• Файл

Віталій

Керівник відділу продажу

Розглядає посади:
Керівник відділу продажу, Керуючий відділенням, Менеджер по продажам
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Будніченко Віталій Володимирович

ОСОБИСТА Дата народження: 13.09.1983 р. Не одружений. Діти: Владислава, 16 років,
ІНФОРМАЦІЯ Стефанія, 3 роки.
Моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ДОДАТКОВІ Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість,
ВІДОМОСТІ робота на результат, активність, пунктуальність.
Захоплення: Плавання, тренажерний зал.

ЦІЛЬ Отримати цікаву, високооплачувану роботу, реалізувати свої організаторські
здібності, проявити свої професійні навички.
ПРОФЕСІЙНІ Пошук та залучення клієнтів, у тому числі, за допомогою «холодних» дзвінків;
НАВИЧКИ знання різних технік продажу; досвід ведення переговорів із клієнтами,
проведення первинного фінансового аналізу; досвід управління командою;
здатність ефективно взаємодіяти з колегами та клієнтами на будь-якому рівні;
вміння працювати з різноплановими задачами та проектами; робота з
комп'ютером: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access, Internet, тощо; робота з
оргтехнікою; знання мов: українська, російська; англійська; посвідчення водія:
категорія В, є авто.
ДОСВІД РОБОТИ:

03.2025 р. – по Керівник відділу продажу ТОВ «М’ясокомбінат «М’ясний лідер»
теперішній час
 Формування та реалізація стратегії продажу м’ясної та ковбасної
продукції (Halal);
 побудова та розвиток відділу продажу з «нуля» (підбір, навчання,
мотивація команди);
 розробка комерційних пропозицій, скріптів продажів та шаблонів
листів;
 активний пошук дистриб’юторів та нових клієнтоів (В2В), ведення
переговорів, укладання договорів;
 контроль виконання плану продажів, аналітика та звітність;
 впровадження CRM-системи для автоматизації процесів продажу та
обліку клієнтів;
 взаємодія з виробництвом, логістикою та маркетингом з метою
забезпечення безперебійного постачання продукції;
 контроль дебіторської заборгованості.

10.2024р.- 02.2025 р. Менеджер з продажів корпоративним клієнтам В2В
АТ «Укртелеком»

 активні продажі корпоративним клієнтам послуг компанії;
 консультування клієнтів за складом і особливостями послуг, умовами
договорів і правилами їх надання;
 оформлення договірних документів;
 здійснення дій, спрямованих на збереження зацікавленості клієнтів і
на тривале користування послугами компанії.

08.2024р. – 09.2024р. Керівник відділу продажу B2B
ТОВ «4 Profi»

 контроль роботи менеджерів;
 контроль дебіторської заборгованості;
 ведення переговорів та укладання договорів з клієнтами;
 регулярна звітність про виконану роботу та про досягнуті результати;
 розробляти та впроваджувати бізнес-процеси у відділі.

03.2024р. – 06.2024р. АТ «Ощадбанк»
Керуючий відділенням банку

 організація і контроль роботи відділення (відкриття, закриття,
результати продажів, операції, робота зі скаргами/запереченнями
клієнтів);
 виконання планів та встановлених KPI відділення;
 залучення клієнтів на обслуговування, проведення
переговорів/презентацій;
 контроль операційної діяльності відділення, валютний контроль
операцій клієнтів;
 робота з персоналом.

10.2021р. – 08.2023р. ПрАТ «Водафон Україна»
Експерт з корпоративного продажу

 Моніторинг ринку;
 Пошук потенційних B2B клієнтів;
 Проведення зустрічей та переговорів з клієнтами на рівні перших осіб;
 Підготовка та презентація комерційних пропозицій, здійснення
порівняльного аналізу;
 Здійснення прямих та крос-продажів послуг та продуктів компанії;
 Надання консультацій та інформаційної підтримки;
 Ведення документації та звітності по клієнтам, обсягів продажів,
укладання договорів;
 Взаємодія з корпоративними клієнтами: залучення, розвиток,
організація та координація обслуговування клієнтів корпоративного
сегменту;
 Аналіз потреб і розробка схем взаємодії, підвищення лояльності
корпоративних клієнтів.

03.2020 р. - 06.2020р. ТОВ «Альфа-Лізинг Україна»
Регіональний менеджер з фінансового лізингу Східного регіону

 формування партнерської мережі на довіреній території;
 активний продаж послуг компанії по телефону та при особистих
зустрічах із клієнтами;
 підготовка комерційних пропозицій відповідно до потреб клієнтів;
 проведення переговорів із метою укладання лізингової угоди;
 ведення звітності та первинного документообігу з угоди, своєчасне
оформлення комерційних пропозицій, підписання договорів (контроль
проходження угоди);
 виконання індивідуального плану продажу.

07.2014 р. - 02.2018р. ПАТ «Укрсоцбанк».
Менеджер малого та середнього бізнесу, т.в.о. начальника відділення

 пошук та залучення нових клієнтів (виконання планів продажу);
 активні продажі товарів та послуг банку (кредити, РКО, корпоративні
рахунки, зарплатні проекти, депозити, кредитні картки, еквайринг,
страхування, документарні операції тощо);
 проведення переговорів із клієнтами;
 обслуговування наявного портфеля клієнтів;
 робота з документацією;
 проведення фінансово-економічного аналізу МСБ;
 кредитування клієнтів МСБ (овердрафт, ВКЛ, НВКЛ, авто, іпотека);
 проведення реструктуризації кредитної заборгованості чинних
позичальників МСБ;
 моніторинг ринку банківських продуктів МСБ.

09.2007р. – 07.2014р. ПАТ «Укрсоцбанк»
Головний економіст відділу роздрібного обслуговування фізичних осіб

 пошук та залучення нових клієнтів фізичних осіб (виконання планів
продажу);
 активні продажі товарів та послуг банку (поточні та карткові рахунки,
кредити на придбання авто, іпотека, ВКЛ, НВКЛ, зарплатні проекти,
кеш кредити, кредитні картки, депозити, страхування);
 проведення реструктуризації кредитної заборгованості чинних
позичальників фізичних осіб;
 проведення переговорів із клієнтами;
 обслуговування наявного портфеля клієнтів;
 робота з документацією;
 робота з запереченнями;
 проведення рекламних заходів;
 моніторинг та аналіз ринку банківських продуктів;
 планування робочого дня;
 аналіз клієнта на платоспроможність;
 складання комерційних пропозицій та укладання договорів;
 складання звітів за результатами роботи.

11.2004р. – 09.2007р. ПАТ «Укрсоцбанк»
Провідний економіст відділу приватних клієнтів

 пошук та залучення нових клієнтів (виконання планів продажу);
 активні продажі товарів та послуг банку (товарні кредити, зарплатні
проекти, кеш кредити, кредитні картки, депозити, страхування);
 проведення переговорів із клієнтами;
 обслуговування наявного портфеля клієнтів;
 робота з документацією;
 робота з запереченнями;
 проведення рекламних заходів;
 моніторинг та аналіз ринку банківських продуктів;
 планування робочого дня;
 аналіз клієнта на платоспроможність;
 складання комерційних пропозицій та укладання договорів.

ОСВІТА
09.2004р. – 06.2005р. Харківський національний технічний університет будівництва та архітектури
(диплом спеціаліста з відзнакою, спеціальність – «Фінанси», кваліфікація –
Спеціаліст, форма навчання – денна)

09.2000р. – 06.2004р. Харківський національний технічний університет будівництва та архітектури
(диплом бакалавра, спеціальність – «Фінанси», кваліфікація – бакалавр, форма
навчання – денна)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: