- PRO
Mariia
Спеціаліст по роботі з договорами, 45 000 грн
- Розглядає посади:
- Спеціаліст по роботі з договорами, Білінг-менеджер, Акаунт-менеджер, Фінансовий асистент
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13450912/
Досвід роботи
Операційний менеджер
з 11.2024 по 05.2025
(6 місяців)
ЮФ Мартинів, ТОВ, Київ (Юриспруденція)
•Координація усіх операційних процесів, включаючи управління операційним відділом
•Розробка та впровадження внутрішніх процедур, інструкцій і регламентів для забезпечення ефективності і оптимізації бізнес-процесів
•Бюджетування операційних витрат, моніторинг та планування платежів
•Адміністрування поточних потреб офісу: контроль комунальних платежів, організація закупівель товарів і послуг відповідно до затверджених процедур тощо
•Керування готівковими розрахунками, підготовка щомісячної фінансової звітності
•Управління договірною роботою із постачальниками товарів і послуг (кур’єрські служби, Укрпошта, мобільні оператори тощо)
•Взаєморозрахунки і документообіг з підрядниками і замовниками, забезпечення первинною документацією
•Повний цикл організації онлайн- та офлайн-заходів: планування, координація логістики, взаємодія з учасниками і партнерами, документальний супровід, підготовка звітів
•Адміністрування корпоративного веб-сайту (створення та розміщення новин, анонсів, пострелізів), ведення сторінок у соціальних мережах
•Організація службових відряджень, підготовка відповідної документації
•Участь у процесі підбору і адаптації персоналу: розміщення оголошень про вакансії, організація тестування кандидатів, онбординг
Асистент з операційної діяльності
з 01.2022 по 12.2023
(1 рік 11 місяців)
Chemonics International Inc. USAID Democratic Governance East Activity, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
•Координація взаємодії головного офісу з іншими портфоліо з усіх операційних питань
•Управління готівковими розрахунками, щомісячне звітування
•Підготовка і подання документів у фінансовий відділ для виконання операційних платежів
•Планування щомісячних і щоквартальних операційних витрат
•Організація відряджень (бронювання готелів, квитків, транспорту, координація роботи водіїв)
•Організація надання послуг перекладачів
•Організація життєдіяльності офісу, закупівля канцелярії тощо для офісних потреб
•Координація поштових послуг та обміну документами, робота з кур’єрськими службами, взаємодія з операторами мобільного зв'язку і Інтернет-провайдером, координація послуг прибирання в офісі
•Ведення документообігу, маркування та зберігання електронних та паперових екземплярів
•Забезпечення ефективної роботи офісного ІТ обладнання та меблів, а також функціонування внутрішньої та зовнішньої інфраструктури офісу, координація ремонту або заміни обладнання
•Допомога у веденні трекера інвентаризації офісного майна
•Допомога у проведенні закупівель, включаючи підготовку та адміністрування запитів, визначення постачальників, збір цінових пропозицій тощо відповідно до політики закупівель Chemonics
•Допомога у реєстрації нових реципієнтів для реєстраційної картки Проєкту
•Виконання інших завдань за дорученням керівника
Менеджер по роботі з клієнтами, білінг-менеджер
з 11.2013 по 06.2021
(7 років 7 місяців)
De Novo, Київ (IT)
•Супровід договорів, підтримка клієнтів (ЦОД, телеком-оператори, хмарні клієнти), взаємодія з замовниками в частині контрактного документообігу: підготовка проєктів договорів і додаткових угод, погодження і підписання контрактів, вирішення поточних питань від замовників
•Білінг: облік наданих послуг, розрахунки знижок, формування білінгових звітів, рахунків і актів про надання послуг, їх підписання, надсилання рахунків і актів в електронному вигляді, деталізація послуг за запитом клієнта, контроль відправки оригіналів документів, контроль отримання первинної документації
•Взаєморозрахунки з клієнтами, підрядниками і постачальниками: контроль платежів, урегулювання питань дебіторської заборгованісті, бюджетування, оплата інвойсів
• Підготовка офіційних листів, запитів технічного і фінансового характеру
• Оптимізація бізнес-процесів, автоматизація білінгу, покращення обслуговування замовників
•Робота з внутрішніми електронними системами документообігу (порталами), підтримка актуальності клієнтської бази у Bpm'online CRM
•Складання протоколів нарад, контроль виконання завдань, документальне закриття внутрішних проєктів
Помічник директора
з 06.2012 по 08.2013
(1 рік 2 місяці)
Союз промислових підприємств, ТОВ, Донецьк (Будівельна промисловість, деревообробка)
•Планування робочого дня керівника, інформаційна підтримка директора, бронювання квитків і готельних номерів, комунікація з представниками державних органів, діловодство, організація зустрічей, нарад, переговорів, святкових заходів, ведення бази контактів в Outlook
Офіс-менеджер
з 09.2008 по 11.2011
(3 роки 2 місяці)
АРІС, Група компаній, Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Організація робочого дня керівника, прийом і перевірка правильності оформлення проєктів документів, що передаються на підпис керівнику, контроль виконання розпоряджень директора, підготовка документів для участі у тендерах, ведення журналів вхідної і вихідної документації
Секретар
з 07.2004 по 08.2007
(3 роки 1 місяць)
ДІКЕ, Адвокатське об`єднання, Донецьк (Юриспруденція)
•Планування робочого дня керівника, організація зустрічей, реєстрація фізичних і юридичних осіб, внесення змін в установчі документи, документообіг, робота з поштовою кореспонденцією, забезпечення життєдіяльності офісу
Освіта
Донецький національний університет імені Василя Стуса
Філологічний факультет, спеціальність «Українська мова та література», Донецьк
Вища, з 2002 по 2008 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
QA Manual (Beetroot Academy)
2022
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
Досвідчений фахівець з операційного та адміністративного управління у сферах NGO, ІТ-консалтингу. Значний досвід у роботі з договорами і бухгалтерською документацією, підготовці фінансової звітності, білінгу, customer service і customer care. Забезпечення безперервності бізнес-процесів.
Шукаю нові можливості у суміжних сферах: управління проєктами, підтримка та розвиток відносин з клієнтами тощо. Відкрита до навчання, володію високим рівнем відповідальності, уважності та готова розвиватись у новому професійному напрямі.
Ключові навички
Робота з договорами, бухгалтерською документацією
Білінг та клієнтський сервіс
1C, M.E.Doc, CRM
Team support role
Strong administrative and operational skills
Aнглійська B1
Зацікавленість в довгостроковій співпраці
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Contract Specialist, Account manager, Billing manager, ще 1 посада
45 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Operations manager, Martyniv, 6 місяців
- Operations Assistant, Chemonics International Inc. USAID Democratic Governance East Activity, 1 рік 11 місяців
Схожі кандидати
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Спеціаліст договірного відділу
Київ -
Фахівець по роботі з договорами
Київ -
Спеціаліст договірного відділу
Київ -
Спеціаліст по роботі з фінансовими установами
Київ, Полтава -
Спеціаліст з розвитку
30000 грн, Київ