Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13283005/

Касир, адміністратор, 25 000 грн

Розглядає посади: Касир, адміністратор, Сервіс-менеджер, Оператор поштового відділення, Офіціант, Продавець-консультант, Акаунт-менеджер, Старший зміни, Товарознавець
Вид зайнятості: повна
Місто: Бровари
Розглядає посади:
Касир, адміністратор, Сервіс-менеджер, Оператор поштового відділення, Офіціант, Продавець-консультант, Акаунт-менеджер, Старший зміни, Товарознавець
Вид зайнятості:
повна
Місто:
Бровари

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Касир

з 10.2025 по нині (3 місяці)

Відкриття/закриття касової зміни; розрахунок клієнтів; прийом товару на сервісне обслуговування; прийом/відправка товару; переоцінка товару; кредитування;

Менеджер служби підтримки

з 05.2025 по 10.2025 (6 місяців)
Concert.ua, Київ (IT)

Обслуговування клієнтів(Прийом і обробка звернень клієнтів (телефон, чат, email, соцмережі).
Консультування щодо купівлі, повернення або обміну квитків.
Надання інформації про події, ціни, місця, правила входу тощо.
Допомога у вирішенні технічних проблем (збої при оплаті, невірно оформлений квиток, неотримання e-ticket).
Робота зі скаргами(прийом і фіксація скарг клієнтів; аналіз ситуацій, пошук компромісного рішення)
Взаємодія з партнерами(комунікація з організаторами заходів, касами, технічним відділом)
Узгодження питань щодо повернення коштів, зміни дат, відміни подій.

Відвідування кризових центрів на подіях як представник організації ( взаємодія з персоналом та клієнтами центрів, контроль або координація певних процесів, пов’язані з підтримкою, допомогою чи комунікацією)

Адміністратор магазину

з 09.2024 по 05.2025 (9 місяців)
Цитрус, Київ (Роздрібна торгівля)

пройшла підготовчий курс «Школа адміністраторів», отримала сертифікат і підвищення.
обов'язки : контроль персоналу, навчання персоналу , проведення зборів, виконання внутрішніх інвентаризацій магазину (планових, позапланових), замовлення товару та поповнення товарних залишків згідно матриці, мерчендайзинг та контроль виконання по ньому завдань (оформлення акцій і т.п.), приймання та відправка товару, за відсутності касира на тт - відкриття/закриття касової зміни, проведення розрахункових операцій за різними видами оплат, виконання правил згідно зберігання , прийому та видачі готівки, оформлення первинної документації та касової звітності і т.д.
продажі в торговому залі згідно стандартів компанії та бпп , допомога в консультаціях.
аналіз продажів, як в цілому по магазину так і в розрізі кожного співробітника окремо.

Касир

з 10.2023 по 09.2024 (1 рік)
Цитрус, Київ (Роздрібна торгівля)

Пройшла підготовчий курс «Цитрус Бро», та отримала сертифікат наставника, займалась навчанням нових стажерів-касирів.

Відкриття/закриття касової зміни, проведення розрахунково-касових операцій, визначення ознак справжності та платіжності банкнот,оформлення первинної документації, прийом, зберігання та видача готівки,робота з платіжними терміналами, робота з юридичними особами(виписування рахунку, перевірка статусу оплати у казначействі , робота з довіреностями та ін.), робота з поверненнями( заведення заявки , документальне оформлення та проведення операцій повернення) , оформлення та видача кредитів( заведення заявки, верифікація та ідентифікація клієнта і його документів, заповнення всіх даних , співпраця з представниками банків, документальне оформлення, завірення документів, та видача) .

Фахівець сервісного центру

з 05.2023 по 10.2023 (6 місяців)
Цитрус, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Прийом техніки на ремонт, консультація клієнтів по ремонту, та його строкам; проведення розрахунково-кассових операцій, ведення касової звітності ; виконання плану продажів , обслуговування та продаж товару клієнтам; оформлення відправок товарів.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 03.2021 по 10.2021 (8 місяців)
Concert.ua, Київ (IT)

Обслуговування клієнтів на тт, продаж квитків, виконання тікетів у службі підтримки, інформування щодо перенесення або відміни подій, розрахунок клієнтів.

Оператор поштового відділення

з 11.2019 по 03.2020 (5 місяців)
Justin, Київ (Транспорт, логістика)

Офіціант-бариста

з 01.2018 по 11.2019 (1 рік 11 місяців)
Львівська Майстерня Шоколаду, Бровари (Харчова промисловість)

Освіта

Київський університет імені Б.Грінченка

Соціальна педагогіка, Київ
Вища, з 2020 по 2023 (3 роки)

Національний педагогічний університет імені М.Драгоманова

Журналістика, Київ
Незакінчена вища, з 2017 по 2018 (1 рік)

Знання і навички

  • Честность
  • Пользователь 1С
  • Проведение кассовых операций
  • Знание кассовой дисциплины
  • Умение анализировать
  • Аналитическое мышление
  • Анализ продаж
  • Обучение персонала
  • Ораторские способности
  • Актерское мастерство
  • Знание психологии
  • Педагогическая психология
  • Коммуникабельность
  • Управление командой
  • Управление магазином
  • Обучаемость
  • Лидерство
  • Ведение документации
  • Инвентаризация

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

телеграмм: @alxndra15503

Хочу запропонувати себе як підмогу на зміну, коли не вистачає рук:

-у будні можу виходити з 20:30
-у вихідні - субота та неділя.

я швидко вливаюся в роботу, вмію тримати темп і добре знаходжу спільну мову з гостями.

Якщо вам потрібна додаткова офіціантка у пікові години - буду рада допомогти ✨

ТІЛЬКИ БРОВАРИ

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: