• Файл

Наталія

Діловод, документознавець, адміністратор, оператор кол-центру

Розглядає посади:
Діловод, документознавець, адміністратор, оператор кол-центру, Адміністратор медичної клініки, Адміністратор рецепції
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Шукаю роботу: діловод, документознавець, адміністратор, оператор колл- центра.

РЕЗЮМЕ

Особисті дані:
Наталія Михайлівна Севастьян

Дата народження: 4 січня 1974 року
Адреса: м.Київ, Святошинський район
Телефон : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Еmail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мови: українська, російська.

Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, охайність, ввічливість, пунктуальність, комунікабельність, зосередженість, підтримання порядку в документації та робочому місці, навички спілкування з людьми.

Освіта і класифікація:

Молодший спеціаліст.
Київське міське педагогічне училище 2
імені К.Д.Ушинського.
Спеціальність "Дошкільне виховання"
1989-1993 р.

Бакалавр.
Національний авіаційний університет
Спеціальність "Економіка і підприємництво"
2003-2007 р.

Спеціаліст.
Національний авіаційний університет
Спеціальність "Економіка підприємства"
2007-2008 р.

Досвід роботи:
Вихователь в дитячому садку 490 Національного авіаційного університету.
Серпень 1993 - Жовтень 2000.

Бібліотекар науково- технічної бібліотеки Національного авіаційного університету.
Листопад 2000 - Вересень 2007.

Провідний бухгалтер, інспектор відділу організації роботи зі студентами Національного авіаційного університету.
Жовтень 2007 - Березень 2025:

• Займалась консультативним супроводом з питань вступу, навчання та вирішення фінансових питань.
• Прийом та розподіл телефонних дзвінків, надання відповідей на запитання.
• Сортування та відповіді на листи по електронних поштах.
• Комунікативні навички, спілкування з людьми та допомога в розв'язанні проблем.

• Ведення, облік та реєстрація поточної документації.
• Ведення та контроль бази даних.
• Заключення договорів та написання заяв з відвідувачами.
• Виписки квитанцій, контроль оплати, боргів та авансів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: