• Файл

Анна

Керівник відділу маркетингу

Розглядає посади:
Керівник відділу маркетингу, Керівник проєктів (ВТМ)
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Васильєва Ганна
Народилася 21.03.1981.
Живу м. Дніпро, Вартових Неба 38/25.
Поштова скриня: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон: viber: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») або telegram/whatsapp [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: заміжня, є діти

Основна освіта: Дніпропетровській національний університет. Фах: Практичний психолог. Викладач англійської мови та літератури.

Професійний досвід: експертиза у маркетингу понад 15 років; продуктовий/проектний досвід у FMCG 10+ років; керівний досвід – 3+ роки.

Посада: керівник проектів Private Label, керівник з маркетингу.

Проекти, з якими працювала:
Бакалія: Neofood, Skipper`s, Томатіно, LaPasta, Хуторок
Побутова хімія: REF, SuperWash, 4U (Казахстан)
Алкоголь: Erisioni, Грузинська Легенда, Wine Stories, Mixer, Наливки від Гуса, Aznauri, Грааль, ArtGlass
Товари для дому: ORNA, Prolisok (США, Європа)
Косметика: MorecoBeauty, WCH, Karen Doue

Досягнення: Збільшення товарообігу/прибутку, оптимізація маркетингового бюджету відносно затрат, оптимізація/автоматизація процесів у відділі маркетингу, збільшення частки ринку, успішний запуск торгових марок

Стратегія
• Аналітика ринків, пошук драйверів росту та обґрунтування ризиків, встановлення річних/довгострокових цілей та ключових дій по їх досягненню, формування річного бюджету.
Розробка торгових марок, товарний портфель
• Розрахунки по проектах (обсяги продажів, рентабельності, ціноутворення, маркетингові витрати, інвестиції);
• Розробка позиціонування, атрибутів, айдентики, логіки і комунікацій брендів, реєстрація ТМ, співпраця з агенціями;
• Розробка власне продуктів (органолептичні чи функціональні показники) на базі досвіду цільової, співпраця з власними та сторонніми виробничими майданчиками;
• Керування проектами та командами;
• Оптимізація товарного портфеля(перегляд категорій та окремих продуктів), ребрендинг/рестайлінг наявних торгових марок.
Просування
• Планування та запуск програм для торгової команди, дистрибуторів, кінцевого offline-/ online-споживача;
• Планування та запуск комунікаційних кампаній (digital, радіо, ТБ), співпраця з агенціями;
• Виробництво контенту в каналі SMM, оптимізація сайтів під органіку (SЕО);
• Відстеження ефективності по показниках ROI, NPS, динаміка продажів, АКБ (% дистрибуції) рентабельність, середній чек, повторюваність заказів, % акційних замовлень, CPC/CPV, охоплення.
Персонал
• Побудова відділу digital
• Планування та організація роботи відділу
• Операційна діяльність

Досвід:
11.2024-п.ч. Фреш Маркет Бренд-менеджер напрямку Бакалія tdfm.com.ua
04.2024- 11.2024. Sol Uninon Керівник відділу маркетингу
08.2023- 04.2024 ПТК Шабо. Бренд-менеджер, релокація в Одесу shabo.ua
06.2021- 08.2023 Інтернет e-com проекти для США та Європи Head of Digital, freelance
01.2020- 06.2021 ДМКТ Таврія. Керівник напрямку нових продуктів tavria.ua
04.2019-12.2019 ПП НВФ СВК. Маркетинг-менеджер Svk.ua
01.2017-03.2019 ТОВ Зовнішторгресурс Бренд-менеджер напрямку Бакалія foodsales.com.ua
04.2010-07.2015 ГК АЛБО Фахівець з маркетингу та імпорт-менеджер gbt.com.ua

Інше :
Англійська – intermediate,
Програми - MS Office, Trello, Zoho, WorkSection, GAds, Meta, Shopify.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: