Резюме від 3 липня 2023 PRO

Оксана

Керівник ресторану, роздрібного магазину

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий рестораном

з 03.2021 по нині (3 роки 2 місяці)
«THIS IS Пивбар», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Забезпечення безперебійної роботи ресторану

Керуючий рестораном

з 01.2018 по 03.2021 (3 роки 2 місяці)
ОЗО Рест-Трест "У хромого Пола" Чеська пивна ресторація, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-Забезпечення безперебійної роботи ресторану
-Забезпечення прибутковості ресторану
-Оновлення меню, (створення ТК, ціноутворення)
-Контроль foodcoast
-Проведення інвентаризацій сировини ТМЦ та ОС
-Управління персоналом ресторану (проведення зборів, тренінгів, створення та контроль ведення чек листів, КЛН, атестація знань персоналу)
-Управління асортиментом бару та кухні оновлення меню, (створення ТК, ціноутворення)
-Контроль витратної частини ресторану, проведення та аналіз інвентаризацій
-Створення бюджетів доходів та видатків
-Формування звітів
-Підтримка сервісу та якості страв, що видаються в зал, на вищому рівні
-Впровадження стандартів НАССР

Операційний директор ресторанной мережи

з 05.2016 по 01.2018 (1 рік 8 місяців)
BRS ( ресторан Баркас, фуд корт «Варенична Победа», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-Забезпечення безперебійної роботи ресторанів,
контроль роботи колективом понад 80 осіб
Формування бюджету мережі ресторанів, контроль його виконання
Виконання плану доходів та витрат (оптимізація витрат). Забезпечення госп.діяльності.
Здійснення оперативного керівництва: виробництвом; обслуговуванням; технічне обслуговування; санітарним станом; формування меню ресторану; упорядкування технологічних карт; ціноутворення; участь у проведенні інвентаризацій, аналіз;
Формування звітів, звіт перед власниками бізнесу.

Директор магазину

з 11.2015 по 04.2016 (5 місяців)
UFC магазин "Дон Маре", Київ (Роздрібна торгівля)

- Управління персоналом магазину (проведення тренінгів, впровадження системи мотивацій, нарахування з/п, підготовка графіка робочого часу довіреної команди),
- формування замовлень продукту, контроль товарних залишків, ціноутворення

Керуючий ресторана

з 07.2014 по 11.2015 (1 рік 4 місяці)
Баркас, Мережа ресторанів fish & gril (www.barkas.ua), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-Забезпечення безперебійної роботи ресторану,
контроль роботи колективом понад 50 осіб
Формування бюджету ресторану, контроль його виконання
Виконання плану доходів та витрат (оптимізація витрат). Забезпечення госп.діяльності.
Здійснення оперативного керівництва: Виробництвом; обслуговуванням; Технічне обслуговування; санітарним станом; формування меню ресторану; Упорядкування технологічних карт; Ціноутворення; Участь у проведенні інвентаризацій, аналіз;
Формування звітів.

Директор ресторанного комплексу

з 10.2010 по 06.2014 (3 роки 8 місяців)
Mafia, Casta, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Відкриття ресторану з "0"
Забезпечення безперебійної роботи ресторану, контроль роботи колективом понад 150 осіб
Здійснення безпосереднього керівництва персоналом, розподіл та постановка завдань, координація роботи, контроль;
забезпечення ефективного використання кадрового потенціалу;
Проведення зборів, інструктажів – інформування персоналу;
Контроль відповідності персоналу та виконуваної роботи корпоративним стандартам;
Підвищення рентабельності витрат за персонал, зменшення % плинності кадрів;
Контроль ФЗП;

Контроль та підвищення якості обслуговування Гостей.
Спілкування з гостями:
Вивчення смаків відвідувачів та їх побажання;
Підвищення індексу задоволеності Гостей, підвищення їхньої лояльності до бренду «Мафія», «Casta»; збільшення кількості візитів;
Контролює відповідність страв кухні та бару стандартам (зовнішній вигляд, час приготування).
Контроль за дотриманням стандартів.
Організація корпоративних заходів (прийом замовлень, їх супровід).
Робота над усуненням факторів, що викликали рекламацію Гостей.
Проведення внутрішніх вимірів дотримання стандартів (КЛН).
Інформування персоналу про акції та механіку їх проведення.
Сегментація та аналіз цільової аудиторії ресторану (на підставі даних Card admin та особистих спостережень).
Для Караоке бару:
Супровід вечірок згідно з сценарним планом та концепцією заходу
Організація бізнес-процесів у ресторані відповідно до стандартів роботи та фінансового плану.

Формування бюджету ресторану, контроль його виконання
Виявлення та розслідування зловживань персоналу.
Контроль за дотриманням касової дисципліни.
Виконання плану витрат та їх оптимізація.
Забезпечення госп.діяльності.
Здійснення оперативного керівництва:
Виробництвом;
обслуговуванням;
Технічне обслуговування;
санітарним станом;
Безпекою.

Складання звітів.
Якісне ведення ділового документообігу, листування.

Директор магазина

з 06.2010 по 10.2010 (4 місяці)
Эко маркет, Київ (Роздрібна торгівля)

Забезпечення безперебійної роботи магазину
- управління персоналом магазину: нарахування з/п, підготовка графіка робочого часу довіреної команди),
- Формування замовлень товару, контроль товарних залишків;
- робота з податковими, пожежними органами, СЄС, вирішення оперативних питань;
- Виконання плану доходів і витрат магазину.

Керівник відділу продаж категорія посуд, текстиль

з 06.2009 по 05.2010 (11 місяців)
Ашан Україна Гіпермаркет, Київ (Роздрібна торгівля)

- формування та оптимізація асортименту Т.П.
створення планограм викладення товару, контроль за дотриманням викладки,
ціноутворення,
участь у розробці акцій,
формування замовлень товару постачальнику на Т.П.,
контроль товарного залишку,
формування конкурентної ціни товару на підставі регулярних маркетингових досліджень,
- планування та дотримання бюджетних показників по відділу;
- управління працівниками торгового залу:
мотивація персоналу,
аналіз дії систем мотивації на результатах якості обслуговування покупців,
проведення інвентаризацій,
складання графіка робочого часу, нарахування заробітної плати,
проведення кваліфікаційних тренінгів;
Досягнення: успішне відкриття гіпермаркету Ашан-Кільцева м. Київ, формування замовлень, створення планограм для нових магазинів Ашан-Львів, Ашан-Запоріжжя, Ашан-Кривий Ріг, Ашан Біличі, Ашан-Ватутіна.

Керівник відділу продаж

з 01.2008 по 06.2009 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Караван", Київ (Роздрібна торгівля)

контроль керування роботи гіпермаркету;
- Управління відділом збуту:
щотижневе складання планів завдань для співробітників відділу збуту, аналіз досягнутих результатів,
складання та аналіз звітів продажів, ведення поточної документації,
контроль роздрібних цін,
контроль оптимізації асортименту товару,
розробка та впровадження стратегій продажів,
регулярний моніторинг магазинів мереж конкурентів,
участь у розробці та впровадження мерчендайзингової політики мережі,
складання планів сезонних акцій,
- контроль роботи складу готової продукції:
створення та контроль дотримання графіка поставок на ТП.,
оптимізація складського залишку;
- робота з персоналом: проведення співбесід, складання графіків роботи та відпусток
контроль виконання персоналом функціональних обов'язків та інструкцій, проведення тренінгів, атестацій,
- у відсутності директора магазину виконання його обов'язків
- участь у розвитку мережі ТОВ «Караван»:
безпосередня участь у відкриттях нових Т.П. у регіонах України,
формування асортименту товару для відкриття Т.П., враховуючи умови регіону, а також формування замовлення необхідного обладнання та інвентарю,
підбір та навчання управлінського складу персоналу, впровадження політики компанії,
контроль розвитку регіональних Т.П.
Досягнення: успішний запуск гіпермаркетів у ц.р. Житомир, Дніпропетровськ, Харків, Чернівці.

Менеджер відділу збуту (категорія: хімія, косметика, галантерея, супутні товари)

з 04.2005 по 01.2008 (2 роки 9 місяців)
ТОВ "Караван", Київ (Роздрібна торгівля)

- формування та оптимізація асортименту торгового майданчика,
створення планограм викладення товару, контроль за дотриманням викладки,
участь у розробці акцій,
формування замовлень товару постачальнику,
контроль товарного залишку,
формування конкурентної ціни товару на підставі регулярних маркетингових досліджень,
участь у розробках та введення в роботу мерчендайзингової політики мережі;
- планування та дотримання бюджетних показників по відділу;
- управління працівниками торгового залу:
впровадження системи стандартів обслуговування клієнтів та систем мотивації персоналу,
аналіз дії систем мотивації на результатах якості обслуговування покупців,
контроль за дотриманням стандартів обслуговування,
контроль проведення інвентаризацій,
складання графіка робочого часу, нарахування заробітної плати,
проведення кваліфікаційних тренінгів;
- формування та оптимізація асортименту торгового майданчика
створення планограм викладення товару, контроль за дотриманням викладки,
участь у розробці акцій,
формування замовлень товару постачальнику,
контроль товарного залишку,
формування конкурентної ціни товару на підставі регулярних маркетингових досліджень,
участь у розробках та введення в роботу мерчендайзингової політики мережі;
- планування та дотримання бюджетних показників по відділу;
- управління працівниками торгового залу:
впровадження системи стандартів обслуговування клієнтів та систем мотивації персоналу,
аналіз дії систем мотивації на результатах якості обслуговування покупців,
контроль за дотриманням стандартів обслуговування,
контроль проведення інвентаризацій,
складання графіка робочого часу, нарахування заробітної плати
проведення кваліфікаційних тренінгів;
Досягнення: за період 2005-2007рр. щорічне зростання обороту відділу становило близько 60%.

Директор магазину мережі

з 02.2003 по 04.2005 (2 роки 2 місяці)
«Суматра» ЛТД ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)

- Управління персоналом магазину (проведення тренінгів, впровадження системи мотивацій співробітників, нарахування з/п, підготовка графіка робочого часу довіреної команди),
- Формування замовлень товару, контроль товарних залишків;
- робота з податковими, пожежними органами, СЕС, вирішення оперативних питань;
- відстеження діяльності конкурентів;
-Участь у розробці стандартів обслуговування покупців мережі «Космо».
Досягнення: магазин у 2004 та 2005 р.р. був лідером у Києві за якістю обслуговування клієнтів.

Освіта

Національна Академія Міського Господарства

Менеджер економіст, факультет економіки, Харків
Вища, з 2006 по 2008 (2 роки)

Міжнародний Соломонів Університет

Біоеколог, викладач біології, факультет біології, Київ
Вища, з 1995 по 2000 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Агенство «Бізнес-майстер» Тренінг: «Організація роботи керівника структурного підрозділу»

2005 (месяц)

Тренінг центр «MaЛeС» Тренінг: "Трансформаційне лідерство та менеджмент" (Розвиток компетенцій менеджерів вищої ланки

2006 (3 дня)

Тренінг центр «MaЛeС» Тренінг: «Навички менеджера (Розвиток компетенцій менеджера) продажів

2006(3 дня)

"Мафія" тренінг центр «Школа гостинності» «Навички менеджера»

2012

Тренінг О.Мусатова «Локальний маркетинг»

2018

Знання і навички

MS Office Користувач Internet R-Keeper iiko СПРУТ-ТП Profit Рубікон FZClient

Додаткова інформація

Водійське посвідчення
Посвідчення водія категорії В, наявність автомобіля KIA Magentis
Особисті якості
- стійкість у стресових ситуаціях;
- винахідливість, здатність швидко орієнтуватися у складних ситуаціях;
- організаторські здібності;
- здатність швидко навчатися;
- організованість, пунктуальність, врівноваженість, дипломатичність;
- розумне почуття гумору;
- Високий рівень працездатності, відповідальність;
- дисциплінованість, акуратність.


Професійні відмінності
2002р. Звання «Найкращий продавець України» на думку компанії «L'oreal»;
2008р. Відмінність мера м.Київ за особливий внесок у розвиток торгової галузі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: