- PRO
Анна
Менеджер з персоналу
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13450135/
Досвід роботи
Менеджер з персоналу
з 07.2020 по нині
(5 років 1 місяць)
Sat, Київ (Транспорт, логістика)
• Виконую повний цикл підбору персоналу (ЦО + виробництво): робота із заявкою, взаємодія із замовниками, розміщення вакансій на різних платформах, аналіз ринку праці, аналіз резюме, організація співбесід, проведення співбесід, узгодження кандидатів, узгодження джоб-оферів, супровід кандидата щодо оформлення, консультування нових працівників з різних організаційних питань.
• Робота з проєктами щодо навчання персоналу у різних форматах: збір потреб у навчанні, організація процесу навчання, проведення навчання, тестування працівників за результатами, зворотній звязок.
• Робота по оцінці персоналу.
• Участь у розробці та супроводі мотиваційних програм: погодження концепцій, розробка умов, організація та супровід впровадження. Серед реалізованих програм: "Кращий працівник", "Робота з ветеранами", "Наставник", "Ментальне здоров'я", "Цінності компанії", "Адаптація працівників".
• Участь у ярмарках вакансій та професійних конференціях: представлення компанії перед потенційними кандидатами та партнерами.
• Робота з плануванням та супроводом бюджету відділу підбору персоналу.
• Ведення статистики закритих вакансій та баз кандидатів – робота з 1С, Excel, e-Staff.
• Взаємодія з внутрішніми замовниками по всій Україні щодо актуальності підбору, власне підбору, узгодження рішень щодо працевлаштування.
• Взаємодія з підрядниками по всій Україні.
• Однією із найшвидше закритих вакансій була – від узгодження заявки, тестування, перевірки службою безпеки, оформлення та виходу кандидата на роботу – за 5 днів. За місяць закривала до 10 вакансій по ЦО та до 60 виробничих вакансій по всій Україні.
• У роботі були вакансії різного рівня – від керівників відділів до виробничого персоналу. Загалом маю досвід закриття вакансій у бухгалтерії, фінансовому відділі, службі безпеки, IT-відділі, відділі продажів, маркетингу, юридичному відділі, HR, закупівлях та інших – здається, співпрацювала з кожним структурним підрозділом компанії :)
HR generalist
з 06.2019 по 01.2020
(7 місяців)
AdShot Creative, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
•Закриття вакансій (креативний копірайтер, 3d дизайнер, офіс-менеджер, прибиральниця, бухгалтер, менеджер по роботі з клієнтами, юрисконсульт, верстальник) - узгодження із замовником, формування цікавого профілю, відбір релевантних кандидатів, телефонне інтерв'ю, інтерв'ю 1на1, організація інтерв'ю із замовником, додаткова оцінка, тестування (за потреби), узгодження виходу, формування джоб-оферу.
•Підготовка і контроль оформлення нового працівника.
•Адаптація персоналу: підготовка до виходу працівника, прописування плану адаптації, зустрічі із новим працівником/ керівником, оцінка по закінченню випробувального терміну, контроль зміни оплат та інше.
•Корпоративне життя: організація і контроль новорічного корпоративу, благодійних щомісячних акцій, організація і контроль щомісячних челенджів, щотижневі мотиваційні програми (х3), контроль щомісячного колективного зібрання, вітання із ювілеєм роботи в компанії, Днем народження та інше.
•Оцінка рівня задоволеності колективу, опитування щодо якості роботи працівників, контроль оцінки якостей працівників.
•Контроль звільнення, бесіди із працівником, що звільнюється.
•Навчання: прописування плану розвитку, узгодження потреби у навчанні, підписання угод, моніторинг оплати і проходження навчання, контроль і організація проходження стажування іноземних стажерів.
•Робота з підрядниками, контроль оплат та наявності актів виконаних робіт, підготовка проектів договорів.
•Зустрічі із керівниками напрямків, зустрічі із працівниками 1на1.
•Прописування hr-процесів з нуля, їх автоматизація у Бітрікс.
•Підготовка звітів, аналітики, моніторинг за потреби.
Рекрутер
з 03.2018 по 03.2019
(1 рік)
Мілкіленд-Україна, ТОВ, Київ (Харчова промисловість)
•Закриття вакансій (директор з маркетингу, головний інженер, заст. головного бухгалтера, менеджер по роботі із ключовими клієнтами, трейд-маркетолог, системний адміністратор, менеджер з постачання та інші).
•Робота із сайтами пошуку роботи (rabota, work, djinni): розміщення оголошень на сайтах, контроль оплат за послуги.
•Ведення щотижневих звітів по закриттю вакансій.
•Консультування регіональних менеджерів з персоналу.
•Наповнення інформацією корпоративного сайту.
Менеджер з персоналу ЦО
з 09.2017 по 03.2018
(6 місяців)
Домінос Піца Юкрейн, ТОВ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
•Корпоративна культура: організація, координація, реалізація щомісячних, сезонних проектів по підвищенню лояльності співробітників.
•HR-аналітика: ведення щотижневих, щомісячних, річних звітів (плинність, укомплектованість, ефективність джерел розміщення), моніторинг ринку заробітних плат.
•Робота з підрядниками: розміщення реклами (транспорт, ЗМІ), виготовлення сувенірної продукції, контроль оплат за послуги.
•Співпраця із навчальними закладами: організація, координація, представлення компанії на Ярмарку вакансій, переговори щодо проходження практики.
•Підбір: закриття вакансій офісного персоналу, виробничого персоналу, масовий підбір.
•Проведення телефонних інтерв'ю, проведення вихідних інтерв'ю.
•Участь в оцінці персоналу.
•Планове бюджетування подій.
Менеджер з персоналу
з 06.2016 по 09.2017
(1 рік 3 місяці)
Benish GPS, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
•Ведення кадрової документації: прийняття, звільнення, відпустки, формування, збереження, ведення особових справ, трудових книжок, участь в розробці штатного розпису, посадових інструкцій, графіку відпусток
•Підбір: проведення співбесід, розміщення оголошень, активний пошук кандидатів через сайти пошуку роботи, організація співбесід
•Підготовка звітів
•Проведення welcome-тренінгів
•Оцінка співробітників
•Ведення корпоративного порталу
•Ведення бази даних
Старший лаборант
з 10.2013 по 06.2016
(2 роки 8 місяців)
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ (Освіта, наука)
•Ведення адміністративної документації (накази, розпорядження, подання)
•Робота з офісними приладами
•Зустріч гостей
•Участь у підготовці конференцій
•Участь у вступних кампаніях (робота з базами даних, підготовка документації, консультування абітурієнтів)
Освіта
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Психології, Київ
Вища, з 2007 по 2013 (6 років)
Знання і навички
- Сумлінність
- Offboarding
- Підбір персоналу
- Підбір керівного персоналу
- Підбір виробничого персоналу
- Організація адаптації персоналу
- Навчання персоналу
- Проведення тренінгів
- Менторство
- Onboarding for staff
- Розробка мотиваційних профілів
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
Ключова інформація:
•Системність, не конфліктність, багатофункціональність, ініціативність
•У hr-сфері вже 9 років
•Маю досвід роботи у такий напрямках як: логістика, телекомунікація, FMCG, виробництво, ресторанна культура, креативна реклама, освіта
•Масштабність компаній, в яких працювала від 30 до 1250 осіб, із представництвами по всій Україні
•Досвід закриття вакансій керівного складу, офісних працівників, масового підбору
Навички:
• написання та проведення тренінгів
• дослідження та складання психологічного портрету
• 1С: Підприємство 8, Bitrix24, Onebox, Google-doc, Microsoft office, Canva, Piktochart
Курси, тренінги:
•Курс «Технології масрекрутингу», 2022
•Курси з копірайтингу, СЕО, реклами у Фейсбук/ Інстаграм, 2020
•Курс «Інтернет маркетинг», 2019
•Онлайн курс «Економіка для всіх», 2019
•Підвищення кваліфікації «Побудова системи оплати за результатами КРІ мотивації», 2018
•Курс «Менеджер з персоналу (HR-менеджер)», 2017
•Курс з англійської мови, рівень Upper-Intermediate, 2015
•Тренінг «Психологічні технології моделювання життєвих ситуацій», 2014 та інше.
Схожі кандидати
-
HR Business Partner
45000 грн, Київ -
Директор підприємства
40000 грн, Київ -
Інспектор з кадрів
45000 грн, Київ, Буча, Гостомель -
Head of Talent Sourcer department
Київ -
HR-менеджер
15000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 5 міст -
HR manager, менеджер з підбору персоналу
30000 грн, Київ, Інші країни, Дистанційно