• Файл

Ірина

Оператор ПК

Місто:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ірина Шелест
Молодший аудитор, бухгалтер

Я – спеціаліст з 12-річним досвідом роботи,
економіста та бухгалтера. Успішно пройшла
перевірку Національного банку України
працюючи в банку на ділянці валютного
контролю, успішно провела тендер за
процедурами ЄС в рамках проекту «Полтавська
область для внутрішньо переміщених осіб»,
працюючи в благодійній організації.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телеграм https://t.me/IrinaShelest85
Лінкедін [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

НАВИЧКИ
● Встановлення невідповідності законодавству
● Перевірка правильності заповнення первинних документів і відображення в
обліку
● Проведення інвентаризації
● Робота з великими масивами даних
ІНСТРУМЕНТИ/ПРОГРАМИ
● 1С:Бухгалтерія, M.E.Doc, Клієнт- банк
● Google Workspace/MSOffice
● Slack
● Zoom
● Ведення валютного контролю в банківській установі та на підприємстві
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
● Аналітичні навички
● Цілеспрямованість
● Комунікативні навички
● Стресостійкість
● Креативність
ЗНАННЯ МОВ
Англійська – B1 в процесі вивчення
Українська -рідна
КУРСИ
Курс-професія від EY та Prometheus в 11-12.2024
https://certs.prometheus.org.ua/cert/193b5b2c605b4c718f1b9612b66ca5a3
ДОСВІД РОБОТИ
З 2018 декретна відпустка
Назва компанії ТОВ "УКРКОНСАЛТ-С"
Назва посади менеджер з адміністративної діяльності
період роботи Липень 2017- Вересень 2018
обов’язки:
● підписання договорів з клієнтами, актів надання послуг
● контроль дебіторської заборгованості, проведення роботи щодо її погашення,
● надання звітів керівництву відділу та департаменту
● контроль виконання задач, згідно графіку працівниками відділу
досягнення: вчасне повернення оригіналів первинних документі та погашення
дебіторської заборгованості
Назва компанії ТОВ "Сумський центр здоров’я"
Назва посади бухгалтер
період роботи Жовтень 2016- Червень 2017
обов’язки:
● рознесення банківських виписок, проведення розрахункових операцій в
національній валюті по системі «Клієнт - банк», співпраця з обслуговуючими
банками
● розрахунки з підзвітними особами
● участь у проведенні інвентаризації
● ведення ділянки податкового кредиту
досягнення: вчасне відображення всіх операцій обліку та формування в архів оригіналів
документів за звітний період
Назва компанії БО"Світло надії"
Назва посади бухгалтер
період роботи Квітень 2015- Липень 2016
обов’язки:
● нарахування заробітної плати та перерахування по системі Клієнт-банк
● рознесення банківських виписок в бухгалтерській програмі «1С»
● підготовка всіх необхідних документів для організації громадських робіт
тимчасового характеру
● ведення Проекту Європейського Союзу «Полтавська область для внутрішньо
переміщених осіб»
● підготовка звітів грантодавцям
● проведення закупівель по процедурі конкурентних переговорів
● підбір кадрів по процедурам ЄС
● ведення кадрового діловодства (прийняття на роботу, звільнення, оформлення
договорів ЦПХ, відправка повідомлення про прийняття на роботу)
досягнення: успішне проведення тендеру за процедурами ЄС в рамках проекту
«Полтавська область для внутрішньо переміщених осіб»
Назва компанії ТОВ «Алюміній - Сервіс - Індустрія»
Назва посади економіст з фінансової роботи
Період роботи Жовтень 2013-Березень 2014
обов’язки:
● фінансове планування
● формування управлінської звітності
● виконання доручень керівника
досягнення: швидке опанування нових обов’язків по роботі
Назва компанії ТОВ "ДТС Суми"
Назва посади менеджер з фінансів
період роботи Серпень 2012- Липень 2013
обов’язки:
 нарахування обсягів маркетингового фонду, контроль та використання
маркетингового фонду
 нарахування заробітної плати торговим агентам, згідно виконання плану
декількох команд
 бізнес планування (розрахунок прибутків підприємства по кожному
постачальнику окремо)
 проведення активної та пасивної роботи з дебіторами та кредиторами
досягнення: швидке опанування нових обов’язків підприємства
Назва компанії ТОВ "Кінопром-Україна"
Назва посади бухгалтер
період роботи Травень 2011- Лютий 2012
обов’язки:
 співпраця з обслуговуючими банками, надання документів на відкриття рахунків
 проведення розрахункових операцій в іноземній та національній валюті по
системі «Клієнт - банк»
 організація та контроль проходження платежів між групою пов’язаних
підприємств
 ведення валютного контролю
досягнення: успішне створення всіх необхідних облікових регістрів, журналів, наказів,
договорів з метою дотримання законодавства в сфері валютного контролю
Назва компанії АТ "Сведбанк"
Назва посади експерт з продажу продуктів корпоративного бізнесу в Сумському
відділенні
період роботи Вересень 2010- Квітень 2011
обов’язки:
 відкриття, ведення та закриття поточних, депозитних та карткових рахунків
юридичних осіб
 розрахунково-касове обслуговування юридичних осіб
 встановлення та обслуговування системи «Клієнт - банк» клієнтам
 купівля продаж іноземної валюти на МВРУ та здійснення переказів з-за кордон,
валютний контроль
 моніторинг банківських операцій
досягнення: успішне опанування встановлення системи «Клієнт-банк» клієнтам
Назва компанії Відділення «Полтавська регіональна дирекція» АБ «Київська Русь»
Назва посади старший менеджер з питань регіонального розвитку малого, середнього
та корпоративного бізнесу
Період роботи Квітень 2008- Березень 2010
обов’язки:
 відкриття, ведення та закриття поточних, депозитних та карткових рахунків
юридичних осіб
 розрахунково-касове обслуговування юридичних осіб
 міжфілійне кредитування
 купівля продаж іноземної валюти на МВРУ та здійснення переказів з-за кордон,
валютний контроль
 моніторинг банківських операцій
досягнення: успішне проходження перевірки на ділянці валютного контролю НБУ
Назва компанії ЦВ ВАТ КБ «Надра»
Назва посади асистент менеджера по роботі з малим бізнесом
Період роботи Серпень 2007- Квітень 2008
обов’язки:
 розрахунково-касове обслуговування юридичних осіб
 оформлення кредитних справ клієнтів малого бізнесу
 проведення повної інвентаризації кредитних справ відділення фізичних осіб
 ведення претензійно-позовної роботи з погашення заборгованості фізичних осіб,
написання листів-претензій, телефонні дзвінки щодо погашення заборгованості
досягнення: успішне проведення інвентаризації кредитних справ відділення фізичних
осіб
ОСВІТА
2002-2007 Українська академія банківської справи
Факультет: «Фінансово-обліковий»
Спеціальність: магістр «Облік та аудит в банку»

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: