• Файл

Юлія

Завідувач складу

Розглядає посади: Завідувач складу, Заступник начальника відділу, Заступник начальника складу, Товарознавець, Адміністратор, Менеджер з управління запасами, Товарний логіст, Менеджер по роботі з клієнтами
Вік: 46 років
Місто: Бровари
Розглядає посади:
Завідувач складу, Заступник начальника відділу, Заступник начальника складу, Товарознавець, Адміністратор, Менеджер з управління запасами, Товарний логіст, Менеджер по роботі з клієнтами
Вік:
46 років
Місто:
Бровари

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

м. Бровари, Моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Київська обл. e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Андрющенко Юлія Валеріївна

20.10.1979 р.

МетаРеалізувати свої можливості у перспективній та цікавій роботі. Не зупинятися на досягнутому. Удосконалювати свої професійні навички та підвищувати ділові якості.

• Досвід роботи
03.2020 – до тепер. часу ТОВ «Алюпро груп» Менеджер (управитель) з логістики (товарна логістика), зам. нач. складскої логістики.
- Обробка замовлень клієнтів:
Прийом та обробка заявок на відвантаження товарів.
Координація термінів виконання замовлень із виробничими та складськими підрозділами.
Контроль за коректним оформленням та відправкою замовлень.
• Управління документами:
Оформлення та видача документів на відвантаження (накладні, рахунки, сертифікати, ттн та ін.).
Ведення обліку відвантажень та супутньої документації.
Перевірка правильності та повноти заповнення документів, пов'язаних із логістикою.
• Взаємодія з клієнтами:
Підтримка постійного зв'язку з клієнтами з питань відвантаження та доставки товарів.
Обробка претензій та скарг клієнтів, пов'язаних із логістикою.
Інформування клієнтів про статус їх замовлень, умови та строки доставки.
• Организація логістических процесів:
Координація роботи з відділами, відповідальними за комплектацію, пакування та доставку товарів.
Планування та контроль графіків відвантаження та доставки.
Організація роботи з видачі товарів зі складу.
• Контроль якості:
Моніторинг дотримання стандартів якості під час відвантаження товарів.
Взаємодія з відділами контролю якості з питань виявлення та усунення дефектів продукції перед відправкою.
• Звітність и аналітика:
Підготовка звітів щодо виконання замовлень, часу відвантаження та доставки.
Аналіз логістичних показників поліпшення процесів роботи.
Робота з усіма показниками та звітами в системі 1С.
• Управління складом:
Планування робочого процесу на складі.
Забезпечення оптимального використання складських площ.
Контроль над виконанням зберігання товарів складі.
Управління запасами, планування поповнення товарів. Оптиматизація складських процесів.
Допомога в організації внутрішніх корпоративних заходів та виконання доручень керівника.
• Навчання та консультування персоналу:
Навчання співробітників складу за стандартами логістики та обслуговування клієнтів.
Консультування колег з питань, пов'язаних з логістикою та обслуговуванням клієнтів.
Наставництво та адаптація нового персоналу.

02.2012 – 07.2019 ТОВ «Укрзолото центр» Адміністратор магазину
- робота в ПЗ «Discont», Word, Excel;
- контроль роботи персоналу;
- контроль робочих процесів торгового залу;
- підтримка технічного стану торгового залу;
- моніторинг ринку конкурентів;
- вирішення конфліктних ситуацій
- спілкування з покупцями;
- проведення акцій;
- ведення дисконтної та бонусної програм;
- складання звітів;
- проведення інвентаризації.

09.2008 – 11.2011 ФОП Пономаренко (магазин сантехніки) Товарознавець
- робота в ПЗ «Лайтік-Ринок UA»;
- ведення бази (накладні, заявки, рахунки, звіти);
- замовлення товару;
- цінова політика магазину;
- моніторинг ринку постачальників;
- моніторинг цін;
- складання щомісячних звітів;
- проведення та контроль інвентаризації.

01.2008 – 08.2008 УІСП ТОВ «Венето». Менеджер зі збуту депертаменту обслуговування
- робота в ПЗ «Парус»;
- консультування клієнтів щодо продукції (наявність, новинки, акції);
- оформлення заявок, рахунків, накладних, розпоряджень на відвантаження;
- стеження за заборгованістю;
- складання щомісячних звітів із заборгованості.

07.2006 – 11.2007 ЗАТ «Діавест +». Продавець-касир комп'ютерної техніки.
- робота в 1С;
- консультування клієнтів та продаж продукції (готівковий та безготівковий розрахунок з оформленням супутньої документації);
- робота на касовому апараті;
- ведення касової документації;
- замовлення товару;
- складання щомісячних касових звітів;
- оформлення споживчих кредитів (представник Укіо Банк Лізинг та Першого Іпотечного Банку в магазині).

11.2002 – 06.2006 ТОВ «Хіммаштехнологія». Оператор ПК.
- внесення документації до бази даних;
- сортування даних;
- організація роботи групи операторів;
- перевірка обробленої інформації після операторів.

12.2001 – 11.2002 ТОВ «Анікс» Продавець-консультант парфумерно-косметичної продукції.
- консультування клієнтів та продаж продукції;
- робота на касовому апараті;
- вед ведення касової документації;
- замовлення товару;

03.2000 – 12.2001 ТОВ «Букіністична книга» Продавець канцелярських товарів.
- консультування клієнтів та продаж продукції (готівковий та безготівковий розрахунок з оформленням супутньої документації);
- робота на касовому апараті;
- ведення касової документації;
- замовлення товару;

07.1999 – 2000 ТОВ «Виола-Люкс» Продавець-касир квіткової та сувенірної продукції.
- консультування клієнтів та продаж продукції;
- робота на касовому апараті;
- вед ведення касової документації;
- замовлення товару;

• Освіта2007 р. – Економіко-Технологічний Університет.
• Спеціальність: фінансист.

1998 р. – Київський Технікум Готельного господарства.
• Спеціальність: товарознавець-комерсант.

Відомості про себеКомп'ютер - впевнений користувач. Базове знання англійської. Знання 1С 8.3, Бітрікс 24, ПЗ «Парус», ПЗ «Лайтік-Ринок UA», ПЗ «Discont»;. Знання касового апарату.

Особисті якостіВисокі організаторські та комунікативні здібності. Відповідальність та вміння приймати рішення. Чесність. Комунікабельність. Уважність. Акуратність. Легко навчаюсь. Вміння працювати самостійно та в команді. Аналітичні можливості. Вміння розставляти пріоритети.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: