- Файл
Анна
Системний адміністратор, менеджер
- Розглядає посади:
- Системний адміністратор, менеджер, Фахівець з впровадження
- Вік:
- 47 років
- Місто проживання:
- Бориспіль
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13331932/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Стасиневич Анна Володимирівна
Вік: 47 років
Місто проживання: м.Бориспіль, Київська область Сімейне положення: вдова
Контактний телефон: [
Посада: адміністратор,менеджер,
Мета
Здобування перспективної, що матеріально забезпечує роботи з можливістю самореалізації та кар'єрного зростання.
Досвід роботи
Назва компанії: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ
БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, м. Бориспіль, Україна Посада: головний спеціаліст сектору програмного забезпечення. Період роботи: 01.12.2022 — по теперішній час
Назва компанії: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ
РАДИ , м. Бориспіль , Україна
Посада: завідувач сектору системного адміністрування
Період роботи: 01.09.2009 — 31.11.2022
Назва компанії: КФ ЗАТ «ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ «БЛІЦ-ІНФОРМ» відділ
«ПРАЙС - ЛИСТИ»
Посада Фахівець із реклами відділу «Бізнес. Прайс-листи» дирекції з продажу рекламних площ газети «Бізнес».
Період роботи: 11.05.2002 — 30.08.2009
Назва компанії: КОМПАНІЯ «УКРЗОВНІШІНТУР» , В ДЕПАРТАМЕНТІ ПРИКОРДОНИХ
ПРЕДСТАВНИЦТВ. аэропорт «Борисполь».
Посада експерт
Період роботи: 31.12.1997 — 20.03.2002
Освіта
Навчальний заклад: Київський інститут туризму, економіки та права , м. Київ, Україна
Кваліфікація: менеджер - економіст
Назва спеціальності: менеджмент організацій
Період навчання: 1996 — 2000
Вміння та навики
Робота із корпоративними замовниками;
Робота з рекламними агентствами та кінцевими виробниками; Забезпечення якісного та своєчасного виконання замовлення;
Ведення переговорів із постійними та потенційними замовниками, укладання договорів; Ведення договірної роботи, підготовка та контроль необхідних документів;
Планування та контроль виконання плану продажів, аналіз продажів; Аналіз ринку конкурентів та ціноутворення;
Контроль за розробкою макетів, оригінал-макетів, узгодження, затвердження; Складання медіа планів рекламної компанії замовника;
Розробка та просування нових послуг на ринок; Фінансове планування та виконання фінансового плану;
Спільно з директором з продажу, вирішення питань стратегічного розвитку та розширення можливостей ведення бізнесу, вироблення фінансової та організаційної стратегії;
Досвід виставкової діяльності.
Ведення первинний документообіг у системі SAP R3.
Обслуговування роботи програмного забезпечення та всіх технічних засобів управління, усування будь яких аварійних ситуації, пов’язаних з пошкодженням програмного забезпечення і баз.
Створення презентації, гугл форм, таблиці, підключення до зум конференцій, реєстрації на навчання, тренінг і таке інше.
Формування та надсилання запитів до органів ДФС України.
Організація ділового листування з органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями у межах наданих повноважень. (запити електронних справ,) атестати для ВПО, адміністрування ЄІССС, надання доступу користувачам, коригування наповнення та оновлення систем ІСОІ ВПО, соціальна громада, монетизація.
"Техніка продажів по телефону"-травень, липень 2004р. "Техніка ефективної комунікації" - грудень 2004р.
"Техніка презентації" – червень 2005р. («КІМО» Щербанська Д.) "Маркетинг та партнерські відносини" - вересень 2005р. "Ефективні комунікації"-квітень 2006р. («GCG» Лещинський А.) "Техніка командної роботи"-травень 2006р. (Академія пригод)
"Асертивна поведінка в клієнтських комунікаціях"-листопад 2006р.(«GCG» Лещинський А.)
"Ефективна взаємодія з клієнтами у процесі продажу" - березень 2007 (Консалтингова група «Куранів та партнери»)
"Ефективний продаж рекламних послуг" - травень 2007 (Бізнес-тренінг центр
«ЕКВІП»)
• Українська,російська,англійська
• Знання ОС Windows. Впевнений користувач MS Office (Exсel, Word, Outlook, Access), робота з Інтернетом (Opera, Internet Explorer, MozillaFirefox,Сhrome) і електронною поштою (Outlook Express). Текстові та графічні редактори (Word, WordPad, PowerPoint, Access,Paint, Excel, Photoshop). Володіння Abbyy FineReader 9.0 Professional Edition,.
Впевнений користувач оргтехніки (факс, МФУ, міні-АТС).Уміння працювати з програмами Міністерства соціальної політики. Досвідчений користувач ПК.
Додаткова інформація
• Аналітичне та критичне мислення , комунікативні навички, уміння слухати, здатність
працювати в команді, уміння ставити і досягати поставлених цілей, активність і позитив, здатність вирішувати конфлікти, уміння надихатися новими ідеями, уміння брати на себе відповідальність, самоорганізація і самодисципліна.
• Водійські права в наявності.
• Маю закордонний паспорт.
20.06.2025
Схожі кандидати
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Київ -
Системний адміністратор
Київ -
Junior Python developer, System administrator
30000 грн, Київ -
Адміністратор, менеджер
Київ -
Системний адміністратор
25000 грн, Київ -
Direct-менеджер
15000 грн, Київ