• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13109920/

Інспектор відділу кадрів

Розглядає посади:
Інспектор відділу кадрів, Менеджер з кадрового обліку, Інспектор з кадрів
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Шевченко Тетяна

Дата народження:
19 Вер 1979

Регіон:
Харків

Можливість переїзду:
Київ, Одеса

Телефон (и):
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Соціальні мережі:
https://t.me/tanusha19796 0930612210

Інспектор з кадрів. Інспектор відділу кадрів, що приходить. Менеджер з кадрової роботи.    20 000 грн.

(оновлено 28 Бер 2025)
    Ключова інформація


•Вища освіта;
•Знання в сфері трудового законодавства
•Досвід роботи більше 5 років
•Знання та вміння працювати в програмах 1С (8.2, 8.3) М.Е. Doc, Медок, ЗУП, системах контролю доступу
•Вміння працювати з великим обсягом інформації та багатозадачному режимі
•Є досвід    віддаленої роботи
•Пунктуальність, активність, грамотне усне та письмове мовлення
•Відкритість до навчання

Досвід роботи


Менеджер з кадрового обліку
Вер 2023 - по сьогодні (1 рік 7 міс)
ФЕШН ФЕМИЛИ РИТЕЙЛ ГРУП
Торгівля роздрібна / Retail       

• Працюю віддалено.
• Ведення повного циклу кадрового діловодства (прийом, звільнення, оформлення відпусток, формування та ведення особових справ працівників, оформлення лікарняних, графіків відпусток, штатного розпису, складання та ведення табелів робочого часу та інш.), окрім військового обліку.
• Робота в програмі 1С 8.
• Формування і ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов’язаних з трудовою діяльністю.
• Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок.
• Видання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.
• Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
• Консультування співробітників з питань трудового законодавства.
• передача даних про робітників та оцифрування трудових книжок співробітників на сайті ПФУ.
• Аналіз та планування кадрових потреб.
• Підготовка та оформлення кадрових документів.

Я, як інспектор з кадрів, веду повний цикл кадрового діловодства, включаючи прийом, звільнення, оформлення відпусток та інше. Мої обов'язки включають формування та ведення особових справ працівників, оформлення лікарняних, графіків відпусток, складання табелів робочого часу та зберігання трудових книжок. Я працюю в програмі 1С 8, надаю консультації співробітникам з трудового законодавства та планую кадрові потреби. Також, відповідаю за оформлення кадрових документів та передачу даних на сайт Пенсійного фонду України.

Менеджер з персоналу
Жов 2015 - Лип 2023 (7 років 10 міс)
Чудо Маркет
Торгівля роздрібна / Retail       

• Ведення повного циклу кадрового діловодства (прийом, звільнення, оформлення відпусток, формування та ведення особових справ працівників, оформлення лікарняних та інш.), крім військового обліку.
• Робота в програмі 1С 8, ЗУП, Медок
• Ведення штатного розкладу в 1С 8.
• Оформлення наказів, відпусток, звільнень та інших заяв працівників.
• Відправка повідомлень о прийманні на роботу в ДПІ.
• Робота зі старими книжками працівників (ведення, оцифрування та т.п.)
• Відправка квартальних звітів у Фонд Соціального Захисту.
• Консультування та підтримка співробітників у HR-питаннях
• Вирішення конфліктних ситуацій
• Забезпечення дотримання трудового законодавства.

У мої обов'язки входило повне ведення кадрового діловодства, включаючи прийом та звільнення працівників, оформлення відпусток, створення та підтримка особових справ, а також оформлення документів, таких як накази та заяви. Я працювала з програмами 1С 8, ЗУП та Медок, ведучи штатний розклад та відправляючи звіти в Фонд Соціального Захисту. Також надсилала повідомлення про приймання на роботу в ДПІ, вирішувала конфліктні ситуації та надавала консультації співробітникам з питань кадрів та HR.

Фахівець відділу практики
Кві 2015 - Жов 2015 (7 міс)
Національний фармацевтичний університет.
Відділ практики та сприяння працевлаштуванню
Освіта       

• Облік і збирання статистичних даних з:
◦ практики (бази практики, договорів, угоди тощо);
◦ видачі направлень на перше місце роботи випускникам денної форми навчання;
◦ показників обліку і контролю виконання планів персонального розподілу.
• Складання звітної документації за встановленими формами, а також довідкової інформації на вимогу керівників Університету.
• Постійне аналізування попиту і пропозицій на ринку праці фахівців, підготовку яких здійснює Університет.
• Налагодження співпраці з державною службою зайнятості населення, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, які можуть бути потенційними роботодавцями для студентів та випускників.
• Інформування студентів і випускників університету про вакантні місця на підприємствах, в установах та організаціях, що відповідають їх фаховій підготовці (спеціальності).
• Співпраця з державною службою зайнятості населення за місцем проживання, щодо випускників, у яких питання працевлаштування залишається невирішеним та направлення випускників до державної служби зайнятості для консультації щодо можливості перепідготовки та підвищення кваліфікації з метою прискорення подальшого працевлаштування.
• Запровадження системи зворотного зв’язку між підприємствами, установами, організаціями (роботодавцями) та Університетом для отримання об’єктивної оцінки якості фахової підготовки та надання відповідних пропозиції керівництву Університету.
• Створення бази даних про студентів І випускників, що звернулися до підрозділу щодо працевлаштування, накопичення банку потенційних підприємств, установ та організацій (роботодавців) для студентів та випускників. Надання інформації студентам та випускникам про вакантні місця роботи відповідно до їх фахової підготовки (спеціальності).
• Організація зустрічей роботодавців зі студентами та випускниками з питань можливості їх подальшого працевлаштування на конкретних підприємствах, установах та організаціях, заходів щодо сприяння працевлаштуванню студентів та випускників (днів кар’єри, семінарів- практикумів, науково-практичних конференцій, ярмарок вакансій, круглих столів тощо).
• Участь в організації Ярмарок вакансій для студентів та випускників спільно з Службою зайнятості та роботодавцями.

Працюючи в Фармацевтичному університеті я мала можливість здійснювати облік статистичних даних з практики та контролювати виконання планів персонального розподілу. Співпрацюючи з державною службою зайнятості та підприємствами, інформувала студентів про вакансії, що відповідали їх фаховій підготовці. Запроваджувала систему зворотного зв'язку для оцінки якості фахової підготовки. Приймала участь в організації зустрічей роботодавців зі студентами та випускниками для сприяння працевлаштуванню.

Менеджер з персоналу
Жов 2012 - Сер 2014 (1 рік 11 міс)
Мережа аптек Здоров'я
Фармацевтика       
• Облік особового складу підприємства, його підрозділів.
• Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю.
• Формування і ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов’язаних з трудовою діяльністю.
• Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.
• Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
• Ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання, готування документів для здавання їх до державного архіву.
• Складання встановленої звітності про роботу з кадрами.
• Ведення кадрового обліку повного циклу ( табель робочого часу, штатний розпис, посадові інструкції та ін.), окрім військового обліку;
• Робота з програмами 1 С, ЗУП, Meдок.
• Забезпечення дотримання трудового законодавства
• Управління корпоративною культурою

У мої обов'язки як менеджера з персоналу входило облік особового складу підприємства та його підрозділів, оформлення прийому, переведення і звільнення працівників згідно з законодавством, ведення особових справ та облік трудового стажу працівників, контроль за наданням відпусток та ведення архіву особових справ. Я також складала звітність про роботу з кадрами, вела кадровий облік повного циклу, працювала з програмами 1С, ЗУП, Медок, забезпечувала дотримання трудового законодавства та приймала участь з організації корпоративних свят.

Інспектор з кадрів
Жов 2002 - Лип 2012 (9 років 10 міс)
Мережа супермаркетів Target
Торгівля роздрібна / Retail       

• Ведення кадрового обліку та документообігу в повному обсязі, окрім війського обліку.
• Оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства та їх сім’ям.
• Відправка квартальних звітів у Фонд Соціального Захисту та інших щомісячних звітів до Центру зайнятості, участь в Ярмарці вакансій, організованих Центром зайнятості та Фармацевтичним університетом.
• Ведення штатного розпису. Оформлення наказів, відпусток, звільнень, інших заяв працівників. Формування графіків відпусток, оформлення лікарняних.
• Ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання, підготовка документів для здавання їх до державного архіву.
• Консультування співробітників з питань трудового законодавства
• Ведення трудових книжок та інших кадрових документів
• Підготовка звітів та аналітичних матеріалів
• Аналіз та планування кадрових потреб
• Робота в 1С 7, ЗУП
• Контроль за дотриманням кадрової дисципліни

За час роботи займалась управлінням кадрового обліку та документообігом, оформленням необхідних документів для призначення пенсій працівникам та їх родин. Відправкою звітів до Фонду Соціального Захисту та Центру зайнятості, участю у Ярмарці вакансій. Організацією штатного розпису, оформленням наказів, відпусток, звільнень, управлінням архівом особових справ. Консультуванням співробітників щодо трудового законодавства, веденням трудових книжок та інших документів, підготовкою звітів та аналітичних матеріалів, аналізом та плануванням кадрових потреб, контролем за дотриманням кадрової дисципліни. Робота з програмами 1С 7 та ЗУП.

Освіта


Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури
рік закінчення 2004
Менеджмент організацій. Менеджер-економіст

Харківський будівельний технікум
рік закінчення 1999
Бухгалтерський облік та    аудит. Бухгалтер

Володіння мовами


Англійська - базовий

Додаткова інформація


особливості

З серпня 2020 року по серпень 2023 знаходилася в декретній відпустці.

Розглядаю варіант роботи віддалено, гібридний графік роботи або поєднувати з основним місцем роботи ( приходящий кадровик - " кадровик, що приходить " ).

Можливий переїзд у інші міста ( Київ, Одеса) з наданням житла.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: