- Файл
Наталія
Секретар
- Місто:
- Бровари
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13331422/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
(Nataliia Yatsenko)
Дата народження: 10.11.1977
Місто: Бровари
Моб. телефон:
[
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади особистого помічника керівника.
Освіта:
вересень 1994 р. – червень 1996 р., Київський геолого-розвідувальний технікум, спеціальність «діловодство, архівознавство», диплом з відзнакою молодшого спеціаліста (денна форма навчання);
вересень 2001 р. – січень 2008 р. Національна юридична академія ім.. Я. Мудрого, спеціальність «правознавство», диплом спеціаліста (денна-заочна форма навчання)
Досвід роботи:
Секретар суду
1998 р. Печерський районний суд м. Київ.
Секретар-друкарка
1999 р. Деканат Факультету «Право» Київського політехнічного інституту , м. Київ.
Секретар-референт
2000 р. ТОВ «Тайга», м. Київ.
Економіст з договірних та претензійних робіт
2001 р. Юридичний відділ ДАК «Хліб України», м. Київ.
Інспектор з кадрів
2007 р. ТОВ ТК «Автосоюз», м. Бровари.
Спеціаліст І категорії
2008 р. Прокуратура м. Бровари.
Головний спеціаліст - юрисконсульт
2008-2013рр. державна служба зайнятості, м. Бровари, м. Київ.
Головний спеціаліст
2013-2015 рр. Державна судова адміністрація України, м. Київ.
Головний спеціаліст (помічник заступника Міністра)
2015-2016 рр. Міністерство соціальної політики України, м. Київ.
Заступник начальника відділу (помічник Голови)
2016-2019 рр. Державний центр зайнятості, м. Київ.
Провідний інспектор з питань запобігання корупції
2019-2023 рр. Державний центр зайнятості, м. Київ.
Провідний діловод
2023 р.- теперішній час, Державний центр зайнятості, м. Київ.
Професійні навички:
– уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Power Point, Word), Outlook;
– знання оргтехніки (копіювальний апарати, сканер, принтер);
– грамотна усна і письмова мова;
- ведення електронного документообігу;
– знання основ діловодства та документообігу;
- складання договорів, претензій, позовних заяв;
– знання іноземних мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська – зі словником.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, ініціативність, цілеспрямованість, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: розлучена.
Діти: дочка 23 роки.
Можливість відряджень: так.
Закордонний паспорт маю.
Шкідливих звичок немає.
Схожі кандидати
-
Офис-менеджер
Бровари -
Адміністратор рецепції
20000 грн, Бровари -
Офіс-менеджер
Бровари -
Юрист, помічник керівника
Бровари -
Помічник керівника
Бровари, Запоріжжя, Бориспіль -
Офіс-менеджер, адміністратор
Бровари