• Файл

Світлана

Керівник відділу

Вік:
53 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Процюк Світлана
Мета пошуку роботи: Отримання посади в фінансовому
секторі.

Дата народження: 19.06.1972 р.
Місце проживання: м. Київ
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта Вища Міжрегіональна Академія управління персоналом,
факультет: облік і аудит,
кваліфікація: бухгалтер-аналітик.
Про себе Лідерські навички – неодноразово організовувала роботу підпорядкованого підрозділу «з нуля»;
Вмію домовлятися – координувала роботу всіх ( 8 департаментів) підрозділів компанії;
Завжди працюю на результат – розробила та запровадила схеми бухгалтерського обліку операцій з
платіжними картами, здійснила перехід з консолідованого обліку на окремі аналітичні рахунки,
організувала процедуру зберігання та завантаження договорів до сховища даних (понад 1500
договорів)
Досвід - від нещодавнього до минулого
2022 - 09.2022 АТ «БАНК АЛЬЯНС» супроводження операцій карткового бізнесу та електронної комерції
 Контроль/облік емісійних, еквайрингових, активних операцій за рахунками держателів ЕПЗ,
нарахування відсотків за активними та пасивними залишками на рахунках клієнтів,
координація роботи відділень, обробка щоденних звітів від платіжних систем,
процесингового центру.
05.2021 -12.2021 АБ «УКРГАЗБАНК» супровід бюджетного процесу:
 збір даних, консолідація, планування/затвердження бюджету, контроль та аналіз
використання коштів, розробка заходів оптимізації витрат;
 фінансовий контроль за правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати
товарів і послуг згідно з умовами укладених договорів, узгодження первинних документів
на витрату грошових коштів;
 участь у здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг відповідно до запланованих витрат,
контроль процесу укладання договорів за результатами здійснення процедур закупівлі;
 ведення табелю обліку робочого часу в програмному комплексі ІСПРО;
координація роботи регіональної мережі за напрямком діяльності (24 регіональних
дирекції).
2015 – 2020 Комерційні Банки в стадії ліквідації ( Банк «Фінанси та Кредит», «Терра Банк», «Фінбанк»,
(понад 5 років) «Стандарт Банк») працювала в фінансово-бюджетних підрозділах та звітності на посадах:
начальник управління, директор фінансовий (в підпорядкуванні 2 структурних
підрозділи).
 Супровід бюджетного процесу (збір даних, консолідація, планування/затвердження
бюджету, контроль та аналіз використання коштів, розробка заходів оптимізації витрат);
 Координація фінансових операцій підприємства, управління грошовими потоками, щоденне
оновлення і супровід cash flow;
 Фінансовий контроль за правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати
товарів і послуг згідно з умовами укладених договорів, узгодження заявок на витрату
грошових коштів;
 Участь у здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг відповідно до запланованих витрат,
контроль процесу укладання договорів за результатами здійснення процедур закупівлі;
 Підготовка управлінської звітності CF, PL, BS для керівництва Банку та ФГВФО.
2003 - 2015 Комерційні банки м. Києва (Банк «Славутич», «Актив Банк», «Стандарт Банк») працювала
(понад 11 років) в підрозділах платіжних карток, БЕК-офісу на посадах: спеціаліст, провідний спеціаліст,
начальник відділу, начальник управління (в підпорядкуванні 3 структурних підрозділи).
Підрозділ платіжних карток:
 Залучення клієнтів, впровадження зарплатних проектів, оформлення та супроводження
договорів на відкриття картрахунків, овердрафти, організація роботи POS- терміналів,
банкоматів (встановлення, інсталяція, інкасація тощо);
БЕК-офіс:
 Облік операцій, здійснених з використанням платіжних карток, кредитних операцій,
овердрафтів, процентних, комісійних доходів, витрат, операцій торгівельного еквайрингу,
розрахунки з банком-спонсором, платіжними системами, інвойси, операції Chargeback та
інше;
 Облік видачі кредитів, нарахування відсотків, комісій по кредитах, облік простроченої
заборгованості за кредитними операціями, доходів майбутніх періодів, облік забезпечення,
гарантій, зобов’язань банку, облік кредитів, виданих за спільною програмою з ДІУ
(процедура рефінансування, зворотне відступлення права вимоги, розрахунки з ДІУ);
 Облік операцій по поточних, депозитних рахунках, операцій з амортизації доходів,
отриманих від оренди індивідуальних сейфів, операцій з купівлі-продажу безготівкової
іноземної валюти за рахунок коштів клієнтів Банку та за рахунок Банку на валютному ринку
України.
1992 - 2003 Сфери соціального захисту м. Києва (понад 10 років державної служби).
(понад 10 років) Працювала в Київському виплатному центрі по нарахуванню та виплаті пенсій, районному управлінні
Пенсійного фонду України на посадах: спеціаліст, провідний, головний спеціаліст.
 Управління фінансами, фінансова звітність, планування, фінансовий аналіз;
Навички  Знання банківського законодавства, технологій міжбанківських розрахунків, правил МПС;
 Розробка банківських продуктів, внутрішніх нормативних документів, автоматизація бізнес
процесів.
Володіння ПК Впевнений користувач MS Office ( Microsoft Excel, Word)
Банківські програми : «МЕБИУС», АБС «Б2», EOIS, BCZ-card, Is-card, SR-bank, СЕД Докс.
Володіння мовами Українська, російська, німецька В1
Додаткова  Бізнес-школа «Імсайдер» - здобуття навичок по відкриттю Інтернет - магазину;
інформація  Співтовариство підприємців «Бізнес молодість БМ»- здобуття навичок створення власного
бізнесу та його подальшого просування;
 ГО «Ротарі Клуб Київ Інтернешенал»-волонтерська діяльність в проекті «Фінансова
грамотність».
Особисті якості Врівноважена, відповідальна, цілеспрямована. Готова до навчання та відряджень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: