Caleb

Customer support representative

Розглядає посади:
Customer support representative, Logistics manager, Сервіс-менеджер, Customer service representative, Dispatcher
Вік:
23 роки
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer support representative

з 01.2022 по 03.2023 (1 рік 2 місяці)
Jumia, Remote (Retail)

Знання і навички

  • Communicability
  • Microsoft Copilot
  • Data management
  • Microsoft clarity
  • Nail strengthening with gel
  • Connectwise
  • Space management

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Who I Am:
I’m a naturally positive and people-oriented individual who believes in the power of empathy and good communication. I thrive in environments where patience, understanding, and respect are core values—especially when dealing with customers from all walks of life.

Personal Motto:
“Every conversation is a chance to build trust and leave someone better than you met them.”

Core Strengths:
•Strong verbal and written English communication skills
•Emotionally intelligent and calm under pressure
•Friendly, respectful, and adaptable across cultures and personalities
•Quick to learn, tech-savvy, and solution-driven

Hobbies & Interests:
When I’m not working, I enjoy playing basketball and keeping fit, and also love watching movies that builds and reshapes my mind and life, I also love content creation. Music and nature walks help me recharge and stay grounded.

Notable Achievements:
•Consistently praised for turning frustrated customers into loyal ones through calm, clear, and kind support
• Earned “Customer Hero” award twice for consistently high customer‑satisfaction scores.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: