Резюме від 20 квітня 2012

Ольга

Кадровик, юрист (секретариат, делопроизводство), 2 800 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Суми
Готовий працювати:
Київ, Полтава, Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Зав.сектора кадрового и документального оборота

з 02.2006 по 04.2012 (6 років 2 місяці)
НАСК "Оранта" (Фінанси, банки, страхування)

Прием и увольнение работников, подбор персонала, составление приказов на прием, увольнение, перевод, отпуск и т.п., ведение личных дел работников, ведение трудовых книжек, составление графика отпусков и штатного расписания, видение электронной базы данных сотрудников, составление договоров и должностных инструкций, работа с ПЗ "Юпитер", 1С версия 8.2, выкладка данных относительно работников на Portal Компании, опыт работы в период реорганизации компании, составление организационной структуры.

Освіта

Национальный университет внутренних дел

Правоведение, Сумы
Вища, з 2001 по 2003 (2 роки 3 місяці)

с сентября 1998 г. по июль 2001 г. обучение в Сумском государственном университете на гуманитарном факультете за специальностью правоведение

Знання і навички

MS Office Користувач Internet

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — просунутий

Рекомендації

Адаменко Виктория Павловна

Адаменко Виктория Павловна

Начальник отдела кадрового администрирования департамента персонала, НАСК "Оранта"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Резюме

Прізвище, ім’я, по батькові: Толок Ольга Миколаївна
Вік: 31 рік
Сімейний стан: одружена
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)



Мета: одержання роботи в стабільній компанії.

Стаж роботи
з 01.06.2006 по 17.04.2012 - НАСК "Оранта", Сумская областная дирекція – завідувач сектору кадрового та документального обліку (коллектив більше 300 працівників, ведення особових справ, оформление трудових книжок, складання трудових договорів, договорів господарсько-правового характеру, складання наказів, штатного розпису, ведення табелю обліку робочого часу, складання графіків відпусток, ведення електронної бази даних працівників дирекції, робота з великим об’ємом інформації, досвід роботи в період реорганізації підприємства та формування кадрової структури з «0» і т.п.).
з 21.09.2001 по 31.01.2006 – Ковпаківський районний суд м. Суми - секретар судового засідання.

Освіта
Вища юридична: 1998-2001 рр. навчання в Сумському державному університеті;
2001-2003 рр. навчання в Національному університеті внутрішніх справ.

Рівень володіння ПК
впевнений користувач (Microsoft Office, 1С 8.2.)

Знання мови
укроаїнська, російська – вільно, немецька – базова.

Особисті якості
активна життєва позиція, порядність, зваженість, добрі організаційні здібності, висока працездатність, вміння працювати як в команді, так і самостійно, спроможність до швидкого навчання, вимогливість і відповідальність за поставлені задачі, вміння знаходити компромісні шляхи вирішення спірних питань.
Бажана заробітна плата: від трьох тисяч гривень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: