• Файл

Анатолій

3D-дизайнер

Вік:
23 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Вишневе (Київська обл.), Київ, Кременець

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Анатолій Федорчук
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | Київ

Резюму

Досвідчений 3D-художник широкого профілю з пристрастю до створення ігрових персонажів та міцним фундаментом
у моделюванні, текстуруванні та освітленні. Досконало володію стандартними інструментами, такими як Blender,
Marmoset, ZBrush та Substance Painter, маю досвід роботи як зі стилізованими, так і з реалістичними художніми
стилями. Вмію оптимізувати топологію для продуктивності, зберігаючи при цьому високу візуальну чистоту. Вмію
працювати в команді та вирішувати проблеми, прагну зробити свій внесок в інді-проекти креативністю та технічними
знаннями.

Досвід

Frelancer | Київ
3D Generalist | 08/2023 - Present
Створював високоякісні 3D-активи для розробників інді-ігор та друку
Співпрацював з клієнтами над втіленням їхнього художнього бачення, забезпечуючи відповідність ресурсів
технічним та естетичним вимогам.
Працював з повним 3D пайплайном, включаючи моделювання, ліплення, UV-мапінг, текстурування, ригінг та
рендеринг.
Оптимізував ресурси для ігрових рушіїв, таких як Unity та Unreal Engine, щоб забезпечити безперебійну роботу.
Керував кількома проектами з жорсткими дедлайнами, підтримуючи високі стандарти якості та чітку комунікацію.
Слідкував за тенденціями індустрії та постійно вдосконалював навички у сфері 3D-арту та робочих процесів
розробки ігор.

RunGunGames | Київ
3D Generalist | 11/2020 - 02/2022
Створював високоякісні 3D-ассети, включно з персонажами зброєю та пропсами для різноманітних ігрових
проектів.
Оптимізував 3D-моделі та текстури для роботи в реальному часі зі збереженням візуальної точності
Співпрацював з аніматорами та технічними художниками, щоб забезпечити належну інтеграцію ресурсів в ігрові
рушії (Unreal Engine).
Застосовував робочі процеси PBR, використовуючи Substance Painter і Designer для створення реалістичних
текстур.
Отримував зворотній зв'язок для підтримання високих стандартів виробництва.
Швидко адаптувався до різних пайплайнів і особливостей проектів.

Освіта

National Taras Shevchenko University of Kiev | Київ
Фізика Бакалаврат | 06/2023
Займався симуляційною 3D графікою і використанням Blender як платформи для обробки та візуалізації
експериментальних даних.

Портфоліо

https://anatoliifedorchuk7.artstation.com/

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: