• Файл

Марина

Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Селезньова Марина Вікторівна
23.09.1978р. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Посада: Інспектор з кадрів, Менеджер з персоналу.
Освіта вища
1995р. – Харківський житлово-комунальний технікум (Обслуговування готелів та туристичних комплексів).
2005р. – Харківський інститут громадського харчування (Економіка підприємства).
2008р. – семінар «Кадрова робота на підприємстві від «А» до «Я».
Досвід роботи
29.07.2021 – 02.09.2023р. ТД «ИРБИС» Інспектор з кадрів.
08.05.2018р. – 05.08.2020р. ТОВ «ІР СОМ», Інспектор з кадрів.
16.06.2012р. – 09.05.2018р. - ТОВ Гранд Дистриб’юшн Схід, керівник відділу персоналу.
15.06.2012-04.01.2017р. – ТОВ Українська пивна компанія
- ведення табелю обліку робочого часу працівників підприємства.
- робота в програмі 1С-7, 1С-8 (найм, перехід, відпустки, звільнення, лікарняні листки, робота з практикантами);
- виконання обов’язків головного офісу;
- видання направлень в банк для отримання зарплатної картки;
- ведення бази обліку робочого часу співробітників;
- розробка та реалізація кадрової політики підприємства;
- формування штатного розкладу, структури, ФОТ підприємства;
- розробка та впровадження мотиваційних програм і системи оплати праці працівників підприємства;
- розробка та впровадження програми адаптації персоналу;
- розробка та організація проведення оцінки/атестації персоналу;
- організація проведення навчання персоналу, складання річного бюджету та плану навчання;
- ведення кадрового діловодства згідно КЗпП України: формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін пов’язаних з трудовою діяльністю; підготовка наказів найму, звільнення, переведення, відпусток, відряджень, скорочення штату та чисельності працівників, неповний робочий час тощо; заповнення, облік та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про трудову діяльність співробітників; ведення обліку надання відпусток співробітникам, складання графіків відпусток; оформлення та облік лікарняних листків, складання протоколів комісії соцзахисту; оформлення термінових та цивільно-правових договорів;
- ведення обліку воєннозобов’язаних та призовників;
- облік співробітників на робочих місцях, складання табелю обліку робочого часу (380 співробітників по штату);
- розробка та впровадження положень, робочих інструкцій та стандартів підприємства;
- розробка положень про відділи, посадових та робочих інструкцій співробітників;
- впровадження програми 1С Підприємство 7.;
- складання та подання в контролюючі органи звітності по кадровим питанням;
- виконання доручень директора відносно персоналу підприємства; консультування керівників підприємства по питанням КЗпП і управління персоналом.
20.11.2003р.-25.07.2011р. – ТОВ Наргус, менеджер по персоналу
- ведення кадрового діловодства згідно КЗпП України: формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін пов’язаних з трудовою діяльністю; підготовка наказів найму, звільнення, переведення, відпусток, відряджень та інше; заповнення, облік та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про трудову діяльність співробітників; ведення обліку надання відпусток співробітникам, складання графіків відпусток; оформлення та облік лікарняних листків, складання протоколів комісії соцзахисту;
- облік співробітників на робочих місцях, складання табелю обліку робочого часу (1250 співробітників по штату);
- пошук та підбір персоналу на вакантні посади;
- впровадження програми 1С Підприємство 8.2.;
- робота з центром зайнятості, надання звітності.
02.02.2002р.-18.11.2003р – ТОВ Кібела, інспектор з кадрів
- ведення кадрового діловодства (найм, переведення, відпустки, звільнення співробітників), зберігання документації особового складу, ведення особових справ співробітників, складання наказів по підприємству.
01.01.1999р.-01.02.2002р. – ТОВ Нові технології для бізнесу, секретарь-референт.
Додаткова інформація
Навички:
- впевнений користувач ПК: Microsoft Office, інтернет;
- знання КЗпП України;
- знання бухгалтерії та 1С Підприємства (версії 7.7, 8.2)
- знання офісної техніки (принтер, сканер, ксерокс та ін.).
Особисті якості
Відношу себе до людей з активною життєвою позицією, енергійна, комунікабельна, відповідальна. Прагну професійного зростання, результату та ефективності, як своєї роботи, так і команди в цілому. Вважаю себе здібною в короткий термін оволодіти необхідними навиками та вмінням. Не боюся проявляти ініціативу та брати на себе відповідальність. Планую робочий час і виконую задачі вчасно і навіть раніше.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: