• Файл

Лілія

Project-менеджер

Розглядає посади:
Project-менеджер, Personal assistant, CRM-менеджер, Customer success manager, Head of customer support, Account manager
Місто проживання:
Кременчук
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Liliia Lityshan
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Telegram//WhatsApp)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

WORK EXPERIENCE
Receptionist Clerk
Oct 2023 - May 2024
Providing general administrative support
about : berlin Hotel Delivered high-quality guest service and communication.
Handled scheduling, internal team coordination, and documentation in
Excel.
Practiced internal coordination, task ownership, and documentation for
team workflows using Microsoft Excel.

April 2024 - July 2025
Client Support & Operations Team Lead

Acted as a liaison between customers and cross-functional teams (Support, Product,
Wow 24/7 : Logistics, Management)
OCEANSAPART & SNOCKS Provided customer support through multiple channels such as email, Instagram, and
Projects Zendesk, ensuring a high level of customer satisfaction.
Collected customer insights and suggested product/process improvements
Tracked important KPIs, reported issues, and helped the team stay focused on their
goals.
Managed workflows via monday.com, Asana, Jira, Slack, and Notion
Supported retention campaigns with marketing using Klaviyo

KEY COMPETENCIES Organizing work and prioritizing tasks
Coordinating internal teams and supporting communication
Experience with CRM platforms (Zendesk, Klaviyo, Customer.io – self-
taught)
Providing customer support through multiple channels (email, social media)
Tracking and reporting key performance indicators (KPIs)
Managing workflows using task management tools (monday.com, Asana,
Jira, Slack, Notion)
Collecting customer feedback and suggesting improvements
Supporting marketing retention campaigns

SOFT SKILLS
Proactive and results-driven
Detail-oriented with strong focus on data accuracy
Analytical and data-driven decision maker
Adaptable in fast-paced environments
Customer-focused with empathy
Problem solver with process improvement mindset
Clear communicator and team collaborator

CERTIFICATIONS LANGUAGE EDUCATION
Foundations of Project Management by Yaroslav Mudryi
Ukrainian - Native

Prometheus National Law University
English - B2
Client Management Certification by Courser Bachelor's degree in
German - B2
Digital Marketing Specialization by Coursera Law - 2025

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: