• PRO

Kateryna

Customer service manager

Вид зайнятості:
неповна
Вік:
21 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Support manager

з 01.2024 по нині (1 рік 7 місяців)
NDA, Батумі (Приватні особи)

* вирішувати складні питання агентів, надаючи своєчасні рішення * обробка потоку заявок на оплату депозитів, які не дійшли. * перевірка виплат за запитом мерчанта, перевідправка коштів * контроль і аналіз платіжних операцій і транзакцій * аналіз роботи агентів для запобігання шахрайству * комунікація із суміжними відділами.

Оператор call-центру

з 07.2023 по 10.2023 (3 місяці)
ODLN group, Батумі (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

* надавати інформацію про продукт компанії * оперативно відповідати на запити клієнтів за допомогою текстових чатів * консультування клієнтів з технічних, фінансових та інших питань * допомога в заповненні заявок на підключення * супровід клієнтів на всіх етапах підключення * розробка грамотних і зрозумілих відповідей на поширені запитання від користувачів, скриптів для співробітників.

Освіта

Київський національний лінгвістичний університет

Філологія (арабська мова), Київ
Незакінчена вища, з 2021 по 2025 (4 роки)

Знання і навички

  • Аналіз
  • Робота з клієнтами
  • Проведення платежів

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Турецька — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: