- Файл
Марія
Директор з розвитку, менеджер, адміністратор
- Вік:
- 39 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13097731/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Ільченко Марія Олександрівна
Місце народження: м. Київ
Вік: 39 років
Телефон мобільний: [
E-mail: [
Освіта:
2002-2007рр. КНЕУ, факультет міжнародної економіки, ступінь магістра за спеціальністю
«Міжнародні фінанси».
Додаткова освіта:
2008р. - Український інститут розвитку фондового ринку України, напрямок – управління
активами;
2008р.- Курси: "Міжнародний досвід використання офшорних компаній"
2009-2010р. -Advanced English Course, центр International House.
2010р. - підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти при Національному
інституті харчових технологій, напрямок – технологічні процеси виробництва, лабораторний
контроль виробництва.
2016г. - Advanced English Course, центр Phoenix Language Center
2017г. – Семінар від компанії International Consulting Group – "Деофшоризація для бізнесу в
епоху BEPS, AEOI, CRS".
Досвід роботи:
2016 -2019рр. – ТОВ "Паркес", Київ, http://parkes.kiev.ua/
Посада – директор
Напрямок діяльності: київське представництво міжнародної IT-компанії, розробка VR проектів.
Функціональні обов'язки: координація київського офісу з іншими представництвами компанії
Inlusion Netforms. Керівництво фінансовою та господарською діяльністю компанії, організація
роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів компанії. Розвиток компанії на
українському ринку, проведення переговорів, презентацій із замовниками. Участь у реалізації
та тестуванні продуктів компанії. Організація участі у виставках для залучення нових клієнтів.
Контроль над виконанням всіх форм звітності підприємства.
2014-2015рр. - ТОВ "Глобал Хані", Київ
Посада – проект-менеджер
Напрями діяльності: закупівля, переробка та експорт українського меду.
Передпроектна робота: розробка проекту, підбір персоналу, переговори з виробниками
обладнання та постачальниками сировини.
Функціональні обов'язки: розробка та узгодження з керівником проекту концепції та основних
етапів проекту. Підготовка планів видатків, доходів, руху грошових коштів проекту. Ведення
документації проекту. Підготовка та проведення презентації проекту. Координація роботи
учасників проектних груп. Звіти щодо виконання проекту.
2010-2014рр. - ТОВ "Кін-дза-дза", Київ
Посада: комерційний директор
Напрямок діяльності: виробництво та продаж горілчаної продукції, розвиток та виведення на
ринок нової торгової марки.
Передпроектна робота: розробка концепції проекту, планування рекламних бюджетів, розробка
матеріалів для брифінгу, проектних матеріалів, планування проекту: цілі та терміни виконання.
Функціональні обов'язки: повне забезпечення проекту ресурсами, проведення переговорів та
укладання договорів на постачання продукції, комунікації з постачальниками та партнерами,
управління персоналом та координація його роботи, формулювання завдань для співробітників,
створення звітностей щодо проекту.
2008-2010рр. ТОВ "Крістекс Україна", Київ
Посада: фінансовий директор
Напрямок діяльності: управління фінансовими активами, реєстрація та обслуговування
нерезидентних компаній.
Функціональні обов'язки: ведення переговорів та робота з іноземними агентами з реєстрації та
обслуговування нерезидентних компаній, ведення переговорів та робота з іноземними банками
з відкриття рахунків та обслуговування компаній, юридичний супровід угод, робота з
корпоративними та пайовими інвестиційними фондами.
2008-2009рр. Глава Пайового інвестиційного фонду "Крістекс Фінанс Україна".
2007-2008рр. ТОВ "Кін-дза-дза", Київ
Посада: економіст
Напрямок діяльності: виробництво та продаж горілчаної продукції, розвиток торгової марки.
Функціональні обов'язки: економічний аналіз господарської діяльності підприємства,
розрахунки за матеріальними, трудовими та фінансовими витратами, складання фінансового
плану підприємства, ведення переговорів із замовниками, оформлення первинних
бухгалтерських документів.
Знання мов
Українська – рідна мова, англійська – Intermediate.
Навички
PC: MS Office, інтернет-банкінг, використання програм Jira, Trello.
Особисті якості
Системне мислення, аналітичний склад розуму, вміння розставляти пріоритети та
дотримуватися їх, високий рівень мотивації для виконання поставлених завдань.
Цілеспрямована, пунктуальна, відповідальна, швидко навчаюсь, комунікабельна.
Пріоритети в роботі
Орієнтація роботи на результат, конструктивна командна робота, високий рівень
відповідальності кожного рівня управління, справедлива система мотивації.
Схожі кандидати
-
Менеджер по развитию
Київ, Одеса -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Київ -
Директор, керівник, керуючий магазином, менеджер по роботі з клієнтами
Київ -
Business Development Manager, менеджер з розвитку бізнесу
Київ, Дистанційно -
Менеджер з розвитку
40000 грн, Київ