• PRO

Наталія

Менеджер з продажу

Розглядає посади:
Менеджер з продажу, HR-менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто проживання:
Старокостянтинів
Готовий працювати:
Дистанційно, Старокостянтинів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Агент служби підтримки

з 04.2025 по нині (4 місяці)
Simplycontact, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Прийом вхідних дзвінків:
- консультації клієнтів з питань товарів, послуг, замовлень, акцій, доставки тощо;
-надання точної, ввічливої та оперативної інформації ;
Реєстрація звернень у СРМ:
- фіксація запитів, скарг або звернень у системі;
-передача звернень до відповідних відділів або фахівців.
Робота з електронними каналами :
- відповіді на листи, повідомлення в чатах, месенджерах та соцмережах.
- обробка заявок з сайту або мобільного застосунку.
Робота зі скаргами та проблемами:
- спроба вирішити питання самостійно або передача його відповідальному відділу.
Дотримання скриптів, регламентів, правил внутрішньої комунікації.
Дотримання таймінгів, КРІ.

Менеджер з продажу

з 04.2022 по 12.2024 (2 роки 8 місяців)
Інтернет-магазин Nicoletta Ukraine, Старокостянтинів (Роздрібна торгівля)

Консультування клієнтів (надання консультації щодо вибору розміру, моделі та матеріалу білизни, відповіді на запитання клієнтів через онлайн чат, електронну пошту та телефон, допомога у питаннях замовлення, доставки
та оплати), обробка замовлень, ведення обліку, маркетингова діяльність (ведення соціальних сторінок, налаштування реклами, залучення клієнтів), контроль за своєчасним оновленням інформації про товар на сайті.

Головний спеціаліст сектору прийому громадян

з 01.2015 по 07.2019 (4 роки 6 місяців)
Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради, Старокостянтинів (Державні організації)

Працювала із заявниками для оформлення соціальних допомог , приймала та перевіряла документи; здійснювала розрахунки розміру допомоги; готувала проекти рішення щодо призначення (відмови у призначенні) усіх видів соціальної допомоги та субсидії ; готувала запити в ПФ, підприємствам комунального господарства ; готувала проекти відповідей на звернення та заяви ; удосконалення методів організації роботи на основі запровадження сучасних інформаційних технологій, використання банків даних, комп'ютерної техніки, засобів зв'язку ; працювала над удосконаленням професійної майстерності, вивчала нові нормативно - правові документи та зміни до діючих; виконувала доручення начальника управління та начальника відділу, які пов'язані з функціональними обов'язками.

Освіта

Хмельницький університет управління та права ім. Леоніда Юзькова

Менеджмент організацій, Хмельницький
Вища, з 2004 по 2010 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Маркетинг менеджер

2024 7 тижнів
Сертифікат

Знання і навички

  • Цілеспрямованість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Прямий продаж
  • Аналітичне мислення
  • Робота в команді
  • Пунктуальність
  • Відповідальність

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Високий рівень володіння Microsoft Word (створення документів, ділові листи)
Excel (робота з таблицями, побудова графіків, створення звітів)
Power Point (підготовка презентацій)
Outlook (планування зустрічей, управління графіком)
Електронна пошта Gmail та ін. (листування, управління поштовими скриньками )
Месенджери Slack, Microsoft Teams - координація командної роботи.
Zoom, Google Meet - організація онлайн - зустрічей.
Вивчаю психологію комунікацій
Організатор культурних заходів
Вивчаю нові інструменти продуктивності, такі як аналітичні платформи
Люблю активний відпочинок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: