Юрий
Менеджер технічної підтримки
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13431274/
Досвід роботи
Менеджер технічної підтримки
з 09.2021 по 02.2022
(6 місяців)
Бюро продажів Андрія Крупкіна, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
2020 рік
Працював в сфері мережевого маркетингу, робота тільки по холодній базі, в сфері був більше 1-го року.
З 2021- до лютого 2022 працював "менеджером з продажу", в компанії "Бюро продажів Андрія Крупкіна" робота з холодною та гарячою базою, заповнення Crm системи, введення фінансових звітностей, презентації на різну тематику, виступав один раз в ролі спікера, вивчення етапів продажів від привітання до закриття угод також відпрацювання заперечень клієнта.
(Пройшов навчання всередині компанії по продажам, та правила спілкування з клієнтами в кризових випадках)
З 2022-2025 до березня місяця, розвиваюсь тільки в дистанційному форматі а саме спробував себе, менеджером оператора чату,
- введення чат звітностей,
- продажі по холодній базі,
- правильність написання скриптів для клієнтів,
- розбір повідомлень, та правильна систематизація та автоматизація всіх робочих процесів для закриття угоди.
Консультування клієнтів щодо послуг компанії
Пошук та залучення нових клієнтів
Ведення обліку продажів та підготовка звітності
Контроль за виконанням планів продажів
Підтримка високого рівня обслуговування клієнтів
З 2023 по 2025 (жовтень ) працював Менеджером технічної підтримки (Ресторанна сфера)
Основні обов’язки:
Прийом замовлень від клієнтів у ресторані та онлайн (через телефон, додатки та соцмережі).
Оперативне реагування на скарги та конфлікти клієнтів, виявлення причин незадоволення та пошук оптимальних рішень.
Впровадження превентивних заходів, щоб уникнути повторних конфліктів (контроль якості обслуговування, уточнення замовлень, інструктаж персоналу).
Прийняття рішень у нестандартних ситуаціях, збереження позитивного іміджу ресторану.
Введення замовлень у систему автоматизації та контроль їх правильності.
Координація роботи кухні та офіціантів для своєчасного виконання замовлень.
Консультація клієнтів щодо меню, наявності страв та спеціальних пропозицій.
Вирішення питань і рекламацій клієнтів у ввічливій та оперативній формі.
Ведення обліку замовлень та контроль виконання статистики по часу та якості обслуговування.
Підтримка порядку та чистоти на робочому місці.
Співпраця з постачальниками та службами доставки для оперативного виконання замовлень.
Контактні дані <span class="hidden-print" style="display: inline-block">[<a href="#contactInfo"><nobr>відкрити контакти</nobr></a>]</span><span class="visible-print-inline">(див. вище в блоці «контактна інформація»)</span>
viber по номеру
telegram @yursenyna7
Освіта
Ужгородський державний університет
Юридичний право, Ужгород
Незакінчена вища, з 2016 по 2021 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Закінчення курсу по продажам в Академії продажів Андрія Крупкіна
з листопада 2021 по лютий 2022
Знання і навички
- Стресостійкість
- Посидючість
- Неконфліктність
- Вмію знаходити спільну мову з людиною
- HTML
- CSS
- JavaScript
- Git
- GitHub
- Figma
- Node.js
- SASS
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Системний адміністратор, Front-end програміст, Support manager, ще 5 посад
Дистанційно
Вища освіта · Неповна зайнятість
- Менеджер з продажу, Бюро продажів Андрія Крупкіна, 2 роки
Схожі кандидати
-
Chat Support Manager (чат-підтримка)
Полтава, Дистанційно -
Customer service manager
Дистанційно -
Менеджер технічної підтримки
40000 грн, Київ, Дистанційно -
Customer service manager
8000 грн, Інші країни, Дистанційно -
Менеджер з підтримки клієнтів
30000 грн, Дистанційно -
Customer service manager
Київ, Дистанційно