Резюме від 23 квітня 2012

Зоряна

Менеджер-экономист, 2 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме

Вашкевич Зоряна Романівна

м. Рівне
вул. Й.Драганчука 9/29
E-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

•Дата і місце народження: 01.04.1982, м. Рівне;
•Національність: українка;
•Сімейний стан: незаміжня,маю сина 7 років

Освіта

1999-2004р
Рівненський Державний Гуманітарний Університет
Базова вища освіта за напрямком „Менеджмент організацій” , кваліфікація менеджера-економіста.
2008р -2010р
Комп’ютерна академія „Шаг”
Стаціонарна форма навчання за напрямком „Комп’ютерна графіка та дизайн”.

Досвід роботи:

01.03.2011- 30.11.2011р. – ТОВ”Українська Телекомунікаційна Мережа” мененеджер. Спеціалізація компанії: діяльність зв’язку, будівництво ліній зв’язку , продаж послуги доступу до інтернету та здійснення підключення потенційних абонентів до мережі.

01.09.2005 – 15.03.2010р – КП „Рівненське ГРО” ОСС, менеджер по збуту.
Спеціалізація компанії: оптова торгівля в Рівне та Рівненській області продуктів промислового, продуктового та побутового призначення.

01.07.2004-29.01.2005 ТМ „Майский чай” мерчендайзер-торговий представник по роботі з роздрібними клієнтами.
Спеціалізація компанії: роздрібна та оптова торгівля чайної продукції.

01.06.2003-01.05.2005 ТМ „Рошен” мерчендайзер по роботі з оптовими та роздрібними клієнтами.
Спеціалізація компанії: оптова та роздрібна торгівля продукції кондитирського напрямку.

Функціональні обов”язки:

-Регулярне відвідування потенційних клієнтів з метою домовленостей проведення торгових презентацій.
-Проведення торгових презентацій.
-Проведення переговорів про умови співпраці і розміщення рекламної продукції.
-Підписання договорів продажу продукції і ведення супроводжуючої документації, формування замовлень, організація контролю за їх реалізацією ( відвантаження, доставка товару, розрахунки, мерчендайзинг в торгових точках, забезпечення достатнього рівня товарних залишків інш.)
-Забезпечення правильності оформлення договорів з торговими підприємствами і своєчасна подача їх в бухгалтерію відділу продаж.
-Опрацювання ділової кореспонденції ;
-Безпосереднє спілкування з потенційними клієнтами, прямі продажі,вирішення конфліктів;
-Робота з офісною технікою.

Додаткова інформація: знання ПК: Word, Exel, Internet, e-mail, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, In Design CS2, Quark Xpress. Створення web-дизайну за допомогою XHTML, CSS, Java Script,Flash. Базові навички роботи с програмфми AutoCad та Autodesk 3ds Max. Закінчила художню школу з відзнакою; вміння малювати від руки та добре змальовувати ; маю права категорії „В”.

Володіння мовами:
Українська – експерт
Російська – експерт
Англійська – середній

Особисті якості: спрямованість на результат, здатність приймати самостійні рішення, порядність, комунікабельність, лідерство, швидко навчаюсь, відповідальність, самовдосконалення та цілеспрямованість.






Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: