• Файл

Василь

Фахівець роботи з клієнтами

Розглядає посади:
Фахівець роботи з клієнтами, Фахівець з компенсацій та пільг, Фахівець контакт-центра, Керівник з маркетингу, Приймальник, Фахівець з економічної безпеки, Фахівець з моніторингу, Автомийник, Менеджер з продажу
Вік:
25 років
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Чолинець Василь

Івано-Франківськ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Маю хороші навики усного та письмового спілкування. Контроль і оцінка якості роботи фахівців. Налаштований отримувати найкращі результати у своїй роботі. Мої професійні цілі - навчатися та розвиватися.
Професійний досвід роботи

АТ "Ідея Банк"
Головний фахівець по роботі з проблемною заборгованістю. Березень 2019- червень 2023:

• знання ПК на рівні впевненого користувача MS Office, e-mail, Internet;
• чітка дикція, вільне володіння українською мовою;
• володіння ПК на рівні користувача MS Office, e-mail, Internet;
• вміння визначати напрямок та стратегію розмови;
• хороші навички переконання і управління запереченнями;
• націленість на процес і результат.

ТОВ "НоваПей"
Провідний фахівець Відділ телемаркетингу 17 січня 2024 –30 квітня 2025
• Контроль і оцінка якості роботи фахівців Відділу телемаркетингу Управління
"Контакт-Центр" Департаменту клієнтського досвіду (далі - Відділу) методом
прослуховування дзвінків, згідно анкети якості обслуговування.
• Контроль показника «Рівень обслуговування» і вчасне реагування у випадку
його зниження.
• Формування клієнтських баз та їх завантаження в систему Товариства для
подальшого опрацювання.
Участь у плануванні роботи працівників Відділу (складання графіків роботи).
• Участь у адаптації і навчанні фахівців Відділу.
• Інформування клієнтів про зміни в умовах користування
продуктами/сервісами Товариства, про оновлення та покращення в продуктах та послугах.
• Розгляд запитів у системі управління запитами користувачів за потенційними
клієнтами на відкриття рахунку (в разі виявлення співпадіння даних клієнта з публічними
особами).
• Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають при обслуговуванні клієнтів
в межах своєї компетенції.
• Взаємодія з іншими підрозділами Товариства для оперативного вирішення
стандартних і нестандартних ситуацій, пов’язаних з обслуговуванням клієнтів.
Негайне інформування Начальника Відділу про нестандартні ситуації,
пов’язані з обслуговуванням клієнтів.
• Надання пропозицій щодо покращення якості обслуговування клієнтів
фахівцями Відділу.

Освіта
Правознавство, Івано-Франківськ
Закінчена вища, з 2015 по 2023
2015-2019 « Юридичний коледж Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника »
2019-2023 «Навчально-науковий юридичний інститут Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника» Спеціальність Правознавство.
За своєю освітою, після закінчення інституту проходив практику у Івано-Франківській міській асоціації адвокатів
Знання мов
Німецька - Elementary
Особисті інтереси
Подорожі, криптовалюта ,техніка , спорт та активний відпочинок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: