• PRO

Анна

Менеджер з персоналу

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 07.2020 по нині (5 років 1 місяць)
Sat, Київ (Транспорт, логістика)

• Виконую повний цикл підбору персоналу (ЦО + виробництво): робота із заявкою, взаємодія із замовниками, розміщення вакансій на різних платформах, аналіз ринку праці, аналіз резюме, організація співбесід, проведення співбесід, узгодження кандидатів, узгодження джоб-оферів, супровід кандидата щодо оформлення, консультування нових працівників з різних організаційних питань.
• Робота з проєктами щодо навчання персоналу у різних форматах: збір потреб у навчанні, організація процесу навчання, проведення навчання, тестування працівників за результатами, зворотній звязок.
• Робота по оцінці персоналу.
• Участь у розробці та супроводі мотиваційних програм: погодження концепцій, розробка умов, організація та супровід впровадження. Серед реалізованих програм: "Кращий працівник", "Робота з ветеранами", "Наставник", "Ментальне здоров'я", "Цінності компанії", "Адаптація працівників".
• Участь у ярмарках вакансій та професійних конференціях: представлення компанії перед потенційними кандидатами та партнерами.
• Робота з плануванням та супроводом бюджету відділу підбору персоналу.
• Ведення статистики закритих вакансій та баз кандидатів – робота з 1С, Excel, e-Staff.
• Взаємодія з внутрішніми замовниками по всій Україні щодо актуальності підбору, власне підбору, узгодження рішень щодо працевлаштування.
• Взаємодія з підрядниками по всій Україні.
• Однією із найшвидше закритих вакансій була – від узгодження заявки, тестування, перевірки службою безпеки, оформлення та виходу кандидата на роботу – за 5 днів. За місяць закривала до 10 вакансій по ЦО та до 60 виробничих вакансій по всій Україні.
• У роботі були вакансії різного рівня – від керівників відділів до виробничого персоналу. Загалом маю досвід закриття вакансій у бухгалтерії, фінансовому відділі, службі безпеки, IT-відділі, відділі продажів, маркетингу, юридичному відділі, HR, закупівлях та інших – здається, співпрацювала з кожним структурним підрозділом компанії :)

HR generalist

з 06.2019 по 01.2020 (7 місяців)
AdShot Creative, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•Закриття вакансій (креативний копірайтер, 3d дизайнер, офіс-менеджер, прибиральниця, бухгалтер, менеджер по роботі з клієнтами, юрисконсульт, верстальник) - узгодження із замовником, формування цікавого профілю, відбір релевантних кандидатів, телефонне інтерв'ю, інтерв'ю 1на1, організація інтерв'ю із замовником, додаткова оцінка, тестування (за потреби), узгодження виходу, формування джоб-оферу.
•Підготовка і контроль оформлення нового працівника.
•Адаптація персоналу: підготовка до виходу працівника, прописування плану адаптації, зустрічі із новим працівником/ керівником, оцінка по закінченню випробувального терміну, контроль зміни оплат та інше.
•Корпоративне життя: організація і контроль новорічного корпоративу, благодійних щомісячних акцій, організація і контроль щомісячних челенджів, щотижневі мотиваційні програми (х3), контроль щомісячного колективного зібрання, вітання із ювілеєм роботи в компанії, Днем народження та інше.
•Оцінка рівня задоволеності колективу, опитування щодо якості роботи працівників, контроль оцінки якостей працівників.
•Контроль звільнення, бесіди із працівником, що звільнюється.
•Навчання: прописування плану розвитку, узгодження потреби у навчанні, підписання угод, моніторинг оплати і проходження навчання, контроль і організація проходження стажування іноземних стажерів.
•Робота з підрядниками, контроль оплат та наявності актів виконаних робіт, підготовка проектів договорів.
•Зустрічі із керівниками напрямків, зустрічі із працівниками 1на1.
•Прописування hr-процесів з нуля, їх автоматизація у Бітрікс.
•Підготовка звітів, аналітики, моніторинг за потреби.

Рекрутер

з 03.2018 по 03.2019 (1 рік)
Мілкіленд-Україна, ТОВ, Київ (Харчова промисловість)

•Закриття вакансій (директор з маркетингу, головний інженер, заст. головного бухгалтера, менеджер по роботі із ключовими клієнтами, трейд-маркетолог, системний адміністратор, менеджер з постачання та інші).
•Робота із сайтами пошуку роботи (rabota, work, djinni): розміщення оголошень на сайтах, контроль оплат за послуги.
•Ведення щотижневих звітів по закриттю вакансій.
•Консультування регіональних менеджерів з персоналу.
•Наповнення інформацією корпоративного сайту.

Менеджер з персоналу ЦО

з 09.2017 по 03.2018 (6 місяців)
Домінос Піца Юкрейн, ТОВ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Корпоративна культура: організація, координація, реалізація щомісячних, сезонних проектів по підвищенню лояльності співробітників.
•HR-аналітика: ведення щотижневих, щомісячних, річних звітів (плинність, укомплектованість, ефективність джерел розміщення), моніторинг ринку заробітних плат.
•Робота з підрядниками: розміщення реклами (транспорт, ЗМІ), виготовлення сувенірної продукції, контроль оплат за послуги.
•Співпраця із навчальними закладами: організація, координація, представлення компанії на Ярмарку вакансій, переговори щодо проходження практики.
•Підбір: закриття вакансій офісного персоналу, виробничого персоналу, масовий підбір.
•Проведення телефонних інтерв'ю, проведення вихідних інтерв'ю.
•Участь в оцінці персоналу.
•Планове бюджетування подій.

Менеджер з персоналу

з 06.2016 по 09.2017 (1 рік 3 місяці)
Benish GPS, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

•Ведення кадрової документації: прийняття, звільнення, відпустки, формування, збереження, ведення особових справ, трудових книжок, участь в розробці штатного розпису, посадових інструкцій, графіку відпусток
•Підбір: проведення співбесід, розміщення оголошень, активний пошук кандидатів через сайти пошуку роботи, організація співбесід
•Підготовка звітів
•Проведення welcome-тренінгів
•Оцінка співробітників
•Ведення корпоративного порталу
•Ведення бази даних

Старший лаборант

з 10.2013 по 06.2016 (2 роки 8 місяців)
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ (Освіта, наука)

•Ведення адміністративної документації (накази, розпорядження, подання)
•Робота з офісними приладами
•Зустріч гостей
•Участь у підготовці конференцій
•Участь у вступних кампаніях (робота з базами даних, підготовка документації, консультування абітурієнтів)

Освіта

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Психології, Київ
Вища, з 2007 по 2013 (6 років)

Знання і навички

  • Сумлінність
  • Offboarding
  • Підбір персоналу
  • Підбір керівного персоналу
  • Підбір виробничого персоналу
  • Організація адаптації персоналу
  • Навчання персоналу
  • Проведення тренінгів
  • Менторство
  • Onboarding for staff
  • Розробка мотиваційних профілів

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Ключова інформація:
•Системність, не конфліктність, багатофункціональність, ініціативність
•У hr-сфері вже 9 років
•Маю досвід роботи у такий напрямках як: логістика, телекомунікація, FMCG, виробництво, ресторанна культура, креативна реклама, освіта
•Масштабність компаній, в яких працювала від 30 до 1250 осіб, із представництвами по всій Україні
•Досвід закриття вакансій керівного складу, офісних працівників, масового підбору

Навички:
• написання та проведення тренінгів
• дослідження та складання психологічного портрету
• 1С: Підприємство 8, Bitrix24, Onebox, Google-doc, Microsoft office, Canva, Piktochart

Курси, тренінги:
•Курс «Технології масрекрутингу», 2022
•Курси з копірайтингу, СЕО, реклами у Фейсбук/ Інстаграм, 2020
•Курс «Інтернет маркетинг», 2019
•Онлайн курс «Економіка для всіх», 2019
•Підвищення кваліфікації «Побудова системи оплати за результатами КРІ мотивації», 2018
•Курс «Менеджер з персоналу (HR-менеджер)», 2017
•Курс з англійської мови, рівень Upper-Intermediate, 2015
•Тренінг «Психологічні технології моделювання життєвих ситуацій», 2014 та інше.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: