунок собівартості послуг елеватора;
- проведення економічних розрахунків по запиту керівництва;
- участь у складанні технологічних карт у розрізі культур;
- контроль виконання бюджетів;
- підготовка оперативної таперіодичної звітності;
- описання бізнес-процесів Комерційного департаменту;
- впровадження і контроль роботи електронного документоообігу Комерційного департаменту;
- ведення обліку відвантажень зерна та залишків з власних елеваторів;
- ведення звіту по оплатам;
- контроль використання енергоресурсів на власних елеваторах;
- замовлння і контроль використання ПММ;
- формування штатного розкладу;
- контроль обліку робочого часу та нарахування заробітної плати працівників елеваторів;
- розробка посадових інструкцій;
- бізнес-планування;
- участь у заходах із введення в експлуатацію нових об`єктів

Економіст департаменту експлуатації елеваторів

з 05.2013 по 10.2016 (3 роки 5 місяців)
ТОВ "Аграрні системні технології", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- розробка бюджету будівництва нових об`єктів табюджету експлуатації;
- організація проведення тендерів на участь у будівництві підрядних організацій;
- участь у заходах із введення в експлуатацію нових об`єктів;
- контроль за виконанням бюджетів;
- підготовка оперативної та періодичної звітності;
- підготовка вихідних даних для розробки ТЕО будівництва нових об`єктів;
- ведення обліку відвантажень зерна з елеваторів та залишків;
- ведення звіту по оплатам;
- впровадження системи електроноого документообігу;
- формування штатного розпису;
- розробка посадових інструкцій;
- бізнес-планування;
- робота з фіннасовими організаціями по залученню інвестицій.

Радник Агентства

з 07.2012 по 03.2013 (8 місяців)
Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами, Київ (Державна компанія)

- пошук проектів та перемовини з ініціаторами;
- відбір проектів;
- підбір схем фінансування проектів;
- бізнес-планування

Головний економіст АТ «Носівське ХПП» (елеватор)

з 12.2010 по 06.2012 (1 рік 6 місяців)
Український аграрний холдинг, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- написання бізнес-планів по збільшенню потужностей існуючого елеватора;
- залучення фінансування для будівництва елеватору (банки, лізингові компанії);
- організація закупівель (будівельні матеріали, обладнання);
- взаємодія з головними службами елеватору (бухгалтерія, ВТЛ, інженерна служба);
- ведення управлінської звітності;
- калькуляція собівартості послуг елеватору;
- складання бюджету будівництва та експлуатації;
- участь у заходах по введенню в експлуатацію побудованого комплексу

Керівник відділу по роботі з корпоративними клієнтами

з 12.2009 по 03.2010 (3 місяці)
ЗАО АСК "Інтертрансполіс", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організація процесу продажу, робота з корпоративними клієнтами, підбір та навчання персоналу

Директор Рівненського представництва

з 05.2008 по 02.2009 (9 місяців)
АСТ "Аіс-Поліс", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Відкриття точок продажу, організація процесу продажу, підбір та навчання персоналу, робота із страховими випадками, співробітництво з лізинговою компанією та банками.

В.о. заступника директора Рівненського представництва

з 11.2007 по 05.2008 (6 місяців)
АСТ "АІС-Поліс", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Відкриття представництва з "нуля", організація процесу продаж, підбір та навчання персоналу, робота із страховими випадками, співробітництво з лізинговою компанією

Освіта

Міжгалузевий інститут управління

Менеджмент організацій, Київ
Вища, з 1998 по 2002 (4 роки)

Рівненський державний технічний університет

Міське будівництво і господарство, спеціальність "водопостачання та водовідведення", Рівне
Незакінчена вища, з 1995 по 1998 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Управління проектами

1999

Знання і навички

MS Office Користувач ПК 1С:Підприємство Цілеспрямованість Складання аналітичних звітів Планування бюджету

Знання мов

  • Польська — середній
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Ключові навички:

Наполеглива, націлена на результат.
Легко сприймаю нову інформацію, можу працювати з великими обсягами інформації, швидко навчаюсь.
Відповідальна за свої дії та дії підлеглих співробітників.
Організована та самостійна.
Пунктуальна.
Легко знаходжу спільну мову з людьми.
Готова до відряджень.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: