Анастасия

Адміністратор

Розглядає посади:
Адміністратор, Продавець-консультант, Комірник, Фахівець банку, Оператор контакт-центру, Стиліст, Касир, Адміністратор стоматології, Адміністратор косметології, Адміністратор сервісного центру
Вік:
22 роки
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор контакт-центру

з 02.2025 по 06.2025 (4 місяці)
ПриватБанк, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

📌В чому полягає робота?
*Вихідні дзвінки* - продаж продуктів і послуг ПриватБанку (страховки, карти, кредитні ліміти) в телефонному режимі, пропрацювання заперечень, підключення послуг після згоди клієнта, робота зі скріптами та віджетом

Менеджер з продажу

з 10.2024 по 02.2025 (4 місяці)
Sense Bank, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

-забезпечувати своєчасне та якісне обслуговування клієнтів банку — фізичних осіб;
-робити продажі банківських продуктів;
оформлювати кредити, депозити, поточні/карткові рахунки;
-надавати консультації клієнтам щодо банківських продуктів, операцій;
-взаємодіяти з підрозділами Банку з оперативного виконання стандартних операцій у межах своєї компетенції;
-здійснювати належну перевірку клієнтів та операцій та інше..

Оператор вхідної лінії

з 04.2024 по 10.2024 (6 місяців)
àбанк, АТ, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

•Консультування клієнтів згідно зі стандартами ведення діалогу
•Виконувати щомісячний план, КПІ
•Вирішувати питання клієнтів на лінії, допомагати з усіма складнощами
•Постійно проходити навчання для вдосконалення своїх навичок
( також було пройдено навчання на оператора корпоративних клієнтів, та на фахівця чату)

• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок

Менеджер по роботі з клієнтами

з 08.2023 по 01.2024 (5 місяців)
ПриватБанк, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI
Здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку
Обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку
Оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях)
Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів
Виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс

Адміністратор рецепції

з 05.2023 по 07.2023 (2 місяці)
Pool and Beach, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)

Підготовка номерів для заселення
Перевірвка праці клинінга
Відповідальність за ресепшен
Робота з касою
Заселяти гостей у їхні номери, та контроль виселення кожного гостя
Реєструювання та бронь номерів
Наблюдати за порядком біля басейну
Одягати кожному гостю браслет тільки на ресепшені

Знання і навички

  • Доброзичливість
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Лідерство
  • Комунікабельність
  • Інвентаризація

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: