• Файл

Валентина

Менеджер по роботі з документами

Розглядає посади:
Менеджер по роботі з документами, Фахівець з державних закупівель
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Білогородка (Київська обл.), Боярка, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Освіта

Особисті дані
Загальна середня
Уманська міська гімназія ім. І.Я. Франка
1991 - 2002
Дата народження 11 листопада 1985 р.
Магістр
Київський Славістичний університет, Київ
2002 - 2007
Водійське посвідчення В
спеціальність — історія політичних технологій
Бакалавр2011 - 2014
Академія адвокатури України, Київ Бакалавр права
Спеціаліст2014 - 2015
Національний авіаційний університет, Київ спеціалізація — юрист
Досвід роботи
Громадянство українка
Сімейний стан
Одружена, маю двох дітей

Навички
Юридичні навички

Фахівець відділу організації навчального процесу Київського Славістичного університету Київський Славістичний університет
• Складання навчальних планів, графіків
• Адміністративна підтримка діяльності відділу
• Виконання розпоряджень керівництва
Завідувач відділу організації та контролю навчального процесу Київського Славістичного університету
Київський Славістичний університет
◦ Організація контролю якості освітнього процесу
◦ Контроль за виконанням навчальних планів, програм
2007 - 2008

2009 - 2013
Знання державних закупівель

Робота з документами

Комунікаційні навички

Управління проектами

Знання законодавства

Організаційні навички
◦ Впровадження заходів з удосконалення навчального процесу
Помічник приватного нотаріуса2013 - 2016
◦ Ведення нотаріального архіву і нотаріального діловодства
◦ Ведення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій
◦ Робота з державними електронними реєстрами
◦ Складання проєктів нотаріальних документів
◦ Приймання та перевірка документів, необхідних для вчинення нотаріальних дій
◦ Робота з клієнтами, консультування з питань вчинення нотаріальних дій

Аналітичне мислення

Аналіз документів

Мова
українська
Керівник відділу маркетингу / Керівник департаменту інклюзивного навчання
2019 - 2021
ТОВ «GIVASTRY Group»
◦ Забезпечення реалізації спеціальних засобів для дітей з ООП
◦ Розробка пропозицій для розвитку інклюзивної освіти
◦ Участь у державних закупівлях, підготовка документації, підписання договорів
◦ Повний юридичний супровід та контроль за виконанням договорів
Англійська

Німецька

Російська
Юрисконсульт, уповноважена особа з державних закупівель
2021 - Нинішній
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти
«Київський професійний коледж автомобільного транспорту та будівельної механізації»
◦ Юридичне забезпечення діяльності коледжу
◦ Договірна робота, документообіг
◦ Організація та проведення процедур закупівель складання тендерної документації, створення річних планів, формування вартості закупівлі, пошук постачальників
◦ Проведення закупівель через Prozorro, повний супровід тендерів
◦ Перевірка пропозицій, укладання договорів
-Юридичний супровід діяльності установи
◦ Визначення потреб, планування, розробка ТЗ
◦ Складання тендерної документації, Prozorro
◦ Моніторинг вартості закупівель, публікація на торгових платформах
◦ Перевірка документів, оцінка пропозицій, укладення договорів
◦ Робота з договорами до їх завершення
◦ Складання звітів, листів, відповідей до держорганів
◦ Ділове спілкування, аналітичне мислення
◦ Постійний моніторинг змін у законодавстві
Хобі
Живопис
Читання книг Садівництво

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати