• PRO

Дмитро

Antifraud-фахівець

Розглядає посади:
Antifraud-фахівець, Антикризовий менеджер, Customer support representative, Фінансовий менеджер, Quality assurance Customer support
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
27 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Quality assurance Customer Support

з 12.2022 по нині (2 роки 8 місяців)
(не можу розголошувати ), Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Основні обов’язки:

Контроль якості роботи відділів підтримки та продажів:
-Перевірка правильності обробки KYC- і AML-документів.
-Аналіз відповідності внутрішніх договорів стандартам компанії.
-Моніторинг внутрішньої комунікації з метою виявлення можливих випадків шахрайства з боку співробітників щодо клієнтів.
-Розслідування клієнтських скарг та інцидентів, пов’язаних із порушенням політик компанії.
Регулярне тестування:
-Поверхнева перевірка функціональності окремих модулів сайтів компанії.
-Тестування телефонного зв’язку та чатів на стабільність і доступність.

-Участь у тестуванні нових корпоративних веб-сайтів перед їх запуском.
-Виконання поточних та дрібних завдань, необхідних для підтримки ефективної роботи компанії.

Освіта

Київський Національний Лінгвістичний Університет

Туризм, Київ
Вища, з 2016 по 2020 (4 роки)

Знання і навички

  • Пунктуальність
  • MS Excel
  • Уміння аналізувати
  • Організованість
  • Ведення звітності

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Розглядаю виключно віддалену роботу з частковою зайнятістю. Цікавить можливість поєднати додатковий дохід із розвитком практичних навичок у сферах протидії шахрайству (Antifraud), антикризового управління та фінансового менеджменту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: