• Файл

Лана

Керівник магазину

Розглядає посади:
Керівник магазину, Адміністратор, Старший касир, Директор філіі, Товарознавець, Завскладом
Вік:
55 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Чуднівець Світлана Григорівна
02 07 1970 р. н. - 55 роки, місто Запоріжжя.
З 2018 року мешкаю в Ірпені.
Шукаю офіційну роботу на постійній основі .

Контактна інформація: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Трудову діяльність розпочала з 1988 року. Маю великий досвід , 16 років роботи на керівних посадах , як офіційно так і неофіційно,в комерційній, бюджетній та фінансовій сферах, що дозволило мені отримати задоволення, матеріальне заохочення та здобути різноманітні навички:
ОФІЦІЙНО-працювала на посадах: директор департаменту продажу, директор ОП розрахункова каса ,помічник депутата місцевого самоврядування, засідатель суду з кримінальних справ, керівник магазину, адміністратор в мед закладі, валютний касир, (4 роки) де здобула досвід роботи з 14 видами іноземних валют та касовою дисципліною, завідувач складу,тощо.
НЕОФІЦІЙНО-розвивала навички управління та організації процесів у нестандартних умовах, розвивала свої комунікаційні та організаторські здібності, адаптувалася до змінних умов роботи.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ: З (1988- 2007) року працювала в сфері торгівлі та послуг продавцем 2 категорії , касиром , менеджером та комірником. Продовжила працю в бюджетній сфері , займала посаду касир управління в УПСЗН. (2001-2004) р. Була також приватним підприємцем та головою дільничної виборчої комісії (2004-2005)р. Час від часу зверталася до ЦЗ стосовно виплат по безробіттю (2006-2007) р. Також з (2007-2014р.) продовжила роботу в букмекерстві та навчанням . Займалась активно громадсько-суспільною діяльністю та політикою в період з (2015-2018) рік. З 2018 року переїхала в Ірпінь. Продовжила працю в торговій мережі Космо керівником магазину.(2018-2019) р. З ( 2020-2023) рік працювала в ТОВ Фінансова гарантія. ( валютний касир) У (2023-2024) році працювала в магазині на посаді завідуючим складу в торговельній мережі Новус. На разі працюю не офіційно в сфері послуг.
Освіта: Вища
Киівський інститут бізнесу та технологій , з 10.2007 по 10.2008 (1 рік)
Спеціаліст з фінансів. Закінчила на відмінно.
Бакалавр економіки. Енергодарський економічний коледж 1998 г.-2003 г.
Продавець широкого профілю. Запорізьке торгове училище.1987 г.-1988 г.
Професійні та інші навички:
Навички роботи з комп’ютером: MS Office(Word, Excel) Open Office, Internet Explorer, Chat.
Впевнений користувач ПК: Супер маг+, ел .пошта , спец програми з букмекерства та валюти , TESA , SAP, 1С ( 7,7 ; 8,2,; 8,3) , CRM , Нова пошта , володіння оргтехнікою та інше.
Директор ОП ТОВ "Парі-Матч" "Розрахункова каса №1 м Енергодар
( з 2007 по 2009 за договором по 2014р.)
ТОВ "Парі-Матч" г Київ, Енергодар (сфера послуг, букмекерство)
- Відкриття філіалу з нуля: отримання всіх дозволів, оренда, ремонт, закупівля обладнання та оргтехніки.
- Контроль за фінансами: розробка бюджетів, контроль за витратами та доходами, банківські платежі, контроль фінансової стабільності філіалу.
- Організація роботи:контроль за якістю обслуговування,документація, кадрова робота,планування відряджень, проведення акцій та презентацій.
- Підбір, навчання та мотивація персоналу, підтримка професійного рівня співробітників.
- Реклама та благодійність, розвиток корпоративних заходів.
- Розробка і впровадження системи та мотивації персоналу.
Директор департаменту продажу ТОВ "Фаворит-Інвест" Київ
( з 2009 по 2014 р. за договором )
(Послуги. Торгівля) Енергодар, Дніпрорудний , Василівка.
- Організація та контроль пожежної безпеки, охорони праці, електробезпеки та санітарії на пунктах продажу.
- Підвищення фінансових показників, збільшення доходів та зменшення витрат у пунктах продажу.
- Забезпечення дотримання всіх норм, правил, стандартів і внутрішніх документів департаменту продажів.
- Поліпшення матеріального забезпечення філіалу та покращення клієнтського сервісу.
- Організація та контроль трудової діяльності на пунктах продажу.
- Оренда, суборенда,купівля, продаж, ремонт приміщень, укладання договорів, оплата комунальних послуг.
- Участь у відкритті та закритті об*ектів, відрядження та звітність.
- Пошук та підбір спеціалістів , ведення кадрового резерву.
- Розробка і впровадження системи мотивації персоналу.
- Контроль за ефективним використанням основних фондів, трудових та матеріальних ресурсів.
- Організація корпоративних заходів для святкування досягнень команди.
Керівник магазину торговельна мережа маг КОСМО
(2018-2019р.)
- Відкриття магазину з нуля.( Розподіл обов*язків підлеглих, забезпечення поставок товару, розташування обладнання та оргтехніки, інше)
- Також співпраця з контролюючими органами, отримання від органів влади дозвільних документів, звітність перед вищестоящим керівним составом Компанії .
-Підбір та навчання персоналу, адаптація та співпраця стосовно взаємозамінності при потребі, допомога керівництва на любій стадії нового підібраного персоналу.
-Аналіз по ефективності роботи магазину, виконання планових показників та товарообігу.
-Організація фактичного, безперебійного робочого циклу всього магазину.
-Участь та контроль в часткових та основній інвентаризації всіх груп товарів.
- Ведення звітності та контроль за фінансовою діяльністю даного магазина.
-Замовлення, сортування, списання, акції, скидки, браки всіх видів товарів прод та пром. групи.
- Відкриття та закриття магазину стосовно графіку роботи, інкасація каси, прийомка та зберігання товарів згідно інструкції, заповнення пустот в торговому залі, ротація асортименту згідно планограм, актуальна заміна при необхідності працівників на робочому місці.
-Вивчення системної динаміки продажів, аналіз виконання КРІ та розподіл бонусної частини .
-Виконнаня всіх правил, стандартів, заданих задач , інструкцій, наказів та законів та інше.
Адміністратор в стоматології «Стоматолог і Я» (2018-2019 ) р.
-Контроль за поповненням мед препаратів та розхідного матеріалу.
-Організація та координація роботи медичного центру.
-Ведення записів на прийом до лікарів та спеціалістів.
-Консультація клієнтів щодо послуг медичного центру.
-Ведення обліку та документації, каса, журнали, звітність.
-Створення та публікація контенту у соцмережах та просування реклами на послуги закладу.
-Взаємодія з клієнтами та пацієнтами ,і вирішення інших питань стосовно обов*язків.
Валютний касир , ТОВ Фінансова гарантія (2020-2023 р.)
-Підготовка персоналу до роботи за касою, навчання, забезпечення всім необхідним для праці.
-Обслуговування покупців професійно та на вищому рівні.
-Робота з документами по РРО, звітність та аналіз підсумкових фінансових операцій.
-Забезпечення касирів розрахунковими монетами та картками з лояльними умовами співпраці з магазином всіх потенційних , постійних покупців.
-Підготовка центральної каси до інкасації , перевірка належних сум в сейфі та сам процес передачи коштів , кожного дня згідно графіку по інкасації.
-Заміна касирів по необхідності в торговому залі, прийняття товару що відноситься до при касової зони. Видача уніформи та всіх необхідних речей стосовно касирів на робочому місці.
-Контроль за роботою кас в торговому залі та РРО, співпраця з охороною магазина, ведення фінансової звітності, обслуговування інфокас в зоні самообслуговування покупців.
-Безперебійне забезпечення товарами в зонах при касах і також сопутствуючих товарах, перевірка терміну придатності та якістю даних товарів.
-Виконання всіх посадових обов*язків стосовно посади Старшого касира, знання касової дисципліни та документообіг, фінансова звітність та інші вимоги щодо посадової інструкції.
Завсклад торговельна мережа маг НОВУС (2023-2024 р.)
- Поповнення запасів товарами молочної продукції, заморозки, овочів та фруктів.
- Контроль за якістю та асортименту на полицях, перевірка по терміну придатності.
-Підготовка до перевірки внутрішнім аудитом по факту та документам стосовно продуктів та інших товарів .
-Участь в переобліках, підготовка до інвентаризації та розширення асортименту.
-Забезпечення та організація робочого циклу підготовленому персоналу.
-Навчання та підвищення кваліфікації співробітників тощо.
-Обслуговування покупців на вищому рівні, заохочування за участю в акціях та бонусної системи.
-Виконання своїх обов*язків згідно посадової інструкції та правил Компанії…і т д.
-Прийомка товару по кількості та якості, оприбуткування, обробка даних з занесенням в документообіг.
-Складання графіків та табелю підлеглих, нарахування бонусів за виконаних завдань.
-Участь в розгляді стосовно акцій та знижок, списання, пересорту, браку та повернення певних груп товарів на склади Компанії.
-Звітність за певний період по всій тарі та обладнанню що стоїть на обліку в магазині.
-Виконання товарообігу та забезпечення всім необхідним весь персонал.
-Контроль за постачанням та вчасним забезпеченням певних груп товарів, також логістики згідно графіків постачання.
-Контроль за персоналом по прийомці та групою вантажників, за виконанням покладених на них завдань.
-Співпраця з усіма відділами , з охороною також, та розподіл обов*язків стосовно своїх повноважень…
-Забезпечення вивозу сміття та переробки макулатури та пластику за договорами та затвердженими умовами.
-Знання Правил та Інструкцій , Санітарних норм та Наказів Компанії , також Законодавство України про торгівлю в сфері послуг та обслуговування тощо.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
На разі маю обмеження по навантаженню! Відвідувала семінари в сфері торгівлі та послуг, інші заходи. (сертифікатів не має) Вільно володію українською мовою. Маю водійське посвідчення категорії В. Була керівником громадської організації. Маю досвід роботи приватним підприємцем. Також досвід роботи у менеджменті , маркетингу, логістиці , торгівлі , букмекерстві , виробництві , політиці та громадській діяльності , тощо.
Працювала 10 років консультантом депутата та сама приймала участь у місцевих виборах - була кандидатом в депутати . Також працювала головою виборчої комісії на виборах всіх рівнів,( маю офіційне підтвердження ). На разі я є засновником Громадської організації – Ресурсний центр з підтримки ОСББ «ДАХ».
Від громади була висунута на посаду інспектора з благоустрою міста , активно приймала участь у суспільно корисних заходах , також в міських конкурсах та здобувала перемогу .(сертифікат)
Характеризую себе як творчу натуру. Захоплююсь тваринами , малюванням ,шиттям ,в*язанням . Готова працювати , розвиватись , та бути корисною . Маю характеристику та рекомендації.
Володію організаторськими здібностями , трудолюбива , пунктуальна , відповідальна , здатна до саморозвитку та навчання . Легко адаптуюсь до нових умов і не боюся труднощів . Не маю шкідливих звичок. Готова до відряджень , ненормованого робочого дня та сумісництва.
ДОСЯГНЕННЯ:- Розширення клієнтської бази та збільшення кваліфікації співробітників.
- Вдосконалення фінансових показників , досягнення поставлених цілей.
- Поліпшення матеріальних допомог для колективу за відмінну роботу, нагороди та премії .
- Здобула цінний професійний та життєвий досвід на різних посадах та задоволення від роботи.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: