• Файл

Дмитро

Спеціаліст тех. підтримки

Розглядає посади:
Спеціаліст тех. підтримки, Фахівець із заборгованості, Менеджер з продажу, BIM-спеціаліст, Агент по клієнтам, Експерт з продажу нерухомості
Вік:
19 років
Місто проживання:
Шостка
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Турчин Дмитро turchindimaua@gmail.
com @dot_gh
с. Клишки, Україна 41145

Освіта: Ціль:
Я завжди любив допомагати людям, особливо в складних ситуаціях, коли
Бакалавр 014 середня освіта важливо знайти рішення і дати цінну пораду. Я вибрав професію вчителя
(Інформатика) інформатики саме через це — щоб навчати і підтримувати. Тепер хочу
Сумський державний застосувати свої навички в іншій сфері — у сфері клієнтського сервісу, де
педагогічний університет зможу не лише вирішувати питання, але й дарувати людям відчуття комфорту
імені А.С. Макаренка та підтримки. Вірю, що у вас зможу реалізувати себе і стати частиною команди,
Спеціальність: Середня що допомагає людям розв'язувати їхні проблеми швидко та
освіта (Інформатика)
ефективно.
Середній бал: 3,85
Завершення: Червень 2026
Досвід роботи:
Модератор і адміністратор онлайн-спільнот
Навички:
Час роботи: Червень 2019 – Січень 2023
Навички: Організація комунікації, вирішення конфліктів, технічна
Комунікаційні навички: Я
підтримка, робота з великими аудиторіями.
маю великий досвід у
спілкуванні з людьми різного Чому навчився: Здобув навички швидкого реагування на запити та
віку та соціальних груп. Вмію уважного підходу до різних ситуацій.
слухати, розуміти і Технічна підтримка і консультування
знаходити індивідуальний Час роботи: Червень 2019 – Грудень 2022
підхід до кожного клієнта. Навички: Консультації з налаштування техніки, допомога в вирішенні
Технічні навички: Володію технічних проблем онлайн.
хорошими знаннями офісних Чому навчився: Навчився ефективно комунікувати з клієнтами,
програм, графічних пояснювати складні технічні питання та знаходити рішення.
редакторів (Photoshop, Волонтерська діяльність
Illustrator) та Figma, також Час роботи: Березень 2022 – Червень 2023
працюю з операційними Навички: Допомога літнім людям з налаштуванням техніки, надання
системами MacOS і Windows. консультацій щодо банківських додатків і фінансів.
Мультитаскінг і Чому навчився: Покращив терплячість, здатність працювати з людьми
стресостійкість: Здатний
різного віку, забезпечувати допомогу в складних ситуаціях.
працювати в умовах
Робота в благодійних організаціях
високого навантаження,
Час роботи: Липень 2021 – Грудень 2022
оперативно реагувати на
Навички: Технічна підтримка для малозабезпечених громадян, допомога з
запити та вирішувати
документами.
проблеми.
Навички ведення Чому навчився: Розвив уважність до деталей та здатність працювати з
переговорів: Вмію чітко й людьми, які потребують підтримки.
ефективно комунікувати з Допомога в будинку для пенсіонерів
клієнтами та колегами, Час роботи: Січень 2020 – Вересень 2021
шукаючи оптимальні Навички: Налаштування гаджетів і техніки для людей похилого віку.
рішення в кожній ситуації. Чому навчився: Покращив комунікацію з людьми старшого віку,
допомагаючи їм вирішувати побутові проблеми за допомогою сучасних
технологій.

Додаткова інформація:
Готовність до навчання: Завжди відкритий до нових знань і прагну розвиватися. Якщо потрібно — швидко
освоюю нові технології та процеси.
Гнучкість та адаптивність: Маю досвід роботи в різних умовах, зокрема, під час обстрілів, де важливо було не
тільки швидко реагувати, а й бути готовим до всього.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: