• Файл

Марина

Директор підприємства

Розглядає посади:
Директор підприємства, Заступник директора, Операційний директор, Виконавчий директор
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КОВАЛЬОВА МАРИНА

Контактна інформація: Київ
Тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

РЕЗЮМЕ

Керівник вищої ланки з більш ніж 20-річним досвідом роботи. Успішно керувала
командами у різних галузях бізнесу, включаючи засоби масової інформації, рекламу та
медицину. Маю поєднання аналітичного мислення та лідерські якості, що дозволяє мені
ефективно керувати компанією і досягати значних фінансових результатів. Моя
експертність включає розробку та реалізацію стратегій розвитку бізнесу, оптимізацію
бізнес-процесів, управління бюджетом і фінансовими потоками, а також підготовку
бізнесу до продажу.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД

ЮАМЕД ХЕЛСКЕА ВЕНЧЕРЗ (медицина)
Директор
Грудень 2020 — Лютий 2025

Заступник директора з фінансово-правових питань
Червень 2018 р. – грудень 2020 р.

• Керівництво компанією
• Побудовано систему планування управління, включаючи розробку бізнес-стратегії,
оптимізацію бізнес-процесів та управління персоналом.
• Провела успішну автоматизацію бізнес-процесів, запровадивши сучасні IT-рішення
для підвищення ефективності роботи компанії.
• Створила та очолила команду професіоналів, які змогли забезпечити високу якість
послуг.
• Здійснювала стратегічне планування та розробку нових напрямків бізнесу для
забезпечення безпеки зростання компанії
• Розроблено та впроваджено фінансову систему планування та контролю, що
дозволяє оптимізувати витрати компанії.
• Керувала процесом бюджетування, аналізу та оптимізації фінансових потоків
компанії
• Організувала та контролювала роботу з дебіторською та кредиторською
заборгованістю.

Комунікаційна агенція Great Practice (реклама ПіАР)
Заступник директора з фінансово-правових питань
Жовтень 2013 - грудень 2017 р.

• Керувала бухгалтерією та юридичним департаментами компанії із забезпечення
стабільності фінансових показників.
• Розроблено та впроваджено фінансову систему планування та контролю, що
дозволяє оптимізувати витрати компанії.
• Керувала процесом бюджетування, аналізу та оптимізації фінансових потоків
компанії
• Організувала та контролювала роботу з дебіторською та кредиторською
заборгованістю.
• Забезпечила успішне проходження зовнішнього та внутрішнього аудиту.
• Брала участь у розробці та впровадженні CRM-системи та програмі інвентаризації
• Здійснювала взаємодію з контролюючими службами безпеки та співробітниками
компанії

Комунікаційна група ESG (ЗМІ, ТБ)
Заступник директора з фінансово-правових питань
Січень 2009 р. - вересень 2013 р.

• Організувала роботу фінансово-правового відділу компанії
• Забезпечила своєчасну та правильну підготовку форм усієї фінансової звітності.
• Розробила та впровадила систему внутрішнього фінансового контролю
• Успішно проходили податкові та аудиторські перевірки
• Брала участь у автоматизації бухгалтерського обліку та оптимізації документообігу
• Розробила та впровадила систему управлінського обліку, яка підвищила прозорість
фінансових потоків компанії.
• Керувала підготовкою бізнес-планів та змінених проектів.
• Здійснювала фінансове та бюджетне планування, контролювала фінансові
показники компанії.
• Здійснювала контроль над дебіторською та кредиторською заборгованістю
• Успішно реалізувала проект із продажу бізнесу, включаючи підготовку всієї
необхідної документації.
• Пройшла 2 міжнародні аудити після продажу компанії

Комунікаційна група ESG (ЗМІ, ТБ)
Головний бухгалтер
Листопад 2003 р. - грудень 2008 р.

• Організувала роботу бухгалтерії компанії
• Забезпечила своєчасну та правильну підготовку форм усієї фінансової звітності.
• Розробила та впровадила систему внутрішнього фінансового контролю
• Успішно проходили податкові та аудиторські перевірки
• Брала участь у автоматизації бухгалтерського обліку та оптимізації документообігу
• Здійснювала контроль над дебіторською та кредиторською заборгованістю

Бон-Стиль (оптова та роздрібна торгівля
Головний бухгалтер
Вересень 2002 - Жовтень 2003

• Укрбудсервіс (оптова торгівля будматеріалами)
• Головний бухгалтер

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ

• Стратегічне управління: розробка та реалізація стратегій розвитку бізнесу, антикризове
управління, оптимізація бізнес-процесів.
• Фінансове управління: бюджетування, фінансове планування, управління грошовими
потоками, фінансовий аналіз, робота з інвесторами.
• Управління персоналом: управління та підтримка команди, мотивація співробітників,
наставництво, делегування посад
• Організаційні навички: структурування роботи, управління проектами, оптимізація
бізнес-процесів, системний підхід до вирішення завдань.
• Комунікаційні навички: ведення розмов, публічні виступи, проведення презентацій,
ефективне спілкування з партнерами та клієнтами.

ПРОФЕСІЙНІ ДОСЯГНЕННЯ

• Успішно здійснила перехід із рекламного бізнесу до медичного, забезпечивши ефективне
управління у новій галузі.
• Розробила та впровадила комплексні системи фінансового планування та контролю у
кількох компаніях.
• Створила та очолила команду, багато членів якої виросли до керівних позицій.
• Розроблено та успішно впроваджено пакет внутрішніх нормативних документів, що
регламентують фінансово-господарську діяльність підприємств.
Успішно керувала процесом продажу бізнесу, забезпечивши високу оцінку компанії та
сприятливі умови угоди.
• Пройшла 2 міжнародні аудити після продажу компанії з наслідками

ОСВІТА

Київський державний економічний університет
Спеціальність – Облік та аудит, економіст
1990-1995 р.р.

ДОДАТКОВА ОСВІТА

ІПФМ – фінансовий менеджмент – 2008 рік
Семінар/тренінг – Ефективний керівник – 2008 рік
Безперервна самоосвіта в галузі фінансового менеджменту, управління персоналом та
бізнес-стратегій

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ

2
Досвід впровадження МСФЗ на підприємстві
Розробка та впровадження CRM-систем ,систем інвентаризації, спеціальних ПЗ
Досвід роботи з перетворенням масивів даних
Підготовка аналітичних звітів, БП, презентацій

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Стратегічне мислення та здатність аналізувати складні бізнес-ситуації
Сильні лідерські якості та вміння надихати команду
Висока працездатність та стресостійкість
Цілеспрямованість та орієнтація на результат
Чесність, порядність та високі етичні стандарти
Системність, логічність та увага до деталей
Вміння швидко адаптується до змін та нових галузей
Прагнення постійного професійного розвиткуЖовтень 2000 - квітень 2002 р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: