• Файл

Олена

Менеджер кол-центру

Розглядає посади:
Менеджер кол-центру, Менеджер по роботі з клієнтами, Керівник служби підтримки
Вік:
46 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Буча, Гостомель, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
ПІБ: Конопка Олена Вікторівна

Дата народження: 31.01.1979.

Освіта: вища – Слов’янський педагогічний інститут

Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Трудова діяльність:
• 1998 – 2006 – педагог – організатор, вихователь в Покровському відділі освіти (Донецька область)
• 2006 – 2012 - педагог – організатор в Методичному центрі Благодійного фонду «Надія»
• 2013 -2014 – директор Православного сімейного центру «Журавушка»
• 2014 – 2016 – начальник відділу, головний спеціаліст відділу по роботі зі зверненнями громадян Покровської міської ради (Донецька область)
• 2016 -2019 – головний спеціаліст, завідувач сектору «Контактний центр» Покровської міської ради
• 2019 – 2022 - спеціаліст 1 категорії, головний спеціаліст, начальник відділу внутрішньої політики Покровської міської ради
• 2022 – 2023 - начальник відділу внутрішньої політики Управління інформаційної внутрішньої політики Покровської військової адміністрації
• 2023 – у зв’язку з активними бойовими діями в межах м. Покровська та знищенням особистого житла переїхала з родиною в Київську область
• 2023-2025 – заступник начальника департаменту врегулювання збитків ТДВ СК «Альфа - Гарант». Основні обов’язки: організація роботи Сервісного центру, взаємодія з іншими відділами, регіональними офісами та агентами компанії.
Особисті якості: сумлінність, висока працездатність, ініціативність, відповідальність, аналітичне мислення, креативність.
Навички: впевнений користувач ПК, MS Office, IVR -телефонія BINOTEL, основи ефективної комунікації в телефонному режимі, складання ділових документів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: