- Файл
Наталія
Діловод, документознавець, адміністратор, оператор кол-центру
- Розглядає посади:
- Діловод, документознавець, адміністратор, оператор кол-центру, Адміністратор медичної клініки, Адміністратор рецепції
- Вік:
- 51 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13357756/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
РЕЗЮМЕ
Особисті дані:
Наталія Михайлівна Севастьян
Дата народження: 4 січня 1974 року
Адреса: м.Київ, Святошинський район
Телефон : [
Еmail: [
Мови: українська, російська.
Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, охайність, ввічливість, пунктуальність, комунікабельність, зосередженість, підтримання порядку в документації та робочому місці, навички спілкування з людьми.
Освіта і класифікація:
Молодший спеціаліст.
Київське міське педагогічне училище 2
імені К.Д.Ушинського.
Спеціальність "Дошкільне виховання"
1989-1993 р.
Бакалавр.
Національний авіаційний університет
Спеціальність "Економіка і підприємництво"
2003-2007 р.
Спеціаліст.
Національний авіаційний університет
Спеціальність "Економіка підприємства"
2007-2008 р.
Досвід роботи:
Вихователь в дитячому садку 490 Національного авіаційного університету.
Серпень 1993 - Жовтень 2000.
Бібліотекар науково- технічної бібліотеки Національного авіаційного університету.
Листопад 2000 - Вересень 2007.
Провідний бухгалтер, інспектор відділу організації роботи зі студентами Національного авіаційного університету.
Жовтень 2007 - Березень 2025:
• Займалась консультативним супроводом з питань вступу, навчання та вирішення фінансових питань.
• Прийом та розподіл телефонних дзвінків, надання відповідей на запитання.
• Сортування та відповіді на листи по електронних поштах.
• Комунікативні навички, спілкування з людьми та допомога в розв'язанні проблем.
• Ведення, облік та реєстрація поточної документації.
• Ведення та контроль бази даних.
• Заключення договорів та написання заяв з відвідувачами.
• Виписки квитанцій, контроль оплати, боргів та авансів.
Схожі кандидати
-
Адміністратор
Київ -
Оператор контакт-центру
Київ, Обухів -
Адміністратор
Київ -
Адміністратор
20000 грн, Київ -
Адміністратор
Київ -
Адміністратор
Київ