Наталя
Керівник, бухгалтер, комірник, адміністратор
- Розглядає посади:
- Керівник, бухгалтер, комірник, адміністратор, Тім лід, Контролер, Скарбник, Спеціаліст з фінансів, Клієнт-менеджер
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13377184/
Досвід роботи
Бухгалтер, помічник керівника
з 05.2021 по нині
(4 роки 3 місяці)
Компанія «Марк- Авто» (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Бухгалтер
з 03.2021 по 05.2021
(2 місяці)
Консалтингова компанія"Парадігма", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
ведення компаній
Бухгалтер
з 11.2014 по 02.2020
(5 років 3 місяці)
ТОВ «Турист – Сервіс», Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
- виконання розпоряджень безпосереднього керівництва;
- оформлення первинної касової документації. Формування звіту з РРО;
- работа з програмами - R-Kepeer та Medoc;
- рєестрація та оформлення довіреностей;
- работа з постачальниками – укладання договорів, щомісячна звірка по роботі, послуга та фінансам;
- работа з замовниками, оформлення договорів та залучення до співробітництва;
- реєстрація та проведення податкових накладних, розрахунок коригувань;
- щомісячне проведення актів виконаних робіт з постачальниками та замовниками;
- кадровий облік;
- нарахування заробітної плати, відпустки, лікарняних;
- відображення у первинних документах бухгалтерського обліку руху коштів;
- контроль руху коштів на банківських рахунках підприємства, проведення платежів (клієнт – банк), виписки;
- переміщення товарів між складами, проведення інвентаризації товара;
- оформлення, відкриття, реєстрація підприємств, ліцензій, касова книга.
Робота з 5-ю компаніями.
Менеджер з персоналу
з 04.2014 по 10.2014
(6 місяців)
ТОВ «Гарант Сєрвіс Групп», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Работа з документацією, з налоговою, реєстрація підприємств, за дорученням керівництва.
Помічник керівника
з 05.2012 по 03.2014
(1 рік 10 місяців)
ТОВ «МЛ Групп», Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
1. Работа з документами:
• - прийом та перевірка правильності офомлення підготовлених проектів документів, що передаються керівнику на підпис, якісне їх редагування;
• - прийом вхідної на розгляд керівника кореспонденції та подальша передача її відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів або конкретних виконавців для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;
• - ведення діловодства: складання листів, запитів та інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів та інших матеріалів, необхідних для роботи керівника. Контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок та доручень керівником підприємства взятих під контроль;
- ведення контрольно – реєстраційної картотеки.
2. Робота організаційна:
• - прийом та передача повідомлень каналами зв’язку (факс, e-mail тощо);
• - створення «телефонного іміджу» компанії та керівника, огородження керівника від непотрібних відвідувачів та дзвінків, самостійне прийняття рішень щодо переадресації та завершення дзвінків;
• - забезпечення робоча міста керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям, створення умов, що сприяють його ефективній роботі;
• - організація та координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального порядку та процедури роботи керівника;
• - підготовка засідань, порад та інших нарад, що проводяться керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час та місце проведення, порядок денний, їх реєстрація), ведення та оформлення протоколів нарад;
• - організація презентацій та представницька діяльність, організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань та пропозицій працівників;
• - виконання особистих доручень.
3. Бухгалтер – нарахування заробітної плати, щомісячна звітність, банк.
4. Організація та проведення Івент заходів.
Адміністратор салону краси
з 03.2011 по 02.2012
(11 місяців)
СК «Emotion», Донецьк (Краса, фітнес, спорт)
СК «Emotion» (студія красоти) на посаді адміністратор — бухгалтер та за сумісництвом помічник керівника:
- контроль та постановка роботи з обслуговуючим персоналом та клієнтами;
- внутрішня документація, звіти;
- нарахування заробітної плати;
- облік складу (прихід – витрата, залишки);
- закупівля товару, розрахунок із постачальниками;
- ведення каси.
Адміністратор салону краси
з 01.2009 по 10.2010
(1 рік 9 місяців)
ЧП «Лазер - Естет центр «Сузірря», Донецьк (Краса, фітнес, спорт)
ЧП «Лазер - Естет центр «Сузірря» (лікарська косметологія) на посаді старшого адміністратора та в.о. управителя:
- контроль та постановка роботи з обслуговуючим персоналом та клієнтами;
- внутрішня документація, звіти;
- нарахування заробітної плати;
- облік складу (прихід – витрата, залишки)
- ведення роботи салону в 1С.
Экономист
з 08.2008 по 11.2008
(3 місяці)
Банк «Кредит-Дніпро», Донецьк (Фінанси, банки, страхування)
Банк «Кредит-Дніпро» на посаді ведучого спеціаліста з кредитування фізичних осіб.
- залучення та обслуговування – автосалони, страхові компанії, агенції нерухомості;
- кредитування авто та іпотека;
- моніторинг клієнтів.
Экономист
з 05.2005 по 08.2008
(3 роки 3 місяці)
ДФ ОАО «Кредитпромбанк», Донецьк (Фінанси, банки, страхування)
ДФ ОАО «Кредитпромбанк» відділення №6 на посаді економіста з кредитування фізичних осіб;
Переведена на Путилівське відділення на посаді старшого економіста з роздрібного бізнесу:
- обслуговування фіз. осіб;:
- прийом платежів;
- виготовлення та видача пластикових карт;
- погашення кредитів;
- кредитування під зарплатний проект, кредитні ліміти;
- продаж банківських продуктів;
- депозити та депозитарій;
- ведення усіх форм журналів та т. ін..
Заступник директора
з 12.2003 по 06.2004
(6 місяців)
ДОД АППБ «Аваль» Калінінське відділення, Донецьк (Фінанси, банки, страхування)
ДОД АППБ «Аваль» Калінінське відділення на посаді зав. начальника з питань роздрібного бізнесу:
- організаційні питання;
- залучення клієнтів.
Экономист
з 05.2002 по 12.2003
(1 рік 7 місяців)
ДРУ КБ «Приватбанк» Ворошиловське ТОБО, Донецьк (Фінанси, банки, страхування)
ДРУ КБ «Приватбанк» Ворошиловське ТОБО на посаді економіста з кредитування фізичних осіб:
- кредитування фіз. осіб. - авто, іпотека, ТНП;
- моніторінг.
Бухгалтер
з 03.2000 по 03.2002
(2 роки)
ДФ АКБ «Правекс-Банк», Донецьк (Фінанси, банки, страхування)
ДФ АКБ «Правекс-Банк» на посаді бухгалтера УОО:
- внутрішня бухгалтерия
переведена на посаду економіста грошового обігу:
- обслуговування фіз. та юр. осіб;
- продаж готівки;
- прийом платежів.
Знання і навички
- Уважність
- Комунікабельність
- Ведення документації
- Управління командою
- Користувач 1С
- 1С:Бухгалтерія
- MS Excel
- R-Keeper
- Здатність до навчання
- Лідерство
- Інвентаризація
- Клієнт-Банк
- Стресостійкість
Додаткова інформація
Користувач ПК , Excel, Microsoft Ofice, Far , Scrooge, Sybridge, 1 С 8.3, 1 С УПР-учет, УПП, BAZ, Medoc, R-Keeper, BAS – бухгалтерія, Вчасно. Права категорії В.
Цікавить віддалений формат роботи.
Схожі кандидати
-
Керівник адміністративно-господарського забезпечення
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Керівник кураторів
40000 грн, Київ, Дистанційно -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Київ -
Заступник керівника
80000 грн, Київ, Кропивницький -
Адміністратор
30000 грн, Київ, Одеса -
Адміністратор
Київ, Васильків, Дистанційно