• PRO

Юлія

Business assistant, 80 000 грн

Розглядає посади: Business assistant, Assistant director, Personal assistant, Executive assistant
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 29 років
Місто: Київ
Розглядає посади:
Business assistant, Assistant director, Personal assistant, Executive assistant
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Персональний асистент

з 01.2018 по нині (7 років 11 місяців)
КИЇВСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, Київ (Харчова промисловість)

Виконання особистих доручень керівника, повна online / offline підтримка 24/7
- Особисте представництво за довіреністю від імені керівника у різних процесах
- Повний travel support (оформлення відряджень, квитки, трансфери, готелі, оренда авто і так далі)
* маю водійське посвідчення категорії В (стаж водіння 12 років)
- Event-підтримка (організація заходів, конференцій, виставок, супровід корпоративних заходів, оформлення свят, вибір і складання подарунків, створення авторських турів для team building)
- Підготовка робочих матеріалів для зустрічей, робота з договорами, створення презентацій, ментальних карт, схем, формування юридичних документів, перевірка та контроль наявності та дійсності всіх необхідних документів
- Здійснення службових відряджень, супровід керівника
- Співпраця із юристами та нотаріусами
- Ділове листування з контрагентами
- Комунікація з підрядниками та співробітниками компанії
- Організація та забезпечення ефективної роботи офісу
- Формування стратегії та штатної структури, бізнес-процесів, системи мотивації та комунікації працівників «Time в кайф»
- Організація та планування зовнішніх та внутрішніх зустрічей, заходів, конференцій, тренінгів, нарад, телефонних переговорів, відряджень та інших подій
- Організація та контроль документообігу відповідно до вимог бухгалтерського обліку, внесення первинної документації в систему 1С (виписка довіреностей, листів та іншої документації)
- Ведення табелів: лікарняні, відпустки, інше
- Планування та бюджетування, ведення фінансової та управлінської звітності
- Співпраця з орендарями та контролю термінів оренди, оплати та документів
- Контроль та забезпечення роботи офісу
- Вирішення конфліктних ситуацій

Помічник керівника

з 06.2016 по 11.2017 (1 рік 6 місяців)
ФОРБС ЕНД МАНХЕТТЕН УКРАЇНА, Київ (Юриспруденція)

- Організація робочого календаря керівника (зустрічі, заходи, конференції) супровід у разі потреби
- Планування робочого дня керівника, виконання особистих доручень
- Організація, контроль, забезпечення та підтримка роботи офісу
- Прийом відвідувачів, розподіл вхідних дзвінків та облік кореспонденції,
- Ведення внутрішньої звітності та документообігу, кадрового діловодства (особисті справи, відпустка, табель відряджень)
- Організація корпоративних заходів
- Комунікація із співробітниками компанії, клієнтами
- Замовлення палива, співробітництво із АЗС
- Взаємодія із курєрськими службами, поштовими відділеннями
- Ведення листування та комунікація з іншими працівниками компанії, клієнтами як у письмовому та усному форматі
- Організація життя офісу та розробка оптимальної системи управління ресурсами
- Розвиток корпоративної культури
- Слідкування за загальним порядком та чистотою офісу

Освіта

Національний університет державної податкової служби України

Менеджмент, навчально-науковий інститут економіки, оподаткування та митної справи, Ірпінь
Вища, з 2017 по 2019 (2 роки)

Національний університет державної податкової служби України

Юридичний, правознавство, навчально-науковий інститут права, Ірпінь
Вища, з 2015 по 2017 (2 роки)

КФЕК Національний університет державної податкової служби України

Юридичний, правознавство, Ірпінь
Середня спеціальна, з 2011 по 2015 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Бізнес-студія BogushTime - № 1 в галузі навчання управлінню часом та досягнення цілей

2018

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Уважність
  • Відповідальність
  • Організованість
  • Привітність
  • Неконфліктність
  • MS Word
  • MS Office
  • MS Excel
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Ведення документації
  • Користувач 1С
  • Ведення CRM
  • Ведення соціальних мереж
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Оперативність
  • Доброзичливість
  • Здатність до навчання
  • Адаптивність
  • Працьовитість
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Самодостатня, ініціативна та енергійна, творчо налаштована, відповідальна, володію внутрішньою дисципліною та досить високим рівнем культури, пристойним словниковим запасом, правильно поставленою мовою, маю аналітичний склад розуму. Маю велике бажання працювати, умію прогнозувати та аналізувати власні помилки і робити з них висновки. Здатна ставити цілі та досягати їх здійснення.
Маючи відповідний досвід, продовжую навчатися та освоювати нові методи.
Ділові якості – висока працездатність, уміння працювати в команді, уміння працювати на результат.
Особисті якості - висока стійкість до стресу, наполегливість, доброзичливість, енергійність, акуратність, комунікабельність, здатність будувати хороші відносини з людьми!
Зацікавлена у перспективі кар'єрного зростання!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: