• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13378630/

Офіс-менеджер

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кромбет Людмила Миколаївна

Рік народження: 1986
Місце проживання: м. Київ
Мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: адміністратор офісу

Професійний стаж роботи:
• Касир-реєстратор
грудень 2021 і по сьогодні ТОВ “МЛ Діла”
• Менеджер комерційного відділу
травень 2018р.-2020р. ТОВ «Хім Агро Сервіс»
ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:
- Приймала участь у розроблені технологічних карт.
- Складання систем захисту (з консультантом).
- Формування реєстрів ТМЦ по регіонам.
- Розподіл ТМЦ по господарствах .
- Придбання ЗЗР по діючій речовині та МД .
- Контроль поставок ТМЦ по регіонах.
-Погодження з агрономами термінів внесення та потребу ЗЗР, коригування в процесі внесення, логістичні рішення.
- Приймала участь у підготовці план-факту та написання пояснень по відхиленню.
- Контроль над використанням ТМЦ на господарствах .
- Приймала участь в організації фітосанітарної експертизи с/г культур. (Вчасне отримання рахунків, відбір зразків, отримання висновків та заключних актів).
- Організація забезпечення на регіони запланованими ЗЗР, коригування оптимальних періодів застосування ЗЗР на протязі року згідно погодно-кліматичних умов, коригування оптимальних норм внесення препаратів, заміна аналогічних препаратів через недопоставки, чи інші чинники.
- Контроль та документальний супровід (введення специфікацій) по закупівлях ЗЗР та їх поставок на склади.
- Складання довідників для технологічних карт та аналіз консолідованих технологічних карт по системі захусту, живленні, технлогічних операціях.
- Забезпечую ведення досліджень по застосуванню нових препаратів, технологічних аспектів по ЗЗР.
- Формування реєстрів на оплату ТМЦ та подання до фінансового відділу.
- Аналіз та консолідування залишків ТМЦ накопичених на складах .
- Контроль та приймання участі в розробці систем захисту рослин , формування потреби в засобах захисту.
- Формування заявки на закупівлю необхідних засобів захисту, корекція заявки відповідно до можливостей постачальника та ринку.
- Моніторинг посівів с/г культур на наявність шкідників, хвороб, бур’янів та вирішенні по списанні посівів.
- Організація виробничих процесів з вирощування с/г культур.
- Організація доставки товару до складу.
- Контроль та збір даних по збиранню урожаю.
- Облік надходження зерна з поля на елеватор.
- Ведення переговорів з потенційними покупцями щодо поставки товару.
• Помічник директора департаменту інформаційних технологій
лютий 2017р. – лютий 2018р.ТОВ « Аграрні Системні Технології»
ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:
-Реєстрація рахунків і документів в системі документообігу;
-Контроль погодження та оплати рахунків в 1С;
-Оформлення і контроль закриття бухгалтерський документів після наданих послуг та оплати обладнання та інших товарів для потреб безперебійної роботи департаменту;
-Формування бюджету в рамках департаменту та контроль щодо його виконання;
-Контроль вчасної оплати рахунків згідно встановленого бюджету;
-Замовлення нових підключень голосового і GPRS трафіків, згідно погоджених заявок співробітників, контроль перелімітів корпоративного мобільного зв’язку;
-Оптимізація корпоративного мобільного зв’язку ( відключення не використовуваних GPRS підключень, пониження ліміту при невикористанні виділеного співробітнику тарифного плану);
-Розробка та актуалізація робочої документацію, написання регламенту мобільного зв’язку;
-Ведення архіву всіх документів департаменту ІТ;
-Ведення протоколів нарад при присутності директора департаменту ІТ;
-Доручення керівніка.
• Секретар фінансово-економічного департаменту 2014р.-січень 2017р. ТОВ «Аграрні Системні Технології»
ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:
-Облік вхідної та вихідної кориспонденцї;
-Замовлення канцелярії для департаментів компанії згідно погодженої заявки;
-Замовлення господарських товарів для потреб офісів;
-Контроль за порядком та чистотою офісу;
-Контроль за правильною експлуатацією оргтехніки і раціональним використанням канцтоварів і видаткових матеріалів в офісі;
-Встановлення контактів з експлуатаційними службами, комунальними організаціями для ресурсозабезпечення приміщень офісу, проведення ремонтних і інших робіт;
-Реєстрація рахунків,договорів,актів в системі документообігу;
-Контроль погодження та оплати рахунків в 1С;
-Комунікації з відділом логістики (водії, кур'єр).
• Менеджер з адміністративної діяльності.
2013р. ТОВ «БЕСТ АУТОМОТІВ ТЕХНОЛОДЖІС»
ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:
-Формування заявки на закупівлю канцтоварів та витратних матеріалів для оргтехніки підприємства;
-Замовлення хоз.товарів для потреб офісу;
-Бронювання готелів, замовлення авіа та залізничних квитків для керівника і співробітників офісу;
-Організація нарад і засідань;
-Реєстрація та ведення обліку вхідної-вихідної документації, договорів, листів, комерційних пропозицій та інших документів, що стосуються діяльності компанії;
-Замовлення нових підключень мобільного звязку для працивніків компанії;
-Аналітика та контроль за витратами працівніків на мобільний звязок;
-Доручення керівника.
• Декретна відпустка. 2009- 2013р.
• Продавець – консультант грудень 2007р. – лютий 2009р.ФОП Попов Я.І. Салон «Інтерстиль».
• Портна верхнього одягу 5 розряду листопад 2006р. – вересень2007р.ТОВ «Модерн».
• Розкрійник 5 розряду,оператор настиляльник 5 розряду серпень 2005р.- серпень 2006р. ВАТ Київська швейна фабрика «Воронін».
Освіта:
• 2015-2017 Державний вищий навчальний заклад «Університет Менеджменту Освіти» Національної академії педагогічних наук України, здобула кваліфікацію ступінь вищої освіти-магістр.Спеціальність – Менеджмент організацій і адміністрування.Професійна кваліфікація: магістр з менеджменту організацій і адміністрування, менеджер (управитель) організації.
• 2005р. – 2010р. «Київський Національний Університет Технології та Дизайну»,спеціальність - Бакалавр з легкої промисловості.
• 2003р. – 2005р. «Білоцерківський коледж сервісу та дизайну», Диплом з відзнакою, спеціальність - Кравець 5 розряду, закрійник 5 розряду.
Додаткові відомості :
Впевнений користувач ПК — MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), Internet.
Уміння працювати з офісною оргтехнікою .
Водій категорії В.
Cімейний стан: розлучена , маю доньку .
Особисті якості:доброзичлива, комунікабельна з умінням уникати конфліктних ситуацій, урівноважена, відповідальна, здатна до швидкого навчання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: