Анастасия
Адміністратор
- Розглядає посади:
- Адміністратор, Продавець-консультант, Комірник, Фахівець банку, Оператор контакт-центру, Стиліст, Касир, Адміністратор стоматології, Адміністратор косметології, Адміністратор сервісного центру
- Вік:
- 22 роки
- Місто:
- Запоріжжя
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13588933/
Досвід роботи
Оператор контакт-центру
з 02.2025 по 06.2025
(4 місяці)
ПриватБанк, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)
📌В чому полягає робота?
*Вихідні дзвінки* - продаж продуктів і послуг ПриватБанку (страховки, карти, кредитні ліміти) в телефонному режимі, пропрацювання заперечень, підключення послуг після згоди клієнта, робота зі скріптами та віджетом
Менеджер з продажу
з 10.2024 по 02.2025
(4 місяці)
Sense Bank, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)
-забезпечувати своєчасне та якісне обслуговування клієнтів банку — фізичних осіб;
-робити продажі банківських продуктів;
оформлювати кредити, депозити, поточні/карткові рахунки;
-надавати консультації клієнтам щодо банківських продуктів, операцій;
-взаємодіяти з підрозділами Банку з оперативного виконання стандартних операцій у межах своєї компетенції;
-здійснювати належну перевірку клієнтів та операцій та інше..
Оператор вхідної лінії
з 04.2024 по 10.2024
(6 місяців)
àбанк, АТ, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)
•Консультування клієнтів згідно зі стандартами ведення діалогу
•Виконувати щомісячний план, КПІ
•Вирішувати питання клієнтів на лінії, допомагати з усіма складнощами
•Постійно проходити навчання для вдосконалення своїх навичок
( також було пройдено навчання на оператора корпоративних клієнтів, та на фахівця чату)
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
Менеджер по роботі з клієнтами
з 08.2023 по 01.2024
(5 місяців)
ПриватБанк, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)
Продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI
Здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку
Обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку
Оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях)
Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів
Виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс
Адміністратор рецепції
з 05.2023 по 07.2023
(2 місяці)
Pool and Beach, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)
Підготовка номерів для заселення
Перевірвка праці клинінга
Відповідальність за ресепшен
Робота з касою
Заселяти гостей у їхні номери, та контроль виселення кожного гостя
Реєструювання та бронь номерів
Наблюдати за порядком біля басейну
Одягати кожному гостю браслет тільки на ресепшені
Знання і навички
- Доброзичливість
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- Лідерство
- Комунікабельність
- Інвентаризація
Схожі кандидати
-
Адміністратор, касир, оператор
15000 грн, Запоріжжя -
Адміністратор
14000 грн, Запоріжжя, Інші країни -
Адміністратор
Запоріжжя -
Адміністратор
Запоріжжя -
Direct-менеджер, адміністратор
Запоріжжя -
Керівник ІТ-підрозділу, сектору
Запоріжжя