- Файл
Валентин
L2 Support manager
- Розглядає посади:
- L2 Support manager, Head of customer support, Тім лід
- Вік:
- 32 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13582768/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
RYBACHUK
DETAILS PROFILE
ADDRESS Надзвичайно мотивований постійно розвивати свої навички
Kyiv та професійно зростати. Командний гравець. Орієнтований на
Ukraine результат. Хороші міжособистісні та комунікативні навички.
PHONE
[
EMPLOYMENT HISTORY
[
Support Team Lead, DSS Kyiv, Ukraine
Leads/DragonSSpace
Sep 2024 — Apr 2025
LINKS Керівник відділу підтримки гемблінг CPA мережі. До обов'язків
входило управління саппорт командою, налаштування постбек
Linkedin інтеграцій, аналіз статистики, налаштування аффіліейтських
платформ, таких як: Alanbase, Affise, Keitaro, Scaleo.
Telegram
Help Desk Specialist, Socialtech Kyiv, Ukraine
Nov 2021 — Nov 2022
SKILLS Адміністрування всіх холдингових сервісів. Онбординг/відбір
співробітників. Налаштування резервування/відключення
співробітників у різних сервісах, автоматизація входу (Saml SSO).
Performance Optimization Ведення записів. Автоматизація рутинних завдань за допомогою
Python. Робота з API різних сервісів. Спілкування з менеджерами
Troubleshooting and Solutions сервісів для отримання знижок/бонусів. Робота з: DevOps, DBA, QA,
Deployment розробниками.
Analytical Thinking Skills L3 Monitoring Support, Trustech Kyiv, Ukraine
May 2020 — Nov 2021
Coding and Scripting
Моніторинг продукту. Перевірка/тестування проблем з продуктом.
Робота з: QA, командою інфраструктури, підтримкою L1 та L2. Робота
з заявками на HelpDesk. Надання нових облікових записів для
нових співробітників.
LANGUAGES
Junior DevOps, SoftServe Kyiv, Ukraine
Nov 2018 — May 2019
English
Вирішення проблем на клієнтських серверах (моніторинг
клієнтських серверів). Створення та налаштування віртуальних
Ukrainian
машин з образами у vSphere. Створення нових прав доступу для
нових співробітників, робота з доступом до робочого сервера.
Робота з: Dev, DevOps, Ops командами.
Схожі кандидати
-
Customer support representative
40000 грн, Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Київ -
Customer support representative
Київ -
Консультант клієнтської підтримки
25000 грн, Київ -
Керівник відділу, менеджер з продажу, Е-commerce manager
40000 грн, Київ -
Менеджер технічної підтримки
47000 грн, Київ