• Файл

Віктор

3D artist, game designer

Вік:
32 роки
Місто:
Первомайськ (Миколаївська обл.)

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

VICTOR CHERNOBAY
3D ARTIST, GAME DESIGNER

PROFILE
CONTACT I create impressive 3D objects. My job is to turn ideas into realistic and detailed
visualizations that captivate at first sight. In every project, I strive to achieve a
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») balance between technical skill and creativity, be it the creation of props or
objects.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
chernobay-a452b2292/
https://www.artstation.com/vikto
rchernobay
WORK EXPERIENCE
EDUCATION
Sales manager, Supervisor
2014 - 2022
Odesa Polytechnic National University
Faculty of Electromechanics
2010 - 2014
From 2023, he studied game design at Projector —
Game Design Beginning Creative & Tech Online Institute. Namely, writing game
KTORCHERNOBAY.ARTSTATION.COM design documents, the narrative component of games,
Septembe2023 - January 2024
Projector — Creative & Tech Online mechanics, level design, and writing scripts.
Institute
3D-ARTIST. START IN GAMEDEV In 2024, he began to study 3D modeling, sculpting,
March 2024 - September 2024
texturing of props.
SKVOT Academy
SKILLS

Maya
Substance Painter
ZBrush
Marmoset
Figma
RizomUV
Canva

LANGUAGES
English - B1
Ukrainian - Native
Професійні навички
3D-моделювання: спеціалізуюся на створенні 3D-пропсів для ігор за концептами та референсами.
Текстурування: додавання деталей, таких як мох, текстури різної складності для створення
реалістичних активів.
Ігровий дизайн: досвід створення ігрових середовищ, зокрема для RPG з акцентом на атмосферу та
сюжет.
Художній стиль: маю перевагу до реалізму та казкових архітектурних проектів.
Програмне забезпечення: впевнений користувач Maya, Substance Painter, ZBrush, RizomUV, Figma,
Quixel Bridge, (Unreal Engine - самонавчання в данний час)

Досвід роботи

Фріланс 3D-художник
2023 – до сьогодні
Створення 3D-моделей пропсів і середовищ .
Текстурування активів з урахуванням художньої стилістики проектів.
Тісна співпраця з командами для реалізації концептів.

Проекти

Розробка RPG без боїв (2025)
Розробка активів ігрових зон
Дизайн інтерактивних предметів для розвитку сюжету.
Архітектурні моделі

Освіта

Онлайн навчання, 2023 - 2024
Поглиблене вивчення основ ігрового дизайну.
Самостійне навчання
Досвід роботи з текстурами, UV-розгорткою та гейм-дизайном.
Додаткові навички
Робота з шейдерами та емісивними картами.
Знання технік розгортки UV вручну.

Особисті якості
Креативність і увага до деталей.
Здатність працювати в команді.
Орієнтованість на результат і готовність навчатися новому.

Лінк на мої роботи : https://www.artstation.com/viktorchernobay

Додаткові навички та досвід роботи

Менеджер з продажу, АВК
2014 - 2017
Розвиток та підтримка клієнтської бази.
Переговори з клієнтами та забезпечення виконання планів продажу.
Менеджер з продажу, Петрус-Алко
2017 – 2022
Активне залучення нових клієнтів.
Аналіз ринку та розробка стратегій продажу.

Супервайзер, Петрус-Алко
2016 – 2018
Керівництво командою менеджерів з продажу.
Контроль виконання планів продажу підлеглими.
Організація тренінгів для співробітників і розробка мотиваційних програм.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: