Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 2 квітня 2024 PRO

Людмила

Керівник відділу персоналу (HR), 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець відділу стипендіального забезпечення

з 08.2014 по нині (9 років 8 місяців)
НТУ "КПІ" імені Ігоря Сікорського, Киев (Освіта, наука)

Перевірка наказів зі студентського складу факультетів, зведення списків на стипендію студентів для передачі в Управління соціального захисту населення, ведення особових справ студентів з призначення соціальних стипендіям студентів НТУУ КПІ ім. Ігоря Сікорського, Проведення работи по оптимізації учбового процесу та інше. Маю професійну освіту секретаря-референта та володію "сліпим" набором текстів(350 знаків за хвилину).

Менеджер з кадрового діловодства

з 01.2012 по 12.2012 (11 місяців)
ООО "Транс-Сервіс", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Участь в розробці систем: мотивації, адаптації та навчанні персоналу;
Проведення роботи по оптимізації організаційної структури компанії;
Формування основ корпоративної культури;
Знання процесів бюджетування. Участь в розрабці HR стратегії та кадрової політики, розробка бізнес-процесів компанії; Розробка положень про відділи, посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку. Моніторинг внутрішніх комунікацій. Розробка та контроль адаптаційної програми. Реалізація системи контролю та аналізу ефективності работи персоналу.Проведення підбору персоналу, проведення телефонних інтерв"ю, співбесід. Прийняття участі в розрабці програм мотивації, адаптації працівників компанії .
Кадрове адміністрування.
Керування відділом персоналу. Організація і контроль ведення кадрового діловодства:прийняття, звільнення, кадрові переміщення, здача звітності в державні.органи і органи статистики, фонд захисту інвалідів, центр зайнятості (ведення кадрового діловодства в повному обсязі (11 компаній- штат 350 чоловік)),ведення штатного розпису.Ведення лікарняних листів
та звіти в фонд соціального страховування. Формування кадрового резерву (зовнішнього та внутрішнього). Мониторинг ринку праці та зар.плати. Ведення зарплатного проекту співробітників компанії. Проведення тренінгів з кадрового менеджменту для кліентів компанії.

Начальник відділу работи з персоналом

з 10.2008 по 03.2011 (2 роки 5 місяців)
СК "Еталон", СК"ПУСК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організація работи відділу роботи з персоналом с "0". Ведення обліку кадрів в компаніях: СК "ПУСК"-95чоловік та СК "Еталон"- 400 чоловік з філіальною структурою. Прийняття, переведення, звільнення, відпустка, відрядження; заповнення трудових книжок, ведення особових справ співробітників, ведення графіку відппусток, оформлення відпусток (листів непрацездатності, звіти в: ЦЗ, Статистику, Фонд захисту інвалідів; розрахунок чисельності співробітників, проведення первинного відбору фахівців для компанії (аналіз резюме, телефонне інтерв"ю, проведення інтерв"ю розрабка адаптаційної та мотиваційної програми персоналу, ведення штатного распису, табелю обліку робочого часу); контроль прохождення випробувального терміну, формування кадрового резерву.
- 2003-2007гг -ХК «Бліц-Інформ» - спеціаліст з документообігу в дирекції з безпеки - веденя кадрового діловодства (ведення бази даних в програмі SAP/R-3), розробка посадових інструкцій співробітників відділів в компанії ; реєстрація, облік, зберігання та передача у відповідні структурні підрозділи документів діловодства, тестування, анкетуваня,ведення в БД анкет співробітників компанії, работа с програмою SAP/3,
-2008 рік - (сумісництво) - Компания UMG( Українска Маркетингова група) – керівник польового відділу (проведення відбору та аналіз респондентів, співбесіда, тестування респондентів, аналіз та звіт по результатам тестування продукту, координація процесу відбору респондентів з керівниками проектів; адміністративна робота віділу (переговори з рекрутерами, опитування-тестування участників семінарів,відбір респондентів для участиі в опитуванні). Компанія займається проведенням маркетинговий досліджень.
- 2002-2003гг – ВКК «Нивки» -референт - (ведення документообігу компанії);
- 2001-2002гг -викладач курсів: психологія.
- 1999-2001гг – навчання в аспірантурі на факультеті Соціології, кафедра психології;
- 1990-1999гг- методист, факультеты: менеджменту та маркетингу, ТЕФ, факультет лінгвістики НТУУ "КПІ": (складання розкладу занять , ведення робочих учбових планів, семестрових планів, підготовка наказів на зарахування(відрахування), переведення студентів, ведення особових справ студентів, карток успішності .

Освіта

НТУУ "КПІ" імені Ігоря Сікорського

Факультет менеджменту та маркетингу, менеджер з организації та планування виробництва, Київ
Вища, з 1992 по 2003 (11 років)

1992-1998 роки- Факультет менеджменту та маркетингу НТУУ "КПІ";
1999-2003 роки -Аспірантура - кафедра психології, факультет Соціології НТУУ "КПІ".

Додаткова освіта та сертифікати

Университет "КРОК", менеджер по персоналу

6 месяцев, 2008 год

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet Пользователь ПК Пользователь Internet Windows HCL Notes 1С ЗУП

Рекомендації

Кузнецова Надія Василівна

Кузнецова Надія Василівна

Керівник АХ відділу, СК "Еталон"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

позиція:керівник відділу роботи з персоналом,знання КЗпП, організація та проведення переговорів,професійний діловод , первинна бухгалтерія

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: