• Файл

Тетяна

Оператор call-центра

Розглядає посади:
Оператор call-центра, Менеджер сервісного центру
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Ворона Тетяна Володимирівна
м. Полтава
Вул.Чумацький шлях 93 кв 153
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Особисті дані:
Дата і місце народження: 11 травня 1989 р., м. Полтава
Вік:35 років
Сімейний стан: заміжня, син, донька.
Бажаний рівень оплати від 17000 грн.
Освіта:
2006 - 2012 рік - Полтавська державна аграрна академія
Факультет ветеринарної медицини
Спеціальність – «Ветеринарна медицина», кваліфікація - спеціаліст ( диплом з відзнакою)
Досвід роботи :
квітень 2012 р. – лютий 2013 р. – працювала в ветеринарній аптеці - лікарем – консультантом ветеринарної медицини. Надання консультації клієнтам.Допомога в вирішенні питань лікування тварин.
квітень2013 р.- жовтень 2013р. - працювала в ветеринарній аптеці - лікарем – консультантом ветеринарної медицини. Надання консультації клієнтам. Допомога в вирішенні питань лікування тварин.
жовтень 2013р- січень2014р. - працювала в ветеринарній клініці фельдшером ветеринарної медицини. Надання консультації клієнтам.Лікування тварин.
Липень 2017-квітень 2025- фахівець відділу обслуговування фізичних і юридичних осіб, фахівець відділу розгляду претензій ТОВ « НОВА ПОШТА»
Приймання вхідних дзвінків, вирішення питання клієнтів, рішення проблемних ситуацій так щоб клієнт лишився задоволений, а також консультація клієнтів по процесам компанії. Допомога іншим операторам в питаннях які вони не розуміють. Навчання нових стажерів в группі. Вирішення конфліктних ситуацій, а також вирішення претензій клієнтів на матеріальне відшкодування.
Особисті якості
Бажання навчатись чомусь новому
Постійно читаю додаткову інформацію для більш детального вивчення потрібного напрямку
Відповідальність.
Бажання допомогти клієнту і виконати роботу якісно
Стресостійкість.
Націленим на гарну і продуктивну роботу.
Цілеспрямована
Комунікабельна

Знання мов :
Українська – рідна мова
Англійська - нижче середнього рівеня володіння мовою, але маю велике бажання поглибити знаня даної мови.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: