• Файл

Сергій

Територіальний менеджер

Розглядає посади:
Територіальний менеджер, Фахівець з продажу, Начальник служби аудиту, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Сервісний інженер
Вік:
39 років
Місто:
Первомайськ (Миколаївська обл.)

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Патрушев Сергій Олександрович

Дата народження: 24.09.1985р.
Місто: Первомайськ
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:

2003-2007 р. закінчив навчання в Криворізькому коледжі Національного авіаційного університету та здобув ступінь бакалавра за напрямом: Авіація та космонавтика
форма навчання: денна

2007-2009р. закінчив навчання в Національному авіаційному університеті та здобув ступінь спеціаліста за напрямом: Виробництво, технічне обслуговування та ремонт повітряних суден і авіадвигунів.
форма навчання: денна.

Досвід роботи:

2009-2018р. ТОВ Нова Пошта., Миколаївська обл
Посада: керівник мережі представництв

Функціональні обов’язки:
- пошук потенційних партнерів для співробітництва.
- відкриття нових представництв
- підписання договорів з партнерами
- набір та навчання персоналу
- взаємодія із контролюючими органами
- запуск нових відділень та контроль вже відкритих представництв

20018-2025р ТОВ НоваПей., м.Миколаїв та область
посада: територіальний менеджер філії №7

Функціональні обов’язки:
-Здійснення планування, організації, координації і контролю поточної діяльності підпорядкованих пунктів надання фінансових послуг (надалі – ПНФП), відповідно до визначених цілей (напрямків) діяльності та стратегічних завдань Товариства.
-Представлення Товариства в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях на підставі виданої довіреності. -Взаємодія із контролюючими органами.
-Організація та контроль виконання відповідних наказів та/або розпоряджень Генерального директора Товариства (або особи, що виконує його обов’язки) та рішень органів управління відповідно до стратегічних та інших планів діяльності Товариства.
-Здійснення контролю виконання працівниками підпорядкованих ПНФП своїх посадових обов’язків, надання обов’язкових до виконання вказівок.
-Здійснення розподілу завдань між ПНФП, планування часу проведення робочих нарад у Філії та встановлення їх регламенту.
- Ознайомлення працівників з етапами навчання, контроль за своєчасністю проходження згідно з встановленими нормативними документами.
- Постійне проведення роз’яснень підпорядкованим працівникам щодо змін у процесах тощо.
-Організація комплексу заходів для збільшення обсягу продажів фінансових продуктів Компанії та виконання планових показників.
-Проведення переговорів та зустрічей з ключовими клієнтами Товариства. -Вирішення запити клієнтів ПНФП.
-Координація управління персоналом у ПНФП, прийняття участь у підборі працівників.
-Проведення аналізу стану справ і питань, що входять до компетенції Менеджера територіального філії та формування пропозиції щодо вдосконалення існуючих та впровадження нових форм та методів роботи.
-Забезпечення розвитку та мотивації працівників підпорядкованих ПНФП, зокрема ознайомлення з системою мотивації працівників ПНФП.
-Забезпечення і контроль дотримання працівниками підпорядкованих ПНФП виконавчої та трудової дисципліни.
-Здійснення контролю за належним та своєчасним виконанням завдань, покладених внутрішніми нормативними актами (документами) Товариства на працівників підпорядкованих ПНФП.
-Виконання вимог Політики інформаційної безпеки та інших документів з питань інформаційної безпеки.
-Здійснення контролю за дотриманням працівниками підпорядкованих ПНФП режиму збереження інформації Товариства, що має конфіденційний характер.
-Здійснення контролю за дотриманням працівниками підлеглих ПНФП вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, внутрішніх нормативних документів з питань фінансового моніторингу, зокрема, але не виключно: - за здійсненням ідентифікації, верифікації клієнтів (представників клієнтів); - уточнення інформації про клієнта та проведення заходів щодо моніторингу ділових відносин/аналізу фінансових операцій клієнта; - забезпечення документування отриманої інформації про клієнта; - проведення заходів щодо перевірки інформації про клієнта або особу, яка діє від його імені, у разі виникнення сумніву щодо її достовірності, з урахуванням ризику проведення таким клієнтом операцій з легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму; - отримання від клієнта відомостей та документів, які дають змогу здійснити належну перевірку клієнта; - контроль за виконанням запитів Відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу Товариства та/або працівників Департаменту фінансового моніторингу з метою здійснення моніторингу ділових відносин / моніторингу фінансових операцій; - інформування Відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу Товариства або працівників Департаменту фінансового моніторингу в порядку, встановленому внутрішніми нормативними з питань фінансового моніторингу, про відмову клієнта у наданні необхідних для здійснення Товариством належної перевірки клієнта документів або відомостей, або умисному наданні клієнтом неправдивих відомостей про себе з метою введення Товариства в оману; - виконання інших заходів, передбачених внутрішніми нормативними та/або розпорядчими документами Товариства з питань фінансового моніторингу .
-Сприяння Відповідальному працівникові за проведення фінансового моніторингу Товариства у дотриманні законодавства із питань фінансового моніторингу та виконання його вказівок та рекомендацій.
-Проведення службових перевірок (розслідування), участь в інших інспекціях, перевірках, ревізіях та інвентаризаціях, що проводяться у Товаристві з метою виявлення фактів зловживань працівниками Товариства та недбалого виконання ними своїх функціональних обов’язків, з правом підписання документів під час та за результатами їх проведення.
-Здійснення контролю за дотримання вимог касової дисципліни працівниками підлеглих ПНФП.
-Дотримання внутрішніх нормативних документів з питань комплаєнсу, зокрема: Кодексу корпоративної етики Товариства, Політики управління конфліктами інтересів Товариства, Політики протидії корупції Товариства та Політики управління комплаєнс-ризиком Товариства.
-Інформування в установленому порядку в Товаристві щодо: − випадків наявного або потенційного конфлікту інтересів; − випадків недотримання вимог Кодексу корпоративної етики; − наявних або потенційних ризиків.
-У разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень працівниками Товариства, негайне інформування в установленому порядку про такі факти;

Професійні навички:
• вільне володіння комп’ютером, робота в Ехсel, WORD, ZOOM, 1C, Microsoft Teams, OneDrive, Outlook, Google Docs, Google Drive, Google Authenticator
• вміння вибудовувати відносини з підлеглими, колегами та партнерами
• досвід взаємодії зі структурними підрозділами
• робота з банківськими установами
• організація та проведення нарад/зустрічей
• збільшення кількості продажу продуктів компанії

Професійні здобутки:
- сертифікат проходження навчання в корпоративному Університеті за міжнародною програмою MBА(особиста ефективність, лідерство, робота з персоналом, управління прибутком, робота з конфліктами)
- сертифікат проходження навчання з продажів Step by Step
- диплом за відмінний сервіс:
-1 квартал 2013р
-1 півріччя 2014р
-1 півріччя 2015р

Знання мов: українська — рідна; англійська – початковий рівень.

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей, комунікабельність,
дисциплінованість, пунктуальність, стре-стійкість, цілеспрямованість на результат

Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений
Діти: дочка 12-років
Водійське посвідчення: так
Власне авто: так SeatAteca 20017р.
Можливість відряджень: так.

Хобі: Заняття спортом, риболовля, мотоцикли.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: