- Файл
Анатолій
3D-дизайнер
- Вік:
- 23 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Вишневе (Київська обл.), Київ, Кременець
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13610497/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
[
Резюму
Досвідчений 3D-художник широкого профілю з пристрастю до створення ігрових персонажів та міцним фундаментом
у моделюванні, текстуруванні та освітленні. Досконало володію стандартними інструментами, такими як Blender,
Marmoset, ZBrush та Substance Painter, маю досвід роботи як зі стилізованими, так і з реалістичними художніми
стилями. Вмію оптимізувати топологію для продуктивності, зберігаючи при цьому високу візуальну чистоту. Вмію
працювати в команді та вирішувати проблеми, прагну зробити свій внесок в інді-проекти креативністю та технічними
знаннями.
Досвід
Frelancer | Київ
3D Generalist | 08/2023 - Present
Створював високоякісні 3D-активи для розробників інді-ігор та друку
Співпрацював з клієнтами над втіленням їхнього художнього бачення, забезпечуючи відповідність ресурсів
технічним та естетичним вимогам.
Працював з повним 3D пайплайном, включаючи моделювання, ліплення, UV-мапінг, текстурування, ригінг та
рендеринг.
Оптимізував ресурси для ігрових рушіїв, таких як Unity та Unreal Engine, щоб забезпечити безперебійну роботу.
Керував кількома проектами з жорсткими дедлайнами, підтримуючи високі стандарти якості та чітку комунікацію.
Слідкував за тенденціями індустрії та постійно вдосконалював навички у сфері 3D-арту та робочих процесів
розробки ігор.
RunGunGames | Київ
3D Generalist | 11/2020 - 02/2022
Створював високоякісні 3D-ассети, включно з персонажами зброєю та пропсами для різноманітних ігрових
проектів.
Оптимізував 3D-моделі та текстури для роботи в реальному часі зі збереженням візуальної точності
Співпрацював з аніматорами та технічними художниками, щоб забезпечити належну інтеграцію ресурсів в ігрові
рушії (Unreal Engine).
Застосовував робочі процеси PBR, використовуючи Substance Painter і Designer для створення реалістичних
текстур.
Отримував зворотній зв'язок для підтримання високих стандартів виробництва.
Швидко адаптувався до різних пайплайнів і особливостей проектів.
Освіта
National Taras Shevchenko University of Kiev | Київ
Фізика Бакалаврат | 06/2023
Займався симуляційною 3D графікою і використанням Blender як платформи для обробки та візуалізації
експериментальних даних.
Портфоліо
https://anatoliifedorchuk7.artstation.com/
Схожі кандидати
-
3D artist
Київ, Львів, Одеса -
3D-визуализатор
Київ, Миколаїв, Дистанційно -
3D-візуалізатор
Київ, Дніпро , ще 2 міста -
3D-візуалізатор
50000 грн, Київ, Дистанційно -
3D animator
Київ -
3D-дизайнер
Київ, Львів , ще 2 міста