• Файл

Ірина

Операційний директор, COO

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Даниленко Ірина Петрівна
Операційний директор (COO), Керівник проектів, Development manager,
Project Manager (PMO), Керівник мережі ресторанів, Business Unit Lead
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Киів
On-site • Hybrid
Ключеві навички:
Управління ресторанними проектами;
Запуск та розвиток виробництва (кондитерський цех, сироварня, корпоративне харчування);
В2Впродажі, залучення клієнтів, розвиток партнерств;
Розробка навчальних програм, стандартів сервісу, скриптів;
Створення та впровадження корпоративної етики;
Оптимізація внутрішніх процесів;
Робота з персоналом, підбір, адаптація, навчання;
Бюджетування, планування, контроль якості;
Розробка і реалізація маркетингових стратегій;
Взаємодія з ключовими партнерами, клієнтами та контролюючими органами;

Коротко про себе:
15 років управлінського досвіду, операційне управління мережею з 17 локацій, реструктуризація бізнес процесів, що дозволило зменшити витрати на 30% та підвищити ефективність роботи команди.
Відкриття ресторанів з нуля, запуск виробництва/крафтовоі сироварні.
Досвід кризового управління та прийняття рішень в нестандартних ситуаціях.
В проміжних періодах - проекти на консалтингу, проектні запуски під ключ.
Особисті якості:
Критичне та стратигичне мислення;
Емоційний інтелект;
Лідерство;
Проактивність
Досвід роботи:
02.2023-07.2024 – Власник кав’ярні «LAKi cafe»
04.2024-08.2024 - Project Manager в Beauty сфері, ТМ «Dr.Yudina»
• Запровадила CRM-систему, що дозволили знизити витрати на 10%.
• Запуск Telegram- каналу, впровадження онлайн та офлайн семінарів, як візитівка бренду.

02.2021-10.2022 – Директор ТОВ «ТН Продукт» Ресторан Saxagansky
• Збільшення ефективністі команди на 20% завдяки оптимізації процесів, операційні витрати скоротилися на 30%
• Управління командою, постановка та контроль виконання завдань
• Стратегічне планування та управління
• Розробка та впровадження ефективних бізнес-процесів, запуск сироварні
• Формування бюджету, контроль фінансових показників, АВС, P&L, Food cost, ДДС
• Розвиток та мотивація співробітників, покращення корпоративної культури

11.2019 - 04.2020г. - Операційний директор мережі піцерій «Mister Cat»
• Рентабелбність мережі збільшилась на 10%, оптимізація всіх процесів дозволило зменшити витрати на 10%, прирост до ТО 15%
• Управління мережею ресторанів (14), стратегічне планування
• Контроль безперебійної та якісної роботи, виконання стандартів компанії
• Планування та контроль бюджетів, Food costa та Labor, P&L, ДДС
• Активна та пряма взаємодія з відділами маркетингу та логістики, ведення переговорів про умови поставок, знижки, оплати

02.2019 –10.2019г. – Директор ресторан «Черноморка на Гончара»
• Формування бюджетів та контроль виконання, P&L, ДДС, АBC, збільшення ТО та рентабельності
• Підбір та навчання персоналу стандартам мережі
• Взаємодія з контролюючими органами, контроль та ведення дозвільної документації
01.2012 - 08.2018г. - Операційний директор ресторанів ТРЦ «Dream Team»
ПАБ "Big Ben" з посадкою 350 чол., ресторан "Діджериду" з п'ятьма локаціями в Аквапарку, ресторан і фастфуд в дитячому розважальному парку "Дрім Ленд"

• Формування бюджетів, оптимізація витрат, збільшення рентабельності
• побудова системи звітності та аналізу
• маркетингові стратегії - розробка, впровадження, контроль і аналіз
• укладення маркетингових договорів з постачальниками на вигідних умовах для ресторанів
• вибір постачальників, укладення договорів, контроль постачань по ціноутворенню
• робота з контролюючими органами
• планування ремонтних і будівельних робіт, організація і контроль виконання
• формування асортименту меню і ціноутворення
• організація презентацій, банкетів, фуршетів, корпоративних заходів
• підбір, організація і мотивація персоналу, планування фонду заробітної плати
• організація АРТ-вечірок і заходів, турнірів і майстер-класів
• проведення рекламних заходів, формування клієнтської бази

ОСВІТА:
1999 -2004 р. Київський національний педагогічний університет ім. М.Драгоманова.
Упевнений користувач MS Office, 1С, R keeper, Trio.

Водійські права категорії В, наявність автомобіля.

Під запит роботодавця, надам рекомендації.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: