• Файл

Богдана

Фахівець з рекламацій

Вік:
38 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ткаченко Богдана В’ячеславівна
27.04.1987
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м. Полтава

Освіта
2009 - 2011р. Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" м. Харків форма навчання денна, спеціальність: Технологія машинобудування, магістр.
2006 - 2009р. Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" м. Харків форма навчання денна, спеціальність: Інженерна механіка, бакалавр.
2001 - 2006 р. Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" Полтавський політехнічний коледж м. Полтава, форма навчання денна, спеціальність: Обробка матеріалів на верстатах і автоматичних лініях, молодший спеціаліст-технолог.
Досвід роботи
Серпень 2023 – 1 лютого 2024 – фахівець з рекламацій інтернет магазину.
Обов’язки: - перевірка клієнтських скарг при збірці замовлень;
• комунікація з клієнтом при виявленні розбіжностей із замовленням після або під час продажу замовлення;
• комунікації по статусу замовлення з усіма залученими особами;
• редагування рахунків-фактур та документів переміщення;
• відповіді на звернення від магазинів;
• фізичне та системне приймання та обробка повернень клієнтських замовлень з магазинів та від поштових операторів;
• моніторинг документів переміщень;
• комунікація з обліком;
• перевірка та коригування при необхідності документів рахунок на оплату та документу переміщення.
1 лютого 2024 – теперішній час – керівниця відділу товарознавства та рекламацій.
Обов’язки: - оцінка діючих виробничих процесів та їх оптимізація;
- аналіз переміщення, доставки та повернень інтернет замовлень;
- опрацювання і вирішення скарг та рекламацій;
- організація взаємодії з питань повернень від перевізників Нова Пошта, Укрпошта, Міст Експрес;
- набор та навчання співробітників відділу;
- контролює додержання вимог щодо збереження товарів, товарного сумісництва, списання браку;
- організовує та контролює перевірку товарів на відповідність стандарту сертифікації, наявність маркування;
- відповідає за перевірку та актуальність фізичних та системних залишків у базах GMS та WMS;
- залучення інших підрозділів компанії та координація дій з ними в ході реалізації проектів;
- забезпечення виконання відділом планових показників КРІ.
Січень 2023 – серпень 2023 – ТОВ «Нова пошта» Термінал №1 м. Полтава Фахівець з планування графіку роботи персоналу. Обов’язки: -створення планових графіків роботи персоналу;
- розрахунок часу роботи фахівців ділянок та продуктивність їх роботи;
- робота із кадровою документацією та ведення інших видів документації;
- проведення співбесід для оформлення на роботу фахівців ділянок;
- оформлення замовлення на закупівлю форми для фахівців ділянок;
- ведення журналів з техніки безпеки;
- створення авансових звітів по використанню коштів з корпоративної карти та авансових звітів по відрядженням у 1С;
- підключення нових співробітників до зарплатного проекту;
- створення презентацій відносно якості роботи терміналу;
- виконання розпоряджень керівника.
Березень 2022 - січень 2023 – ТОВ «Нова пошта», фахівець відділу з обслуговування онлайн звернень. Обов’язки:-вирішення запитів від клієнтів;
- надання консультації клієнтам.
Серпень 2021 - березень 2022 – ТОВ «Нова пошта», фахівець відділу статистики (стандарт швидкості). Обов’язки: - вирішення запитів від підрозділів, щодо помилок у виконанні процесів, пояснення помилок згідно нормативної документації; - створення та подання звітів.
Грудень 2019 - серпень 2021 – ТОВ «Нова пошта», фахівець відділу контролю якості, група контролю черг та клієнтського досвіду. Обов’язки: -визначення наявності та актуальності черги у відділеннях ТОВ «Нова пошта»; -надання звітної документації.
Вересень 2019 - грудень 2019 - ТД «Полтавський автоагрегатний завод», економіст відділу забезпечення виробництва. Обов’язки: -підбір постачальника матеріалів; -забезпечення виробництва матеріалами для виготовлення готової продукції.
Липень 2014 - березень 2017 – ТОВ «Нова пошта», фахівець контактного центру. Обов’язки: - надання консультації клієнтам; - навчання співробітників.
Жовтень 2011 - червень 2012 - ТОВ "ПТМЗ", інженер-технолог. Обов’язки: - створення технологічної документації.
Лютий 2011 - червень 2011 - ЮБіСі "Тауерс" (м. Дергачі, Харківська обл.), інженер по нормуванню праці (відділ праці і заробітної плати). Обов’язки: - визначення витрат часу, необхідного для виконання операцій; - визначення собівартості продукції; - створення звітної документації.
Додаткове навчання
Навчання щодо матеріальної відповідальності, навчання щодо підписання договору із клієнтом, навчання щодо послуг компанії Нова пошта. Успішно закінчила курси сертифікаційний онлайн курс з Microsoft Excel-Стандарт.
Навчання курсу Lean Product and Process Development (LPPD). Навчання по методології LEAN. Навчальний курс по сервіс-баченню, адаптація без стресу, супернаставник, сортуванню сміття.

Про себе
3 риси, які, на мою думку, допоможуть мені у роботі на новій посаді: працездатність, цілеспрямованість, орієнтація на результат.
Рівень володіння ПК (програми, в яких вмію працювати): Word, Excel, 1C
Чим займаюсь у вільний від роботи час: читаю цікаву літературу, відвідую місця, які не відвідувала раніше.
Хто може порекомендувати
Для отримання рекомендацій можна звернутися до:
- фахівця з підбору та адаптації персоналу Вац Т. О.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
- керівник контактного центру та відділу навчання персоналу Та-Да (попередньо супервізор контактного центру ТОВ “Нова пошта”) Семенченко Я. М.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
- керівник відділу логістики E-Com Єськова О. В. (попередньо безпосередній керівник) [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: